בהפועל ת"א לא ביקשו מאלן אוז'בולט לחפש לעצמו קבוצה אחרת, ומבחינת מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול המטרה היא להשאירו לפחות עד לסיום העונה. עם זאת, במועדון קבעו תג מחיר למקרה ששהחלוץ יתעקש בכל זאת לעזוב בשל הירידה במעמדו המקצועי תחת בורחה למה.
אוז'בולט נרכש בתמורה ל-220 אלף אירו מסלובאן ברטיסלבה לפני שנה וחצי, ולכן בשיחות עם סוכנו הובהר לו כי האדומים ידרשו כ-400-500 אלף אירו עבור מכירתו, אחרת הוא לא יעבור לאף קבוצה.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט עם יהב גורפינקל
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט עם יהב גורפינקל
בהפועל ת"א מעוניינים שיישאר. אלן אוז'בולט
(צילום: עוז מועלם)
למרות שמועות על רצונה של הפועל באר-שבע לקלוט את החלוץ הסלובני, מתברר כי אוז'בולט כלל לא על הפרק מבחינת הדרומיים וכי אליניב ברדה אינו מעוניין בכלל בצירופו, כך שבליגה הישראלית לא נראה כי יהיה לו ביקוש.
אוז'בולט, עדיין מלך השערים של הקבוצה עם שלושה כיבושים העונה, מאוכזב ומתוסכל ממעמדו החדש, כשהוא לא פותח במשחקים האחרונים. עד כה לא הגיעה אף הצעה גם מקבוצה בחו"ל בעניינו ונראה כי תג המחיר יקשה עליו את המעבר, מה שעשוי להשאירו לפחות עד לסיום העונה בוולפסון.
"אף אחד לא ביקש מאוז'בולט לחפש קבוצה. מבחינתו שיישאר, אין שום כוונה אחרת", הסבירו בהפועל. "הוא נקנה על ידינו ולא יימכר בפחות מ-400 אלף אירו. כרגע אין שום הצעה לגביו והכל רק דיבורים". עוד שחקן שרצה לעזוב לחו"ל ולא התקבלה שום הצעה בעניינו הוא הישאם לאיוס שיישאר בקבוצה לפחות עד לסיום העונה.
המטרה בהפועל היא להתחזק בעמדת המגן הימני, אך נראה כי היא לא תיכנס לקרב על זוהר זסנו כבר בחלון הנוכחי מאחר שהיא תצטרך לשלם עבורו סכום גבוה לאשדוד. עם זאת, אם הוא לא יעבור למכבי ת"א, שעדיין לא קיבלה החלטה סופית לגביו, או בית"ר ירושלים, האדומים ינסו לצרפו בקיץ.
חוסה רודריגס, שמתח את שריר הירך האחורי ב-0:0 במחזור הקודם נגד מכבי חיפה, לא יהיה בסגל הערב (רביעי, 19:45) נגד בני סכנין ומי שיתפוס את מקומו אל ים קנצפולסקי.