וואו: מלי לוי מציגה מהפך - ולא תאמינו איך היא נראית

השחקנית והדוגמנית החליטה לעבור מהפך בשיער ראשה • את התהליך והתוצאה הסופית היא תיעדה עבור הגולשים בעמודה ברשת

המהפך של מלי לוי

מלי לוי ערכה אתמול (שני) שינוי גדול ומשמעותי במראה החיצוני שלה. אחרי שנים שתחזקה וטיפחה שיער ארוך, היא החליטה להיפטר מחלק גדול ממנו ולהתחדש בלוק מרענן ואחר. בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבונה באינסטגרם, היא הציגה את ההליך הארוך שנמשך שעות עד לתוצאה הרצויה. אז איך היא נראית עכשיו?

"טוב, זה קורה, זה קורה", הכריזה לוי רגע לפני שפגשה את מספריו של הספר שלה. "שגיא, אתה מתרגש?", שאלה את מי שעליו הטילה את המשימה לשנות באופן דרמטי את מראה שערה. "כמה זמן לא עשינו קארה? מ-2007!", נזכרה. כשהספר החל לגזור חלק משמעותי וארוך משערה, היא התקשתה להסתיר את התלהבותה, השמיעה צווחה ארוכה, ופרצה בצחוק. "מטורף! אבל יותר קצר", דרשה.

הסטורי של לוי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לאחר מכן הנציחה בסטורי קצר יותר את המשך התספורת, וגם אז היא עטתה על עצמה ארשת פנים מרוצה במיוחד. "בתהליך", עדכנה את הגולשים מחויכת. בהמשך לוי חלקה ברגע פרטי, אחרי סיום התספורת, בתמונה שבה הניחה את רגליה על שולחן הסלון. "טוב, אחרי חמש שעות, סיימנו. התעייפתי. רוצים לראות איך יצא?", שאלה רגע לפני שחשפה את המראה החדש.

הסטורי של לוי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"התוצאה הסופית!", כתבה לוי על רקע צילום המהפך ומראה הקארה שהתקבל. "האמת שזה ממש שינוי בשבילי. אני שנים עם שיער ארוך. הייתי זקוקה למשהו חיצוני שייתן לי קצת חופש פנימי. והאמת, לא סתם אומרים שיש בשיער משהו רוחני, כי זה עשה את שלו מבחינתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר