האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
תוצאות הדיבוק של יריב לוין |
ימין ליברלי |
03.01.24 09:53 |
1 |
התכונת לקבוצה של אנשי הייטק שהתחננו וירדו על הברכיים בפני כל משקיעי העולם שלא ישקיעו בארץ? |
Kobi |
03.01.24 09:57 |
4 |
או שכאלה שיוציאו את הכסף מפה, ואלה שיעבירו את החברות לפורטוגל או קפריסין, שמעתי גם על כמה הזויים שחיפשו לעבור לאלבניה |
Skynet84 |
03.01.24 10:16 |
24 |
וכשקרס הבנק הם רצו כמו תינוקות לשר האוצר שיעזור להם לחלץ את הכספים שלהם |
Kobi |
03.01.24 10:24 |
32 |
מה הלחץ? |
lem |
03.01.24 10:42 |
52 |
זו כתבה של YNET. לא אמין. |
JackAren |
03.01.24 10:51 |
56 |
והשמש תזרח במערב ותשקע במזרח?😂 |
Skynet84 |
03.01.24 11:38 |
80 |
בול |
מדמחיסט |
03.01.24 10:38 |
49 |
דיבוק? זה הכינוי לימניים שיעשו פעולות שלדעתם צריך לעשות כחוק? |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:28 |
39 |
אתה ימין ליברלי כמו שאני קומוניסט |
SWITCH |
03.01.24 10:32 |
42 |
ההיפך! ב-2022 היתה ירידה של 12 מיליארד דולר יחסית ל-2021! ב-2023 הירידה התמתנה מעט (10 מיליארד). ב-2024 צפוי שוב זינוק. |
Gill Bates |
03.01.24 10:57 |
62 |
בחיים השמאל לא יודה על כשלונות שלו |
rccool |
03.01.24 11:43 |
84 |
צחקתי בקול |
News_Max |
03.01.24 12:40 |
88 |
צריך פיקוח על בחירת ניק. מר ''ימין ליברלי''. |
HAIM |
03.01.24 14:55 |
95 |
על זה נאמר הרצחת וגם ירשת....השמאל ההזוי שביקש להוציא כספים מישראל, ביקש מחברות חוץ לא לעשות עסקים עם ישראל - כעת מיילל על ירידה בהייטק. |
יצחק היקר |
03.01.24 19:25 |
98 |
אין קשר בכלל , סתם פוזיציה מצידך |
טריקלה |
03.01.24 20:19 |
102 |
בגלל המלחמה ברפורמה!!! |
שר_האוצר |
03.01.24 09:55 |
2 |
בדיוק כמו שהאינפלציה בונצואלה קרתה לא בגלל ההנהגה שם אלא בגלל הקנאה והרוע של מתנגדי המשטר !!! |
GordonFreeman |
03.01.24 09:58 |
6 |
השמאל במשך שנה הרס בכוונה והתגאה בזה. שחכת? |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:03 |
10 |
נתחיל מזה שהשמאל הלכה למעשה הוא המחנה החרדוביביסטי. נמשיך בזה שאף אחד לא ''הרס בכוונה'', אלא אנשים ראו כאן ממשלה של מטורללים |
GordonFreeman |
03.01.24 10:07 |
17 |
אז אתה מודה בפגיעה ומצדיק אותה לעצמך. יופי. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:18 |
26 |
כשאתה משקיע בבורסה ולחברה בה אתה מחזיק מניות מתמנה הנהלה שעושה הכל בכדי שהחברה תהפוך לכושלת |
GordonFreeman |
03.01.24 10:32 |
43 |
אם בעלי המניות האחרים הם האחים שלי. אני אמצא פתרון, ואבריא את החברה |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:34 |
44 |
+1 |
חרובי |
03.01.24 10:43 |
54 |
בעלי המניות האחרים נלחמים בך וטוענים שהם לא אחים שלך ושאתה בוגד שיש לסלק ולגרש מהחברה |
GordonFreeman |
03.01.24 11:56 |
86 |
הימין טען שהשמאל לא אחים??? זה רק השמאל טען את זה. על מה אתה מדבר? |
מעיד_נאמן |
03.01.24 12:39 |
87 |
אף אחד מהם לא הסתובב בעולם והכפיש את הממשלה ואת כלכלתה.זה מקרה יחודי בעולם ,חוסר הנאמנות והאחריות הזה!ואני ממתנגדי |
הרואה |
03.01.24 10:06 |
15 |
מאיפה לך? אתה ונצואליאני? |
GordonFreeman |
03.01.24 10:08 |
18 |
++ |
Mrs M |
03.01.24 10:36 |
47 |
הקפלניסטים דפקו את עצמם |
Ron |
03.01.24 09:56 |
3 |
דפקו? לא חסר להם כסף הם יכולים לגור איפה שהם רוצים יש להם מספיק כסף . המיסים למדינה קצת פחות.. |
Taltal |
03.01.24 10:05 |
14 |
תוצאה של ממשלה רעה וכושלת. |
עדי |
03.01.24 09:57 |
5 |
תוצאה של חשיפת זרים ל''הלכת אפרופים'' המטורללת של בג''ץ, בורחים ממערכת משפט דיקטטורית פרוגרסיבית לאזור שיפוטי אחר |
OurVotesMatter |
03.01.24 11:36 |
79 |
אבל טענו שארצות הברית חזרה לשיא |
עפרנח |
03.01.24 09:58 |
7 |
הירידה פי 2 מארצות הברית. |
נווד דיגיטלי |
03.01.24 10:03 |
13 |
אם ארצות הברית חזרה למצב לפני הנפילה כז מצבנו מעולה |
עפרנח |
03.01.24 10:12 |
21 |
הקטר של המשק כבר לא כל כך קטר? ממשלה הרסנית שפוגעת במדינה. |
Amadeus |
03.01.24 09:59 |
8 |
תדייק. שמאל הרסני שחגג פה עם bds והריסת המדינה. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:01 |
9 |
אז ה''ימין'' הוא נטול ממון? |
Street |
03.01.24 10:14 |
22 |
תתבייש. השמאל הזיק בכוונה. משך כספים. הסית משקיעים.הצהיר על זה. מתגאה בזה. והנה ירדו ההשקעות. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:18 |
25 |
בולשיט גדול |
Amadeus |
03.01.24 10:18 |
27 |
שוב רמה של גן? אתה לא מתבייש בעצמך? לנוחיותך השמאל המטורף והמזיק אפילו בנה אתר אינטרנט כדי שלא תגיד שזה בולשיט. הנה הלינק |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:26 |
37 |
מקלל ובורח. דיון קלאסי עם שמאלנים חסרי בינה ומלאי שנאה |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:54 |
59 |
המלחמה גם משפיעה לשלילה |
Cyber |
03.01.24 10:03 |
11 |
מזכיר לך שצד אחד התקפל וויתר על הרפורמה מלבד סעיף קטן אחד. הצד השני המשיך בהרס וסרבנות בכל הכח, כי לא באמת היה אכפת לו מהרפורמה. היה אכפת לו |
Gronk |
03.01.24 10:23 |
31 |
דבר אחד אני לא אוהב, שמשכתבים את ההיסטוריה |
Cyber |
03.01.24 10:25 |
35 |
אם אתה לא אוהב שמשכתבים את ההיסטוריה אז מוטב שתנהג ככה גם בעצמך, בפועל עוד לפני שהתחילה המלחמה רוב הרפורמה המקורית של לוין נזנחה וירדה מהפרק |
קוקי |
03.01.24 10:42 |
53 |
אני לא ניחנתי ביכולת ניבוי ומה היה קורה אילו, המחאה בהחלט השפיעה, ותודות לה התכנית ההזויה של לוין על כל סעיפיה לא הפכה למציאות. |
Cyber |
03.01.24 10:53 |
58 |
במבחן התוצאה לוין אכן עשה נזק (על אף שהצדק איתו לדעתי)יצאנו מהאירוע עם מערכת משפט גרועה משנכנסו אליה(כזאת שמבטלת חוקי יסוד...) |
קוקי |
03.01.24 11:00 |
63 |
במבחן התוצאה לוין אכן עשה נזק (על אף שהצדק איתו לדעתי)יצאנו מהאירוע עם מערכת משפט גרועה משנכנסו אליה(כזאת שמבטלת חוקי יסוד...) |
קוקי |
03.01.24 11:00 |
64 |
סתם חרטטו אתכם ואתם בגלל אהבת ההתססה לא ראיתם את זה. |
Street |
03.01.24 19:49 |
99 |
איך שמאלנים אוהבים כתבות כאלו. ניסוח הכתבה והתגובות הצפויות של הצפויים. ושום מילה על השקעת אינטל. |
tristen |
03.01.24 10:03 |
12 |
הרס המדינה שנה שלמה זה כמו טפיחה על השכם מבחינתם. זו גאווה. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:27 |
38 |
משהו טוב יצא מהמלחמה |
סימוניק |
03.01.24 10:07 |
16 |
מה שאפשר לעשות ולהרוס בשנה תמימה.. |
SomeonElse |
03.01.24 10:08 |
19 |
פושעי ואויבי המחאה רצו למוטט את ישראל צבאית וכלכלית רק כי רצו להחזיר את מדינת ישראל לטרום מהפכת ברק |
זופ-ניק |
03.01.24 10:08 |
20 |
יהיה boost אחרי המלחמה... |
מגן כחול |
03.01.24 10:16 |
23 |
ממש לא משקיעים לא מוכנים שחברות יפתחו בארץ. כך שהכסף לא יזרום לארץ. יש בעיה רצינית |
chf1 |
03.01.24 10:22 |
29 |
משקיעים משקיעים כאן לא בגלל העיניים היפות שלנו אלא בגלל המוח שלנו, כך שאין להם הרבה ברירות. |
David Sword |
03.01.24 10:24 |
33 |
אני מדבר מנסיון, תנאי להשקעה היזמים צריכים לעבור לארהב יש בעיה מאוד קשה במגזר ההייטק |
chf1 |
03.01.24 10:28 |
40 |
תן להם להנות מהניסיון, הם יפסידו ואחרים ירוויחו ואז כשירצו לחזור יצטרכו לשלם הרבה יותר כי כמות האנשים מוגבלת. |
David Sword |
03.01.24 10:40 |
50 |
נו באמת |
Street |
03.01.24 19:51 |
100 |
לפי רוטר האזרחים אשמים.. הממשלה לא קשורה לנושאים כמו כלכלה וביטחון. אולי כדאי לנסות להחליף |
the_coon |
03.01.24 10:20 |
28 |
לא כל האזרחים. רק אלה שלא קיבלו את תוצאות הבחירות ושרפו אסמים. |
Gronk |
03.01.24 10:25 |
34 |
נו אז ? |
David Sword |
03.01.24 10:22 |
30 |
השלטון משמיד את המדינה בכל התחומים |
האזרח המודאג |
03.01.24 10:26 |
36 |
השלטון עושה דברים שזכותו לעשות. אפילו בגץ קבע שאין פסול בהליך. אז טעית. זה השמאל שבפיסכוזה מוכן להשמיד את המדינה אם הוא לא בשלטון |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:29 |
41 |
מה אתה אומר, אולי נחליף את השמאל הבוגדני הזה שמעיז להפגין באזרחים סיניים צייתנים? |
Cyber |
03.01.24 10:38 |
48 |
אהה. אז אתה קורא לזה הפגנה? בטח מאד עדינה... ומכובדת. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:42 |
51 |
אני מדבר על ההפגנה הגדולה והחוקית בקפלן, שהייתה כל שבוע. |
Cyber |
03.01.24 10:44 |
55 |
אתה משקר לעצמך? כמעט כל שבוע חסמו את איילון והציתו מדורות על הכביש והמשטרה לא עשתה כלום. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 10:53 |
57 |
אתה משקר לעצמך, או לאחרים כאן במזיד. אני הייתי מעת לעת במוצ״ש בקפלן, אני גם גר בסמוך |
Cyber |
03.01.24 10:57 |
61 |
אתה אולי לא הרבה מאד כן. ואתה תמכת. אז גם אתה אנרכיסט. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:03 |
65 |
אנרכיזם היא גישה הקוראת לבטל את מוסד המדינה והמבנים ההיררכיים שלה ויצירת חברה מבוססת על מוסדות התנדבותיים |
Cyber |
03.01.24 11:09 |
67 |
זה בדיוק מה שעשו פה שנה שלמה. אתה מוכיח את הטענה שלי. היו קריאות לדם ברחובות , למרי אזרחי, והיו חסימות דה פקטו באיילון |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:11 |
68 |
היו קריאות של חברי כנסת למרי אזרחי ומרד מיסים בהתנתקות |
Cyber |
03.01.24 11:23 |
71 |
ברור. זה עולה בקנה אחד עם ההגדרה. מי שחבר כנסת וקורא למרי אזרחי הוא גם מטומטם. כי לא תהיה כנסת |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:29 |
72 |
אז המחאה נגד ההתנתקות הייתה של אנרכיסטים פורעי חוק? |
Cyber |
03.01.24 11:31 |
73 |
כן. בהחלט. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:32 |
74 |
אז לא |
Cyber |
03.01.24 11:33 |
75 |
לא משנה הרוב או המיעוט. היו חסימות כבישים. זה אנרכיה. מוצדק או לא זה שאלה אחרת. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:35 |
78 |
אז אם יש חרדים שחוסמים כבישים בירושלים, אפשר להשליך על הכלל? |
Cyber |
03.01.24 11:39 |
83 |
בקיצור אנשים לא קוראים את התוכן אלא את הכותרת... |
ארבע אותיות |
03.01.24 10:34 |
45 |
הכל בגלל המחאות הטיפשיות של שטופי מוח שצורכים את ערוצי התעמולה |
mctom |
03.01.24 10:34 |
46 |
הקואליציה הבטיחו לשפר את הכלכלה ורק הרסו, ויש להם רשימת תרוצים ואשמים מרבין ועד בגץ ושקמה |
אקטואלי |
03.01.24 10:56 |
60 |
לא תרוצים, ולא משנה מה אתה תגיד. .מי שציינת אלו מחוללי האנרכיה ומחוללי הנזק. והם מתגאים בזה, כך שלא תוכל להסתיר. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:03 |
66 |
בזמן ממשלת בנט/לפיד- השליט ומכונת הרעל שלו כמובן לא האשימו אף אחד.. מלבד הממשלה, לא את בגץ, מחאה, רבין, התנתקות מפגינים, מחבלים אנטישמים |
אקטואלי |
03.01.24 13:09 |
89 |
ותודה לטמבלים מקפלן, לאנשי הקריאייטיב ומהנדסי התודעה ולעדר הכבשים שפגעו בכלכלת ישראל. ובביטחון כמובן. |
Genesis |
03.01.24 11:13 |
69 |
ממש ככה. והם מתגאים בזה. רק שיש פה כאלה שמנסים להפוך את כולם לאהבלים כאילו שלא נשים לב שזה באמת הזיק למדינה. |
מעיד_נאמן |
03.01.24 11:14 |
70 |
הזויי השמאל חברו יחדיו כדי לשרוף את המדינה |
איתי שלום |
03.01.24 11:34 |
76 |
עוד יבואו ימים טובים מאלה |
בנצי75 |
03.01.24 11:35 |
77 |
נקווה שלמרות שממשלת שונאי ישראל ותומכיהם ניסו להחריב את התחום |
יוסף גוסטאר |
03.01.24 11:38 |
81 |
שאפו לכוח קפלן,למפגיני בלפור,לאנרכיסטים |
בלש גשש |
03.01.24 11:38 |
82 |
עבדו שעות נוספות בקפלן כדי להביא את המדינה למצב הזה |
אופיר |
03.01.24 11:47 |
85 |
נתניהו מינה את לוין שירסק את מערכת המשפט בגלל בעיותיו. כל היתר סיפורים |
qm |
03.01.24 13:25 |
92 |
קצרו את מה שזרעו בקפלן - כפיים! |
wwwuser |
03.01.24 13:23 |
90 |
,יבי רצה רפורמה משטרית. יש לזה מחיר |
qm |
03.01.24 13:24 |
91 |
מחאת ההייטק הצליחה יפה. עוד קצת והיו מקריסים את הייטק לחלוטין, ואת הכלכלה ואת המדינה. ממש מברוק על הפטריוטיות |
joniboy |
03.01.24 14:11 |
93 |
אגב, אחד מהראשי מחאת ההייטקיסטים שלח הביתה כמעט את כל העובדים בחברה שבה הוא משמש כדירקטור, שבועיים אחרי תחילת המלחמה, כשחלקם עוד במילואים... |
lioneye |
03.01.24 14:54 |
94 |
תוצאה ישירה של העלאת הריבית של הבנק המרכזי האמריקאי |
Atheist IL |
03.01.24 15:06 |
96 |
הסיבות לכך פשוטות |
איתי |
03.01.24 15:08 |
97 |
השוואה לא רלוונטית אם לא משווים עוד מדינה אחת לפחות באותן תקופות הרי ויש גורם אחד פעוט וזה המיתון העולמי |
Zeide |
03.01.24 20:00 |
101 |
זה בסדר לא צריך להתבאס, לא באמת יש לבנקים כסף להשקיע |
SnoOWBall |
03.01.24 20:28 |
103 |
חבר מתאריך 12.11.23
670 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עדיין ניתן לשקם את המצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.23
2683 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
6460 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אותם שורפי אסמים שצועקים שהאסם נשרף במגפון ועם היד השניה שופכים עוד דלק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.23
2683 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.23
1191 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
כעת לאחר שבית המשפט העליון ביטל את חוק היסוד, חזרה עילת הסבירות.
כעת הכל יהיה לפי סבירות השופטים, ולא חס וחלילה לפי ביבי או בן גביר.
ולכן כל ההשקעות יחזרו בכיף וענף ההיטק יפרח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.09
14393 הודעות, 82 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
6460 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
18395 הודעות, 64 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
רק שנדע להבא, כי הממשלה הבאה תהיה אולטרא ימנית.
שנדע למה לצפות מהפסיכוטיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
14485 הודעות, 48 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.13
18132 הודעות, 204 מדרגים, 401 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
6347 הודעות, 33 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
23778 הודעות, 69 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
"ימין ליברלי"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
9002 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
16293 הודעות, 95 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
השמאל כמו השמאל - גורם אסון אחרי אסון אבל איכשהו הימין אשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
2978 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כשתרצה להבין את האמת תראה שאען קשר בין הרפורמה לבין ההשקעות בארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2238 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1642 הודעות, 12 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1642 הודעות, 12 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
שבאה לגמור על המדינה, וחששו להשקיע כאן ובצדק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1642 הודעות, 12 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אתה ממשיך להחזיק במניות או מוכר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אבל אתם - השמאל אמר בגלוי "לא אחים" אז לכן יצא המרצע מן השק. לא הייתה לשמאל שום בעיה לפרק את המדינה אם הם לא שולטים.
וזה עדיין רלוונטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
1578 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1642 הודעות, 12 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
16076 הודעות, 56 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
הרפורמה,שתבין.לא הכל שחור ולבן,אפשר להתנגד אבל הכל במסגרת המדינה והחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1642 הודעות, 12 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.19
3637 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.13
9532 הודעות, 65 מדרגים, 121 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
7189 הודעות, 63 מדרגים, מינוס 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
34378 הודעות, 75 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
5697 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
19529 הודעות, 147 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פי 2 מארה"ב כאשר רבע שנה אנחנו במלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.21
2628 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
19529 הודעות, 147 מדרגים, 273 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
אבל ההשקעות נפלו אז מישהו טעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
9610 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
31801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
שמאל שמאל שמאל
חונטה חונטה חונטה
מלח מים מלח מים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מלח מים?
זה הרמה של השמאל?
לא רמה גבוה. לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
9610 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
https://democratech.net/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.01.24 בשעה 10:11 בברכה, Cyber
אני מלווה שני סטארטאפים שאחוז משמעותי מהעובדים, לרבות הפאונדרים, במילואים. מנגנון הפיצוי לעסקים לא רלוונטי לסטארטאפים, והראשות לחדשנות החלה במתן מענקים ל-runway לחצי שנה (תקציב להמשך שרידות), אבל בהיקף מאוד מוגבל.
וכן, לקונפליקט פנימי כפי שהיה, פוגע ביציבות ובכלכלה. אזרחים יכולים להתנגד דמוקרטית לצעדי ממשלה מבלי שיסמנו אותם אנרכיסטים בוגדים. ויש אחריות לממשלה, לשכנע, להבטיח זכויות פרט, ולייצר רפורמה מאוזנת שלא תוביל רבבות לרחובות. אבל במקום להתבצר כל צד בעמדותיו, צריך להתחיל לעבוד יחד לייצר כאן עתיד טוב יותר. אחרת מה ישאר לנו פה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
3824 הודעות, 19 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
התוצאות הבחירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.01.24 בשעה 10:31 בברכה, Cyber
לולא המלחמה, היינו ממשיכים בכאב הראש של הרפורמה. הרי גורמים בכירים בקואלציה אמרו רק לאחרונה שהסבירות היא רק ״הסלטים״… זו אחלה דרך לייצר אמון הדדי, לא?
הצד השני המשיך *בהפגנות חוקיות*, בקפלן הייתה הפגנה שבועית ענקית חוקית ומאושרת ע״י כל הגורמים במדינה, לא אנרכיסטים, אלימים פורעי חוק. היו למחאה גם קולות ניציים יותר, היו אלימים יותר בקיצון, אבל כשמתעלמים מהמסה הקריטית במרכז המחאה, מסמנים את כולם כשמאלנים בוגדים אנרכיסטים, אזרחים נורמטיביים א-פוליטיים, לא יוצא טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19172 הודעות, 119 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
"גורמים בכירים" יכולים להגיד מה שהם רוצים , המציאות מדברת.
ובמציאות רוב הרפורמה נזנחה בשל ההתנגדות הקשה,נשארו הפירורים שזה עילת הסבירות המצ'וקמקת.
נתניהו אמר את זה בקולו.
מזכיר לך שדובר על רפורמה מקיפה שכוללת 4 סעיפים מרכזיים שדווקא הסבירות הוא מהפחות חשובים שבהם:
טיפול בנושא היועמ"ש והיועצים המשפטיים המשרדיים(פיצול/הגדרת תפקיד/מינויים)
פסקת התגברות
ועדה לבחירת שופטים(כולל שינוי שיטת הסניורטי)
והסבירות.
שום דבר מזה לא קרה ולא קרוב לקרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
ולדעתי, בתור מי שכתב ברוטר שנים דווקא בעד רפורמה משפטית, בתור מי שהיה בעד הרפורמה של דניאל פרידמן למשל, ומי שכתב ברוטר מזה שנים לביסוס חוקה ובית דין לחוקה, לוין הרס יותר מאשר בנה.
הממשלה הייתה יכולה לשכנע אחרת אנשים כמוני ברפורמה מאוזנת שלא תפגע בזכויות הפרט, והממשלה הזו כשלה כשלון חרוץ בתיקון המערכת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19172 הודעות, 119 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
הוא פשוט טעה בדרך שבה הוא עשה את זה(לא במהות).
אני התיחסתי לכך שטענת שבלי המלחמה זה היה נמשך,עובדתית עוד לפני המלחמה רוב הרפורמה נעצרה ונזנחה,
הכאוס הציבור ומלחמת האחים נמשכו, הרפורמה עצמה לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
19172 הודעות, 119 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
הוא פשוט טעה בדרך שבה הוא עשה את זה(לא במהות).
אני התיחסתי לכך שטענת שבלי המלחמה זה היה נמשך,עובדתית עוד לפני המלחמה רוב הרפורמה נעצרה ונזנחה,
הכאוס הציבור ומלחמת האחים נמשכו, הרפורמה עצמה לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
31801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
הן סער, הן כחלון והן שקד עשו שינויים במערכת המשפט, והם כולם ב"ימין", סך כהונה מצטברת - 12 שנים.
חרטטו אתכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.07
14089 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
2935 הודעות, 15 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד כבר לא יספור את סיפורי הסבתא של איך לא נשרוד בלי האנטי דמוקרטיים.
האנטי דמוקרטיים כולל ממשלת ארצות הברית, שעשה יד אחת עם ממשלת ישראל שלא להכיר בתוצאות הבחירות של הרשות הפלסטינית, כאילו הם לא רשות תומכת טרור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
14232 הודעות, 55 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
28278 הודעות, 201 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.13
9580 הודעות, 53 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.08
609 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14653 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
הם יכולים להשקיע במקומות אחרים רק שצפי ההצלחה והרווח שלהם שם הרבה יותר קטן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.08
609 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14653 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
ראינו כיצד חורשי רעתה של מדינת ישראל מתכננים תוכניות ואלוקים צוחק כאשר בתרועה רמה העבירו מאות מליוני דולרים לבנק בחו"ל שקרס זמן קצר לאחר מכן.
הם אז ברוב חוצפת עוד העזו לבוא בדרישות ותחנונים לבנקים בישראל שיעזרו להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
31801 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
11076 הודעות, 64 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
את הממשלה כמובן לא את האזרחים. יכול להיות נחמד אם תהיה ממשלה שכן קשורה ואחראים על הכלכלה וביטחון וכל הנושאים הקטנים האלו שלא קשורים בכלל לממשלות ולתפקידים שקיבלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
3824 הודעות, 19 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14653 הודעות, 53 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מזכיר את נסיונות ההפחדה כאילו סוף הכלכלה הגיע כאשר שער הדולר עלה והגיע לארבעה שקלים, רק ששכחו להזכיר שהיו שנים ששער הדולר היה אפילו חמישה שקלים.
מי שחושב שהשקעות וצמיחה נמשכים לאין קץ בקו לינארי, חי באשליות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
18370 הודעות, 100 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
איך אנשים מעיזים להפגין? ועוד להשקיע בחו״ל? חצופים! אז מה אם יש אזרחים מודאגים להון שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
להביא לפה את הצרחות בתפילות יום כיפור?
להביא לפה את השרפות על איילון?
להביא לפה את הראיון בטלווזיה בארצות הברית נגד ישראל?
להביא לפה את החסימות בנתבג?
הבאתי למעלה אתר אינטרנט שהשמאל מתגאה בפגיעה הכלכלית בישראל.
זה בטח פייק ושקר...
או שאתה פשוט לא יודע להתנצל ולהתנער על הנזק שנעשה בכוונת זדון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מדבר על רוב המפגינים שלא חסמו, לא התפרעו, התנהגו בכבוד לשוטרים. והביעו את מחאתם נגד הממשלה. מה תגיד עליהם? אתה מתעלם מהמסה הקריטית של המחאה, כי זה נוח לך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
המסה הקריטית היא זו שעשתה אנרכיה.
זה הנזק.
אתה מתנער מזה ומוחה על זה או שאתה מחייך כשלא נראה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
לא חסמתי כביש, ולא הפגנתי בניגוד לחוק, כמוני כמו רוב המחאה הזו.
מה ההגדרה של אנרכיסט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אתה עונה להגדרה הזו במדיוק.
אותו אחד שלא מקבל את תוצאות הבחירות ועושה פעולות להזיק למשטר.
כשיש הפגנה אלימה כל הזמן ואתה בקצה ההפגנה רק דוחף מהצד,
אתה שותף.
בבקשה מוויקיפדיה ( לא שזה אומר משהו )
אנרכיה או אַל-מִשְטָר, במובנה הרחב, היא מצב בו חברה אנושית מתקיימת ללא ממשלה או שלטון ריכוזי.
לאנרכיה, ישנם כמה פירושים; ניתן להשתמש במילה על מנת לתאר מצב בו מתקיים אי-סדר באזור מסוים ו"איש הישר בעיניו יעשה" (כגון בעת מהומות אלימות), על אף שאין זה פירושה המקורי. אנרכיה נגרמת לעיתים קרובות בשל מלחמה (במיוחד מלחמת אזרחים) או אסון טבע, הגוררים את היחלשותו או נפילתו של השלטון המרכזי או המקומי. נטען כי מטרתה הבסיסית של המדינה היא למעשה להימנע ממצב זה. במקרים אחרים מצב שכזה נובע מריחוק רב ממוקדי השלטון במדינה, דבר המקשה על השלטון להשליט את מרותו באזור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
רק מה הקשר למחאה שפעלה חוקית נגד רפורמה כזו או אחרת של הממשלה? האבסורד שדווקא הרפורמה הייתה פוגעת במבנה ההיררכי המדינה כפי שהוא קיים. מותר להפגין ולהתנגד למשטר. דמוקרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
אז אתה שוב מספר על איזה מחאה בלתי אלימה. אבל זה שקר גמור, אתה באמת חושב שתצליח להעלים מה שהיה פה שנה שלמה?
שתמחק את החסימות באיילון ונתבג, את הקריאות לפגיעה בכלכלה?
לפחות אני יודע שיש לך כאב במצפון. כי אתה יודע טוב מאד שזה לא היה מחאה של דגלים שחורים על גשר. זה היה אנרכיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
קראו לחסימות כבישים מרכזיים. הם היו אנרכיסטים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.01.24 בשעה 11:41 בברכה, Cyber
המחאה *ברובה* נגד ההנתקות הייתה של אזרחים נורמטיביים שהתנגדו להחלטת ממשלה, ופשוט אין קשר לאנרכיזם. אותם אלו שמחו לא דגלו בגישה אנרכיסטית. הייתה למחאה ההיא גם צדדים ניציים ואלימים (כמו שיש במחאה נגד הרפורמה), אבל רוב האזרחים שמחו היו נורמטיביים שהתנגדו לממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11543 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ברוב, אם לא כל, המחאות הציבוריות שהיו בישראל לאורך השנים, היו חסימות כבישים בהיקפים כאלו או אחרים. כל המחאות הן של אנרכיסטים?
ברשותך, הדיון הזה לדעתי מיצה את עצמו, נשאר חלוקים. אתה מתנגד באופן עקרוני לדמוקרטיה ומחאות נגד המשטר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
20381 הודעות, 131 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הירידה בהשקעות התחילה בכלל שלפיד היה ראש ממשלה והקצינה בזמן המלחמה, או בקיצור, אין כמעט שום קשר לממשלה הנוכחית, הבעיות הן בעיות עולמיות והמלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
8916 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
87549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
87549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.20
1759 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
28382 הודעות, 247 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
14696 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועכשיו הם מנסים להאשים את הממשלה בשריפה שהם הבעירו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
201 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
12339 הודעות, 150 מדרגים, מינוס 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פסיקת בית המשפט שמבטלת את הזובי המשפטי שלהם תחזיר את המשקיעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.23
2669 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולשאר הנשמות הטובות שהסתובבו בעולם וקראו לא להשקיע בנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.15
1240 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולתוצאות בהשקעות ההי טק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
68151 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
2490 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
68151 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.08
14901 הודעות, 34 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
3021 הודעות, 21 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הסיבה לכך היא שהחברה הצליחה לגייס רק חלק קטן מהסכום שהיא ציפתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.16
1627 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הורדת הריבית ע״י הנגיד אתמול ברבע אחוז ישנה את המגמה בחודשים הקרובים, לא צריך להתרגש …
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
8988 הודעות, 60 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
א. המשקיעים הישראלים, להבדיל מהאמריקאים, האמינו לבובא מייסס של ערוצי התבהלה וצמצמו את השקעותיהם בהייטק הישראלי. מה עוד שדמויות בולטות (לפחות בעיני עצמם) בשוק ההייטק הם אלה שהובילו את התבהלה ובכך גרמו לאובדן ערך גדול למשקיעים שלהם אחרי שעשו עליהם סיבוב יפה. כעת נשאלת השאלה אם אותם משקיעיים פראיירים יתבעו אותם.
ב. בדומה לסיפור עם 8200 הטפשים, שהתברר לאחר פרוץ המלחמה כהגזמה גדולה, הרבה יותר ממה שהם שווים במציאות, אם בכלל, גם ההייטק הישראלי מוצף במקרה הרע בנוכלים, מספרי סיפורים ואגדות אלף לילה ולילה. ובמקרה הטוב, חולמי חלומות והוזי הזיות.
שעושים סיבוב על גב המשקיעים החמדנים שלהם ורודפי הבצע. אז בעולם של ריבית נמוכה הכסף זול והמשקיע יכול להרשות לעצמו ליפול בפח בכמה השקעות המבוססות על מספרי הסיפורים והאגדות (יוצאי 8200 כאמור) . מספיק, השקעה אחת מוצלחת, שסיפור אחד יהיה אמיתי לשם שינוי, כדי להחזיר את ההשקעה וגם להרוויח יפה ואפילו בגדול. אז למי איכפת.
אבל כאשר הכסף מתייקר, נזהרים יותר. והסבלנות קצרה. וגם הנפילה כואבת יותר כי צריך להחזיר הלוואות יקרות לבנק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.15
24186 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.23
797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם בעצמם בצרות.
וכל מי שמבין מחזורים בכלכלה כבר יצא עם המון מזומנים, ומחכים בגדרות. בנתיים הם נחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד