"פגשנו גיבור": אלישע מדן שנפצע אנושות בפיצוץ סמוך למסגד בצפון הרצועה - השתחרר לשיקום לאחר 53 ימים

לאחר כמעט חודשיים באשפוז בבית החולים שערי צדק, השתחרר אלישע לשיקום • באירוע שבו נפצע נהרגו ארבעה מחבריו למילואים, ושישה נפצעו

לאחר 53 ימים באשפוז - אלישע מדן שנפצע אנוש בלחימה בעזה, משתחרר לשיקום שערי צדק

לאחר 53 ימים באשפוז בשערי צדק, אלישע מדן, שנפצע באורח אנוש בלחימה בעזה, משתחרר לשיקום: אלישע נפצע בפיצוץ הנוראי בבית הצמוד למסגד בצפון רצועת עזה, שבאירוע זה נהרגו ארבעה מחבריו למילואים, ושישה נפצעו.

אלישע מדן משתחרר לשיקום, צילום: שערי צדק

אלישע נפצע באורח אנוש, ונכנס לסדרת טיפולים ארוכה בשערי צדק שכללה טיפול כירורגי, פלסטיקה, אורתופדיה ועוד. כעת, לאחר אשפוז ארוך של 53 יום וטיפולים מפרכים, משתחרר אלישע לשיקום בתל השומר.

בשחרורו מבית החולים אמר אלישע: "הרופא שפינה אותי ביסעור התעקש לפנות לכאן את כל הפצועים. זה הנס הגדול שנחתתי פה ולא בבית חולים אחר. אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח ואופטימי בלעדיכם. תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים".

אלישע מדן משתחרר לשיקום, צילום: שערי צדק

עשרות אנשי צוות שערי צדק נפרדו בשמחה והתרגשות גדולה מאלישע, וסיפרו: ״פגשנו גיבור שנלחם יחד עם חבריו בגבורה. התמודדותו של אלישע, כוחות הנפש והגוף שלו, נתנו לנו השראה גדולה. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אנחנו מאחלים מכל הלב המשך החלמה מהירה וקלה לאלישע ולכל פצועי המלחמה״.

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר לאלישע: "לכל אחד מאיתנו יש חלק בזה שהחלמת. אבל הזכות העיקרית היא שלך. האנרגיה שלך, הרצון שלך. אנחנו צריכים את זה בתוך צוות. הזכות העיקרית היא שלך. תודה לצוות הנהדר. שנזכה לראות חיילים שיוצאים החוצה ובאים לבקר."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר