X

מתוספות מוגזמות ועד בלונד פלטינה: 5 טרנדים בשיער שחייבים ללכת

שנת 2024 היא שנה של אינדיבידואליות וטבעיות, וזה נכון גם לתחום היופי. השנה ניפרד מעריצות מחליקים וחמצונים, לא נעקוב בצורה עיוורת אחר טרנדים ונבחר לעצמנו סגנון אישי שמשלים את אורח החיים שלנו. מה רצוי שנשאיר מאחור? הנה חמישה טרנדים שצריכים ללכת

אולי השנה בלונד תות או בלונד במבי? ליידי גאגא. צילום: אי.פי

בהתבסס על התפתחויות נוכחיות ומגמות מדיה חברתית בתחום הביוטי, שנת 2024 מסתמנת כשנה של שינויים וחידושים, עם דגש על אינדיבידואליות וביטוי עצמי, תודעה בריאותית והתמקדות ברווחה נפשית. פרקטיקות ידידותיות רווחות יותר, כולל עלייה בשימוש במרכיבים טבעיים ואורגניים, אריזות ממוחזרות וצרכנות מודעת. הכיוון הכללי הוא הכללה וגיוון. הכל נכון גם בתחום השיער. במקום 'טרנד לוהט' יחיד, ההתמקדות השנה היא בהבעת האישיות, בטחון ונוחות. אז תנו למרקם הטבעי שלכן לזרוח, שמרו על בריאות השיער ולכו על תחזוקה נמוכה. הוסיפו טאץ' נועז עם הדגשות עדינות בצבעי פסטל אם תרצו, אבל אל תתרחקו יותר מדי מאימא אדמה. התאבזרו בשפע! אקססוריז שיער חזרו בגדול. שחקו עם קשתות, סיכות וקליפסים כדי להוסיף מגע של אישיות וסגנון למראה שלכן. אל תחששו להתנסות וליהנות, וזכרו, המראה הטוב ביותר הוא תמיד זה שגורם לכן להרגיש הכי יפות והכי בטוחות בעצמכן. את 5 הטרנדים האלו נשמח אם תשאירו מאחור: 

תוספות שיער מוגזמות

     

View this post on Instagram

           

A post shared by pop culture (@thatillusivelife)

בעוד שתוספות שיער ארוכות במיוחד יכולות לספק מראה זוהר ודרמטי, הן מגיעות עם כמה אתגרים שאולי רק בתחילת המילניום, כשעוד היה פה אפקט וואוו, היה שווה להתמודד איתם. אבל היום אף אחד לא מתרגש משיער עד הישבן, גם אם הוא עלה הרבה כסף. זה נראה רבות על השטיח האדום, בשערי מגזינים ובהופעות חיות. לא רק שהמלאכותיות בולטת פה, יש את בעיות ניהול הסבכים והקשרים, כמו גם בעיית עומס המשקל שגורם נזק לשיער הטבעי שמשיכתו המתמדת מחלישה אותו. ואין לשכוח את מלכודת הנראות המביכה כשאין רצף בין השיער הטבעי לתוספות. ראו מקרה אנג'לינה ג'ולי.

מסגור פנים בלונדיני

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dua Lipa Entertainment (@dualipaentertainment)

מסגור פנים בלונדיני עשוי להאיר יפה את הפנים, אבל בואו נודה על האמת, זהו טרנד שדורש טאץ' אפים תכופים. וגם אם אתן חרוצות בכל הנוגע לשגרת הביוטי שלכן, החמצון כידוע עלול ליבש אותו ולהשאיר אותו רגיש לשבירה. שימוש במחליקי או מתלתלי שיער לעיצוב המסגור המבוקש עלול גם הוא להזיק, במיוחד על שיער שהובהר. הדהייה, הליך בלתי נמנע, לא תמיד אחידה. יש המוצאים אותו לא אלגנטי, חסר תחכום, וכזה שנכון לשנות התיכון ולא מעבר. מעל הכול, המראה קצת אנכרוניסטי.

הבהרות מעבר חציה

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BELLA (@bellathorne)

הבהרות שמש, באליאז', אומברה, איך שלא תקראו לזה, אנחנו בעד הבהרות מעודנות המסונכרנות עם הגוון הכללי של השיער. אבל לאחרונה הבהרות מוגזמות חסרות כל איזון עם שאר השיער הן מראה שוליים חסר הרמוניה. אולי יש בפסים הרחבים האלו שהיו נפוצים בשנות ה-90 קסם נוסטלגי מסוים, אבל הם קצת מיושנים לשנת 2024. במקום זאת, אנחנו בוחרים בהדגשות עדינות יותר משולבות בחוכמה. תחשוב על פסים שלובים, לא על פסי מעבר חציה שצוירו על ידי ילדי גן, כמו אלו שהיו פעם לדואה ליפה.

ארוך, חלק וגולש לכל אורך הגב

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ali Jlover❤️ (@bronx.jlopez)

שיער ארוך וחלק היה סגנון פופולרי בקרב נשים לאורך ההיסטוריה. הוא ידע פופולריות שיא במחצית הראשונה של שנות השבעים של המאה הקודמת כשלא הייתה נערת קולג' בלי שיער ארוך, מגוהץ למשעי עם שביל בדיוק באמצע. בתחילת המילניום, עם האסתטיקה המינימליסטית, והחל מסוף שנות ה-2010, עם עליית תוספות השיער ותרבות השיער באינסטגרם, פתאום לכולן היה שיער ארוך, מבריק וחלק. תחשבו ביונסה, מייגן פוקס, ניקי מינאז', קייט הדסון, סלינה גומז, ג'יג'י חדיד, גווינת פלטרו, ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר לופז, ורשימה עוד ארוכה. עם זאת, כמו כל טרנד שיער שנראה בכל מקום, שיער חלק ארוך הוא לא תמיד הבחירה הטובה ביותר עבור כולן, ובשנת 2024, ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון: אינדיבידואליות ואימוץ מרקמים וצבעים טבעיים. בריאות השיער, מה שאומר פרידה משימוש קבוע בעיצוב חום קבוע, שעלול לפגוע בשיער לאורך זמן. ורסטיליות, מה שלא ממש מתאפשר עם ארוך, חלק באותו אורך שהשקעתן בו רבות ואתן רוצות לנפנף בו. זה הזמן להיפרד מעריצות המחליק.

בלונד פלטינה

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

בלונד פלטינה הוא טרנד מעגלי. לאחרונה, הוא פופולרי סביב 2018-2020. תחשבו ליידי גאגא, קייטי פרי, ג'ניפר לורנס, קריסטן סטיוארט, ועוד. אין ספק שזהו מראה בולט ונועז, והחמיא ללא מעט ברונטיות שהיו אמיצות מספיק ללכת על גוון קצה, במיוחד מי שבחרו בקצוץ נוסח מישל וויליאמס ושרליז ת'רון. עם זאת, כמו כל טרנד שיער, זה לא מתאים לכולם בשנת 2024, שנה שבה מסתמנת מגמת בריאות השיער ומרקמים טבעיים. עם הדגש על אימוץ האינדיבידואליות והעדפת היופי הטבעי שלך השנה, צבע המשלים את גוון העור הייחודי שלכן עשוי להיות בחירה מחמיאה יותר. בכל זאת בעניין הבהרות? לכו על גוונים חמימים יותר כמו בלונד תות, בלונד לבנדר, ובלונד במבי הקסום ממש כמו העופר של דיסני.  

בהכנת הכתבה סייע Bard. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר