"מועמדת לגיטימית לאליפות": הפתעת ה-NBA ניצחה גם את בוסטון

אוקלהומה סיטי ת'אנדר ושיי גילג'ס אלכסנדר הדהימו את הסלטיקס • הפרשנים טוענים: "צריך להתייחס אליהם כמועמדים לקחת אליפות כבר העונה" • וגם: הסיכויים של הכוכב לזכות בתואר ה-MVP

אוקלהומה חוגגת. יש לה את כל הסיבות. צילום: AP

קונטנדרית אמיתית: אוקלהומה סיטי ת'אנדר המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) במסע המדהים שלה ב-NBA. החבורה הצעירה ניצחה את בוסטון סלטיקס 123:127, והוכיחה שוב שכדאי לספור אותה.

הכוכב הבלתי מעורער, שיי ג'ילג'ס אלכסנדר סיים עם 36 נקודות, 6 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. שיי גם נבחר הלילה ל-MVP של חודש דצמבר במערב, יחד עם טייריס האליברטון שזכה במזרח. 

הפרשן קנדריק פרקינס פירגן ל-OKC וטען: "זו קבוצה של צעירים עם נשמות של מבוגרים. הדרך שלהם בשני צדדי המגרש זה משהו יפה מאוד. יש להם העונה הרבה ניצחונות מרשימים, והם לחלוטין מועמדים לגיטימיים לזכות באליפות".

גם העיתונאי פרד כץ, הצטרף לפרקינס: "אנחנו חייבים להפסיק לדבר על OKC דרך העדשה של איך היא תראה עם כוכב נוסף, ולהתחיל להעריך את הקבוצה הזו על מה שהיא כרגע. הם מועמדים לאליפות - כרגע".

גילג'ס אלכסנדר ממשיך להיות אחד השחקנים החמים העונה בליגה ומוזכר כמועמד לתואר ה-MVP, יחד כמובן עם ניקולה יוקיץ', ג'ואל אמביד ולוקה דונצ'יץ'. 

בסוכניות ההימורים הגארד של אוקלהומה עבר בשבועות האחרונים את דונצ'יץ' ומדורג כרגע שלישי, אחרי שני הסנטרים. המשחק הלילה עשוי לקדם אותו עוד קצת, וככל שהזמן הולך ועובר, הוא ממשיך להראות כמו מועמד לגיטימי לפרס.

שיי גילג'ס אלכסנדר. הדבר האמיתי, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר