לאחר שהותקף באלימות ברחוב: כוכב "בוורלי הילס 90210" מגיב לראשונה

כיממה לאחר שאיאן זירינג, המוכר לכולנו כסטיב סנדרס מסדרת הנוער האייקונית, הותקף באלימות מטרידה ברחובות לוס אנג'לס, הוא מתייחס לתקרית • "זה הותיר אותי מודאג מאוד"

איאן זירינג. צילום: יוטיוב

כיממה לאחר שחווה תקרית אלימה בכביש בשדרות הוליווד, השחקן איאן זירינג (הכוכב לשעבר של הסדרה "בוורלי הילס 90210") התייחס לראשונה לחוויה המפחידה ושיתף את מאות אלפי עוקביו באינסטגרם בתחושותיו ובדאגה שלו מהאלימות הגואה ואוזלת היד בטיפול בה לדבריו מצד הרשויות.

"אמש חוויתי תקרית מדאיגה שכללה קבוצה של אנשים על אופנועים", פתח זירינג (59) את הפוסט הארוך שחלק עם 621 אלף עוקביו. "בזמן שהייתי תקוע בפקקים, אחד מאותם הרוכבים התקרב לרכב שלי באופן אגרסיבי, מה שהוביל לעימות מטריד", סיפר על העימות שהידרדר במהירות לחילופי אגרופים ולבעיטות אשר תועדו במצלמות ומצאו את דרכם לאתר הרכילות TMZ.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMZ‎‏ (@‏‎tmz_tv‎‏)‎‏

בניסיון להגן על עצמו, זירינג מצא עצמו נאבק במשך דקות ארוכות עם התוקפים כשהוא מנסה להימלט מהם, וכל זאת כשבתו בת ה-12, שהייתה עימו ברכב, צופה באימה באירוע האלים. זירינג הוסיף ועדכן כי הוא ובתו, שאיתה תועד מחובק לאחר התקרית כשהיא ממררת בבכי, יצאו ללא פגע, אך הדגיש כי התקרית הותירה אותו עם דאגה עמוקה מהאלימות הגואה.

"התקרית הזו הותירה אותי מודאג מאוד מהתעוזה הגוברת של קבוצות כאלו המשבשות את ביטחון ושלום הציבור. התקרית הזו מדגישה סוגיה עמוקה יותר של בריונות ברחובות ואת הצורך בתגובות אפקטיביות מצד מערכת אכיפת החוק.

איאן זירינג עם צוות השחקנים המקורי של "בוורלי הילס 90210", צילום: יח"צ

"כאזרח וכהורה, אני חש שזה בלתי מתקבל על הדעת שקבוצות יכולות לנהוג כך באופן חופשי ולזרוע פחד וכאוס בזמן שנדמה כי התגובות מצד הרשויות אינן מספיקות. תמיד הייתי חסיד של עמידה נגד איומים והתנהגות בלתי הולמת, והתקרית הזו מחזקת את האמונה שלי בחשיבות הבטיחות האישית והקהילתית. עלינו לטפל בבעיות מן היסוד המובילות להתנהגות משבשת כזו ולהבטיח כי הרחובות שלנו יהיו בטוחים לכולם", דרש.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ian Ziering‎‏ (@‏‎ianziering‎‏)‎‏

"אני מפציר בפקידי העירייה וברשויות אכיפת החוק לנקוט בפעולה נחרצת נגד הפקרות כזו ולספק את המשאבים הדרושים למניעת התרחשויות עתידיות כאלה. אני אסיר תודה על תמיכת המשפחה, החברים והמעריצים שלי בתקופה זו. ברגעים מאתגרים כמו אלה, הכוח והאחדות של הקהילה שלנו הם חיוניים ביותר. שנה טובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר