אחרי יותר משנה: בני לם עוזב את מכבי פתח תקווה

המאמן שהחזיר את המלאבסים לליגת העל הגיע להבנות עם הקבוצה וסיים את דרכו במועדון • עדי יונה האריך את חוזהו בבית"ר ירושלים עד 2028 • כל העדכונים -2/1

3 אוהדי כדורגל נעצרו לאחר יידוי אבנים לכיוונם של שוטרים // דוברות המשטרה

אחרי שהפסיד בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, המאמן בני לם החליט לעזוב את מכבי פתח תקווה והערב (שלישי) הקבוצה הודיעה באופן רשמי על פרידה ממי שהחזיר אותה לליגת העל.

בהודעת המועדון נכתב: "בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה בני לם, הסכימו שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה. מכבי פתח תקווה מודה לבני על תקופה נהדרת ועל עליית הליגה בשנה שעברה. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך. תודה בני!".

הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל, הידרדרה בטבלה בתקופה האחרונה והיא נמצאת כעת במקום התשיעי עם 15 נקודות מתוך 39 האפשריות. לם הגיע לפתח תקווה לפני קצת יותר משנה והצעיד אותה לעונה מעולה בליגה הלאומית, שבסופה צבר 75 נקודות, והחזיר את הקבוצה של הלוזונים לליגת העל.

בני לם. נפרד ממכבי פ"ת, צילום: לירון מולדובן

13:30: עדי יונה האריך את חוזהו בבית"ר ירושלים בארבע שנים נוספות

בית"ר ירושלים הודיע היום (שלישי) כי החתימה את הקשר הצעיר שגדל בשורות המועדון עדי יונה לעוד 4 שנים עד סיום עונה 2027/2027.

השחקן אמר לאחר החתימה: "עברתי עכשיו מעמד מרגש וכל כך משמח, שאני מאחל לכל שחקן במחלקת הנוער של המועדון לעבור. מרגיש לי טבעי להיות חלק מהמועדון הזה, הבית שלי, ובעזרת השם להמשיך להצעיד אותו להישגים. מגיל קטן המעטפת, החום והאהבה שאני מקבל פה הם בלתי נגמרים והם חלק קריטי מההצלחה שלי. אני רק בתחילת הדרך ומקווה לעשות כמה שיותר כדי לנצח ולהביא שמחה לאוהדים שלנו. בית"ר זה מועדון שצריך להיות גבוה בצמרת ולשם אנחנו מכוונים".

עדי יונה. האריך חוזה, צילום: בית"ר ירושלים
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר