שתף קטע נבחר

גורם בבית"ר: "אין שחקן אחד שאשם במצב שלנו"

בירושלים לא מבינים את העליהום כלפי חלק מהשחקנים, בכללם גם דריו פרננדס. במועדון מקווים כי השיחה עם מלמיליאן והמהפכה המתוכננת בהרכב תביא תוצאות

בבית"ר ירושלים ממשיכים ללקק את הפצעים. שלושה ימים אחרי ההפסד השלישי העונה, מנסים בבירה לשמור על אופטימיות. שובו לאימונים של כריסטיאן אלבארס, יחד עם שיפור ביכולתם של כמה מהשחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה, בדמותם של דריו פרננדס ואבירם ברוכיאן, יוכל להוציא את העגלה מהבוץ, כך מאמינים בבית וגן.

 

לאחרונה הועלו לא מעט שמות של שחקנים שלא נמצאים במיטבם, כמו עידן טל, ליאור ראובן, סרג' איילי ובמיוחד פרננדס, שעלולים לשלם את המחיר בירידה לספסל במשחק הליגה הבא מול הפועל באר שבע. "אין שחקן אחד שאשם במצב שלנו", אמר ל-ynet שחקן בקבוצה. "דריו אולי מאכזב קצת ביחס למה שמצפים ממנו, אבל הוא לפחות מנסה".


פרננדז. לא רק הוא אשם במצבה של בית"ר (צילום: אלי אלגרט)

 

"הבעיה היא שכולם נראים קצת כבויים. חייבים להשתפר גם בכל מה

שקשור להכנה המנטלית למשחקים", המשיך אותו שחקן. "אם לא נשיג נקודות במחזור הבא, גם אם זה יהיה בצורה מכוערת, המצב רק יחמיר". המאמן אורי מלמיליאן, שזכה גם הוא לביקורות לאחרונה, ערך אתמול שיחה קצרה על כר הדשא עם השחקנים וביקש מהוותיקים והמנוסים לתת יותר מעצמם.

 

במועדון מקווים כי השיחה, יחד עם המהפכה המתוכננת בהרכב, תביא שינוי. הקבוצה תקיים משחק אימון מול הפועל רמת גן באיצטדיון טדי ביום חמישי, שבו ינסה מלמיליאן לבחון את השתלבותם של אלי דסה הצעיר ואלבארס ששב מהיעדרות של שלושה שבועות. באותו יום גם צפוי לנחות הספונסר לשעבר, גומא אגייאר, שעדיין לא קבע פגישה עם היו"ר איציק קורנפיין בנוגע לרכישה אפשרית של הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דריו פרננדס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים