שביעות רצון בהפועל באר-שבע, שהמשיכה אתמול (שבת) במומנטום החיובי ורשמה ניצחון שני ברציפות. הדרומיים חזרו מפיגור בדרך ל-1:3 על מ.ס אשדוד ולקחו שלוש נקודות חשובות. יוני סטויאנוב ורותם חטואל כבשו מחזור שלישי ברציפות, ואנתוניו ספר הצטרף לחגיגה והצטיין עם שער ובישול.
מפתיחת העונה, ובמיוחד אחרי ששבה מפגרת המלחמה, באר-שבע נראתה לא טוב בלשון המעטה. עם זאת, במחזורים האחרונים החבורה של אליניב ברדה מציגה מגמת שיפור משמעותית ולראשונה העונה יצרה רצף של שני ניצחונות.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני באר-שבע חוגגים. "אנחנו עוד נשתפר"
(צילום: דניאל כהן)
3 צפייה בגלריה
רותם חטואל
רותם חטואל
כבש מחזור שלישי ברציפות. חטואל
(צילום: דניאל כהן)
"התחלנו לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, אנחנו יותר משוחררים", סיכם אליניב ברדה. "ספגנו שער בבעיטה הראשונה והשגנו ניצחון במשחק קשה. לשחקנים היה חשוב לייצר המשכיות. כל מי ששיחק לקח את המושכות ועשה את הדברים בצורה הכי טובה שיכול להיות".
"חזרנו מפגרת המלחמה בצורה רעה מאוד", המשיך המאמן. "הפסדנו שני משחקים בדקות הסיום ושיחקנו כדורגל לא טוב. עכשיו הכדורגל משתפר, ועדיין זה לא מספיק טוב. יש עוד מרחב גדול מאוד לשיפור ואנחנו נשתפר, אני מקווה שנשחק טוב יותר".
3 צפייה בגלריה
שחקן מ.ס אשדוד רביד אברג'יל מול שחקן הפועל באר-שבע עדן שמיר
שחקן מ.ס אשדוד רביד אברג'יל מול שחקן הפועל באר-שבע עדן שמיר
אברג'יל מול שמיר, אתמול באצטדיון הי"א
(צילום: דניאל כהן)
באר-שבע גם סופרת שלושה מחזורים ללא הפסד ומתחילה להתקרב למקום השלישי אליו היא מכוונת. גם התקפת הקבוצה נמצאת במומנטום נהדר ובשלושת המחזורים האחרונים היא כבשה 11 שערים.
הפועל באר-שבע תנסה להגדיל את רצף הניצחונות במחזור הבא מול הפועל חדרה, שהפסידה בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים. "חדרה זה משחק אחר", אמר ברדה לקראת ההתמודדות. "יש לנו רק יומיים להתאושש, נראה את מי יש לנו ואין לנו. נקווה שאחד מהפצועים יחזור. נשתמש בכלים שיש לנו ומי שישחק יצטרך לעשות את הדברים הכי טוב שיש".