שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: פאנטיני ומסיללה חזרו לאימונים

שני הדרום אפריקנים איחרו ביום, ובשיחה עם אלישע לוי סיפרו כי טיסתם היתה מלאה. אוסיי שב להתאמן, אך צפוי לחזור לגאנה למשחקי נבחרתו הצעירה. הערב: משחק אימון נגד אחי נצרת

צמד הדרום אפריקנים של מכבי חיפה, החלוץ תמבינקוסי פאנטיני והמגן פיטר מסיללה, חזרו לפנות בוקר (ה') לישראל וכבר התאמנו הבוקר עם יתר חבריהם. השניים כזכור, חזרו באיחור של יום מחופשת מולדתם, ובמכבי חיפה לא ראו את העניין בעין יפה. השניים שוחחו לפני האימון עם המאמן אלישע לוי, בה הם טענו כי הטיסה עליה הם היו אמורים לעלות הייתה מלאה ובשל כך לא יכלו לחזור במועד. טרם הוחלט מה יהיה עונשם.

 

גם החלוץ הגנאי הצעיר ראנספורד אוסיי חזר לאימונים היום אך צפוי לשוב למולדתו מאחר ונכלל בסגל הנבחרת הצעירה של ארצו. ראנספורד ישוב לישראל רק בתחילת חודש פברואר.


פאנטיני ומסיללה. איחרו, וצפויים להיקנס (צילום: גיל נחושתן)

 

הערב תקיים חיפה משחק אימון מול אחי נצרת מהליגה הלאומית. השוער ניר דוידוביץ', שחזר לאימונים מלאים, צפוי לפתוח בשער לאחר תקופת היעדרות של

שלושה חודשים מהמגרשים בשל פציעה. דוידוביץ' יחזור רשמית לשער הירוקים ביום שני הבא, במשחק מול הפועל תל אביב שיתקיים במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

 

בחיפה נמשכים הניסיונות לצרף זר חמישי לקבוצה בעמדת הבלם. הירוקים הבהירו כי רק אם יימצא בלם ברמה גבוהה הוא יצורף בחלון העברות. הצוות המקוצעי של הקבוצה ירד סופית מהרצון להתחזק בחלק ההתקפי, בעיקר עקב חזרתו לכושר של החלוץ שלומי ארבייטמן.

 

אמש נפגשו שחקני הקבוצה דקל קינן, אלון חרזי וגוסטבו בוקולי עם ילדים תושבי הדרום, בערב הוקרה שנערך באולם שמחות באזור הקריות. השחקנים חילקו לילדים מתנות מחנות המועדון וחתימות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדי סרדס
תמבינקוסי פאנטיני ופיטר מסיללה
צילום: עדי סרדס
מומלצים