"המחלוקות האלו שייכות לעבר": סמכויות סגן ראש העיר נתניה הוחזרו בעקבות פניית "ישראל היום"

חגי חדד, סגנה של מרים פיירברג, וממונה על החינוך הבלתי פורמלי בעיר, הצהיר כי הוא תומך במתמודד אחר לראשות העיר • במכתב ששיגרה לו פיירברג בעקבות כך, היא כתבה: "במעשה זה הבעת חוסר אמון מופגן בי" • כעת, נמסר מטעמה כי היא משיבה לו את הסמכויות שנשללו ממנו

מרים פיירברג . צילום: אמיר מאירי

לאחר שראש העיר נתניה, מרים פיירברג, החליטה לשלול את סמכויותיו של סגן ראש העיר שלה חגי חדד, שמשמש 15 שנים כסגנה, וממונה על החינוך הבלתי פורמלי בעיר, היא חזרה בה והשיבה לו את סמכויותיו, בעקבות פניית "ישראל היום".

פיירברג. "הנני משחררת אותך מכל הסמכויות אשר האצלתי לך", צילום: ללא

חדד הצהיר כי הוא תומך במתמודד אבי סלמה לראשות העיר, בעקבות כך, פייברג שיגרה לו מכתב בו כתבה: "הריני להודיעך כי מאחר וחברת באופן פומבי למר אבי סלמה המתמודד נגדי על ראשות העיר, הרי שבמעשה זה הבעת חוסר אמון מופגן בי ובהנהגתי את העיר. הנני משחררת אותך מכל הסמכויות אשר האצלתי לך במסגרת החינוך הבלתי פורמלי ובכל מסגרת אחרת".

חדד הגיב למכתב: "אני מצר על ההחלטה של פיירברג בעת הזאת, אחת התקופות הקשות שעוברות על עם ישראל. אני כל כולי פועל למען העיר נתניה ועבור כלל תושביה ומתפלל ומייחל להצלחת צה"ל בעזרת השם, ולשלום החיילים והחטופים. חבל שראש העירייה תקועה ב-6 באוקטובר. המחלוקות האלו שייכות לעבר. חשבתי שהיא גדולה מזה ומה שהיא עושה זה לטובת תושבי נתניה, התבדתי".

עיריית נתניה (ארכיון), צילום: ללא

מטעמה של פיירבגר נמסר: "ראש העיר נענתה לבקשתו של יו"ר ש"ס אורן גבאי להשיב את סמכויותיו של חגי חדד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר