אחרי 351 ימים: ניצחון ראשון לרפאל נדאל מאז ינואר 2023

השור ממיורקה גבר על דומיניק תים בסיבוב הראשון של טורניר בריסביין 5:7, 1:6 • יתחיל את מסעו בחזרה למאה הראשונים בדירוג העולמי

קונור מקגרגור מודיע על חזרה ל-UFC

לראשונה מאז ינואר 2023, רפאל נדאל חזר היום (שלישי) לשחק בטורניר יחידים, כשגבר בסיבוב הראשון של טורניר בריסביין, באוסטרליה, על דומיניק תים 5:7, 1:6. אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, עם 22 תארי גרנד סלאם, נראה נחוש מהרגע הראשון להוכיח שלא לחינם קיבל את הכרטיס החופשי לטורניר.

כל עדכוני הספורט מהארץ ומהעולם - עכשיו גם ב-Whatsapp

השור ממיורקה כבר בן 37, ונאלץ לעבוד קשה מול יריבו שהעפיל מהמוקדמות. המערכה הראשונה היתה צמודה לכל אורכה, אבל בסופו של דבר הספרדי הגיע ברגע האמת וניצח בה עם שבירה, במערכה השנייה נדאל כבר העלה הילוך והראה ניצוצות מימיו הגדולים, כדי להשיג את הניצחון החלק, ראשון מזה 351 ימים.

רק שלשום נדאל לקח חלק גם בטורניר הזוגות. הוא שיתף פעולה עם בן ארצו מארק לופס, והשניים הפסידו 6:4, 6:4 מול האוסטרלים מקס פרסל וג'ורדן תומפסון.  

כזכור, נדאל הגיע בתחילת 2023 לאליפות אוסטרליה הפתוחה כאלוף המכהן, אך הפסיד בסיבוב השני בשלוש מערכות למקנזי מקדונלד האמריקני. במשחק זה נדאל נפצע בירך ואף קיבל מספר טיפולים. בעקבות הפציעה הודיע שייעדר מכל טורנירי המשטחים הקשים של תחילת השנה.  

הוא עוד ניסה לחזור לטורניר מונטה קרלו, אך כמה שבועות לפני הסיבוב הראשון הודיע שייעדר ממנו וגם מטורנירי ברצלונה, מדריד ורומא. לאחר מספר שבועות הודיע שלא יוכל להשתתף גם באליפות צרפת הפתוחה, ובכך הפסיד את כל עונת החימר.  בעקבות זאת ירד נדאל לראשונה זה 20 שנה ו-912 שבועות רצופים אל מחוץ למאה המדורגים הראשונים בסבב.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר