לאחר הזעם הגדול בבית"ר ירושלים, שטענה לקיפוח לאור החלטת השיפוט אתמול (חמישי) בהפסד 3:2 להפועל חיפה, באיגוד השופטים הכריעו - השופט יגאל פריד טעה כשלא קיבל את המלצת ה-VAR ופסק פנדל לזכות המארחת (הראשון מבין שניים) בדקה ה-66.
בהודעה רשמית מטעם הוועדה המקצועית של האיגוד נכתב: "לאחר בחינה של האירוע, לרבות ההקלטה מתוך מערכת שיפוט המסך, נמצא כי הפסיקה לבעיטת עונשין לזכות הפועל חיפה היתה שגויה. על שופט המשחק היה לקבל את המלצת שופט המסך ולבטל את ההחלטה".
1 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים גרגורי מורוזוב לצד שחקן הפועל חיפה תומר יוספי, השופט יגאל פריד
שחקן בית"ר ירושלים גרגורי מורוזוב לצד שחקן הפועל חיפה תומר יוספי, השופט יגאל פריד
לא אמור לשפוט את בית"ר ירושלים יותר העונה. השופט יגאל פריד
(צילום" נחום סגל)
כאמור, במחזיקת הגביע כעסו על יגאל פריד, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס הגדיר את הפנדל שנפסק לטובת היריבה כ"החלטה שהיא שיא השיאים. אני מקווה מאוד שאין לפריד משהו אישי נגד בית"ר ירושלים. הוא הפסיד לנו את המשחק. הוא מתווכח עם שופטי המסך לידנו, הם אומרים לו 'אין פנדל'. הוא בחור טוב, אבל משהו קרה לו היום - לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית. ראיתי את זה במוניטור ולא האמנתי. גם באלוף האלופים זה קרה, אין לי מה להגיד".
הצהובים-שחורים כועסים וטוענים כי במחזורים האחרונים הם סבלו ממספר טעויות שיפוט. פריד צפוי לספוג השעיה למספר שבועות, ונראה כי לא ישפוט את הירושלמים העונה.