"האם את חושבת שאת ואיל תתחתנו שוב?": דניאל גרינברג פותחת הכל

רגע אחרי שחזרה מחופשה רומנטית זוגית עם איל גולן, גרינברג הראתה נכונות להשיב על כל שאלה של עוקביה בנושא מערכת היחסים של השניים, מאתגרת ככל שתהיה • לפניכם כל מה שצריך לדעת על מה שקורה בינה לבין הזמר מרחובות

דניאל גרינברג ואיל גולן . צילום: ניר פקין

אחרי חופשה קצרה באתונה יחד עם הגרוש המתקמבק ואבי ילדיה, דניאל גרינברג חזרה לישראל עם חשק גדול לפתוח את הלב, להכניס את הגולשים אל נבכי הקשר הזוגי שלה ושל איל גולן ולפרט בהרחבה על השינוי שעבר הזמר שהחזיר אותה לזרועותיו. כל זאת בסשן שאלות ותשובות חשוף במיוחד שערכה אמש (שלישי).

חיי המשפחה של דניאל גרינברג ואיל גולן במלחמה

"מהו הרגע שהרגשת שאת יכולה להאמין בשינוי של הצד השני, שגרם לך להגיד 'יש שינוי'?", הסתקרנו הגולשים. "אין רגע. זה תהליך, זה הזמן, זאת השקעה. שינוי צריך להרגיש עמוק בפנים. מילים לא מעידות על שינוי. מעשים ואי מעשים מעידים על שינוי. והכי חשוב זה לדעת, להבין ולראות שיש רצון עז לשינוי ואז העבודה היא משותפת, ולא רק של צד אחד".

השאלה הבאה הייתה המשך ישיר לשאלה הקודמת. "מה שונה בדניאל של היום לעומת דניאל של לפני הגירושים בפן הזוגי?", שאלו. "הרבה יותר עסוקה בעצמי. הרבה יותר רציונלית ומציאותית. הרבה יותר בטוחה בעצמי מכל הבחינות והרבה יותר שלמה בתוך הקן שלי. זה לגמרי מוכיח קשר זוגי אחר ובריא יותר".

הסטורי של גרינברג, אינסטגרם,

"במידה ובעזרת השם את ואיל נשארים ככה בטוב וביחד, את חושבת שתתחתנו שוב?", ביקשו מגרינברג לנבא. "מאוד מיותר", פסקה תחילה. "אבל קטונתי מלצאת בהצהרות. השם מתכנן, אני מבצעת", סייגה את דבריה.

הסטורי של גרינברג, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"עדיין גרה בדירה שלקחת כשהתגרשת?", נשאלה גרינברג. "כן, מחר זה שנתיים שאני גרה בה. אני בת 29 וזה הלוקיישן השמיני שלי כבר. חייבת לציין שהוא הטופ שלי. בה באמת עברתי את בית הספר של חיי. לחוות גירושים, עם כמה שהם טובים, זה מטלטל את הנפש. פתאום דירה לבד, תינוקת בת שנה וחצי ותינוק בן ארבעה חודשים. לילות ארוכים, תסכול, קשיים שהפכתי לאתגרים, חלמתי והגשמתי. בניתי עסק בעשר אצבעות. שנתיים של צמיחה אישית, התבגרות, וכמובן ארגז כלים לחיים ורק להודות, להודות, להודות", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר