"עובדה שגם ב-NBA זה הישג שנחשב מאוד": מלך הטריפל דאבל מקבל בברכה את יאיר קרביץ למועדון

מאיר טפירו, שעד אתמול (ראשון) היה הישראלי היחיד שהיה חתום על מספרים מהסוג הזה, מפרגן לשחקן עירוני נס ציונה: "כל הכבוד שלו, זה הישג גדול"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 61
ארון התארים של יאיר קרביץ עמוס מאוד יחסית לבחור בן 24. הוא זכה פעמיים באליפות אירופה עם נבחרת העתודה וזכה בגביע עם בני הרצליה ב-2022 וגם היה זה שהניף אותו. אתמול הגיע גם סוג של תואר אישי. הישג סטטיסטי נדיר.
קרביץ הפך לשחקן הישראלי השני בהיסטוריה אחרי מאיר טפירו שעשה טריפל דאבל.
 
בניצחון קבוצתו עירוני נס ציונה על בני הרצליה הוא קלע 11 נקודות, לקח 11 ריבאונדים ומסר 12 אסיסטים. המשחק אתמול בהרצליה החל בטקס מיוחד לכבודו כתודה על שלוש עונות שהיה במועדון. הערב כאמור הסתיים עם ההישג ההיסטורי.
 
יאיר קרביץ נכנס לאור הזרקורים, מקום שהוא לא רגיל להיות בו,  כי מדובר באיש של עבודה קשה וחיבור קבוצתי. לא כוכב נוצץ, אבל אחד שכל מאמן היה רוצה אצלו. תעיד על כך העובדה שבגיל כל כך צעיר הפך לקפטן בבני הרצליה.
קרביץ הוא סקנד גארד שיכול לשחק גם כרכז. שחקן ששומר היטב, מחבר קבוצות ולמעשה עושה הכל על הפרקט, כפי שיעיד ההישג של אתמול. האספקט שהוא צריך לשפר הוא הקליעה מחוץ לקשת.
 
זו העונה החמישית שלו בליגה הראשונה. הבכורה היתה בהפועל באר שבע, אחרי עונה במכבי רעננה בליגה הלאומית שב לליגה הבכירה לבני הרצליה, שם נבחר בעונה הראשונה שלו לתגלית העונה. הקיץ עזב את בני הרצליה לאחר שלוש עונות והצטרף לאלעד חסין בנס ציונה. הכתומים פתחו עונה מצוין עם מאזן 2:5. הקיץ הוא קבע עוד ציון דרך בקריירה שלו כשהופיע בנבחרת הלאומית.
מאיר טפירו בימים גדולים על הפרקט. חתום על 5 טריפל דאבל, צילום: אלן שיבר
 
 
מאיר טפירו הוא מר טריפל דאבל. הוא היה הראשון שקבע את ההישג האישי הגדול בסוף שנות ה-90 במדי מכבי חיפה. הוא חזר על עוד ארבע פעמים בליגה ועוד פעמיים במיפעלים האירופיים. כעת הוא מפרגן לקרביץ, החבר החדש במועדון: "אני שמח שהצטרף למשפחה עוד מישהו. כל הכבוד לו. זה לא פשוט. זה הישג גדול. אני שמח בשבילו. הוא ממשיך את ההתקדמות שלו.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
"קרביץ כבר הראה שיפור גדול בהרבה אלמנטים והוא מפתח את יכולת המסירה שלו. לעשות טריפל דאבל זה אומר שאתה תורם תרומה גדולה בהרבה אספקטים. זה אומר שאתה מראה יכולות מגוונות. זה ענין גדול לעשות משחק עם שלושה נתונים בדו ספרתי. עובדה שגם ב-NBA זה הישג שנחשב מאוד". 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר