משתמשים קבוע בטלגרם? יש לנו חדשות טובות עבורכם

החברה הודיעה על עדכון חדש של האפליקציה הפופולרית, שיכלול גם שימוש מופחת בסוללת הטלפון הנייד שלכם, אנימציות חדשות ושיפורים נוספים • מה עוד יכלול העדכון? כל הפרטים

טלגרם. צילום: איי.אף.פי.

משתמשים בטלגרם כדי לשוחח בטלפון הנייד שלכם? יש לנו חדשות טובות: האפליקציה הוציאה אתמול (שלישי) עדכון, שגם כולל עיצוב חדש, שיש בו יתרון גדול מאוד – הוא משתמש פחות בסוללה של המכשיר. נוסף על כך, העדכון החדש כולל גם אנימציות חדשות, שיפורים לפלטפורמת הבוט של האפליקציה, ועוד.

לפי החברה, החיסכון בסוללה נגרם בכך שהשיחות דרך האפליקציה יבוצעו בפחות משאבים מאשר בעבר, כך שהיא תעבוד טוב יותר בטלפונים סלולריים ישנים. בנוסף, העדכון יכלול גם שיפורים באיכות השיחה, ובמהלך 2024 ייצאו עדכונים נוספים שישפרו את החיבור ואת איכות האודיו בשיחות.

שיפורים רבים. טלגרם (אילוסטרציה), צילום: איי.פי.


עוד מסרה החברה כי העדכון יביא לכך שכל משתמשי אנדרואיד ו-iOS יוכלו להשתמש בכל האנימציות החדשות שבאפליקציה, לאחר שעבר אלה נבדקו על משתמשים מסוימים בלבד. אחת מאותן אנימציות, אגב, מופיעה בכל פעם שהודעה נמחקת – כך שתעלו חיוך על פניכם בכל פעם שתעשו את הפעולה הזו.

העדכון מגיע כחודש לאחר שהחברה הודיעה על שיפורים בערוצים שלהם, בהתאמת אימוג'ים לתגובות ובנתונים לסטורי, במטרה להיאבק בסטורי של וואטסאפ, שבעצמה השיקה ערוצים לכל משתמשיה בספטמבר האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר