משחק לשכוח: המספרים מאחורי הערב העגום של מכבי תל אביב

הצהובים הובסו 109:74 במשחק היורוליג שנערך בליטא, ורשמו את הפסד החוץ הגדול ביותר בעשור האחרון נגד פנרבחצ'ה • מכבי קלעה 3 סלי שדה בסך הכל במהלך הרבע השני, נעצרה על 21.4% מהשדה ו-14.3% משלוש, מסרה 3 אסיסטים ואיבדה 6 כדורים מנגד

ווילבקין ולורנזו. איך אמורים להבדיל?. צילום: Getty

דווקא לאחר סיבוב ראשון מוצלח מבחינתה ופחות מ-48 שעות אחרי שרשמה ניצחון משכנע נגד מונאקו, מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את משחקה החלש ביותר העונה ביורוליג והובסה על ידי פנרבחצ’ה הטורקית בתוצאה 109:74. הצהובים ירדו למאזן של 11 ניצחונות לעומת 8 הפסדים.

הערב העגום של הצהובים נכנס לספרי ההיסטוריה ולא בפן חיובי. מכבי תל אביב רשמה את הפסד החוץ הגדול ביותר בעשור האחרון. חניכיו של עודד קטש רשמו שיא ספיגה שלילי העונה שנשבר ועמד על 109 נקודות.

לורנזו בראון במשחק חלש, צילום: Getty Images

הרבע השני אותו הפסידו הצהובים בתוצאה 35:9 היה זה שהכריע למעשה את המשחק כבר בתחילתו. הצהובים קלעו 3 סלי שדה בסך הכל במהלך הרבע, נעצרו על 21.4% מהשדה ו-14.3% משלוש, מסרו 3 אסיסטים ואיבדו 6 כדורים מנגד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ההגנה הצהובה שלאורך העונה נחשבת לאחת מנקודות התורפה של הקבוצה לא תפקדה גם הערב. הטורקים צלפו ב-81.8% משתי נקודות ו-62.5% לטווח שלוש הנקודות במהלך הרבע השני שסגר את המשחק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר