גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #831545 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 831545        
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
94896 הודעות, 374 מדרגים, 665 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:25   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לפחות 7,000 נשים בגרמניה היו קורבנות לתקיפה מינית על ידי פליטים מאז 2015  

 
  
עקב הגירה כמעט בלתי מבוקרת של גברים צעירים, היגרו עברייני מין רבים. זו גם הסיבה שה-CDU רוצה לצמצם את מספר מבקשי המקלט - הירוקים שותקים בנושא.

ביאטריס אכטרברג, ברלין

לפי המשרד הפדרלי לענייני משפחה, מבחינה סטטיסטית, אחת מכל שבע נשים תהיה קורבן לאלימות מינית חמורה בחייה.
(תמונת סמל)

יארה נרדי/רויטרס

להגירה לא סדירה לגרמניה יש השפעה שלילית על הביטחון במרחבים הציבוריים. נשים ונערות נפגעות במיוחד. בנוסף לאלימות שהם כבר חווים בידי אזרחים, הם נמצאים בסיכון של פושעי מין שהגיעו לארץ במסגרת הגירת מקלט.

כך עולה מנתוני הפשיעה של המשטרה. מ-2015 עד 2022 דווחו יותר מ-8,590 מקרים של אונס, תקיפה מינית ותקיפה מינית על ידי מהגרים. משרד המשטרה הפלילית הפדרלית (BKA) משתמש במונח "מהגרים" כדי לתאר אנשים שהגיעו לגרמניה דרך מערכת המקלט. למעלה מ-90 אחוז מהקורבנות של פשעי מין הם נשים.


במאמר עבור ה-NZZ, חוקר ההגירה רוד קומפנס מתאר את הסיכונים של מדיניות המקלט האירופית. קופמנס רואה צורך דחוף ברפורמה כדי לשים קץ למוות בים התיכון ובסהרה. אבל הגירה לא סדירה מסוכנת גם לאוכלוסייה המקומית של מדינות היעד, אומר מומחה ההגירה.

רוב קורבנות האונס הם גרמנים
זה עלה לאלפי נשים בגרמניה בשלמותן המינית. קופמנס כותב שבין 2017 ל-2020, למעלה מ-3,000 נשים נפלו קורבן לאונס על ידי פליט אחד או יותר. רובם אזרחים גרמנים.

פליטים זוכים לייצוג יתר גדול כחשודים באונס

בשנת 2022, שיעור מהגרי המקלט מכלל האוכלוסייה עמד על פחות מ-2.5 אחוזים.
מקור: סטטיסטיקת פשיעה של המשטרה; משרד המשטרה הפלילית הפדרלית: פשע בהקשר של הגירה NZZ / bta.
בדוח המצב הפדרלי "פשע בהקשר של הגירה", המתפרסם מדי שנה על ידי ה-BKA מאז 2015, המהגרים מוגדרים כאנשים בעלי סטטוס תושבות "מבקשי מקלט", "זכאים להגנה וזכאים למקלט". , וכן מבקשי מקלט בעלי היתר סובלנות וגם אלו השוהים בארץ ללא רשות.


BKA משתמש במונחים מטעים
לא כל אונס מדווח מתאים לקורבן אישה. תקיפה מינית, למשל במקרה של אונס קבוצתי, יכולה להיות מספר מבצעים, כך שמספר הקורבנות נמוך מעט ממספר המקרים.

כמה נשים בדיוק נופלות קורבן לאונס, תקיפה מינית או תקיפה מינית אינה זמינה לציבור. עם זאת, ל-NZZ יש את הנתונים מהערכה מיוחדת של BKA עבור משרד הפנים הפדרלי.

הם מראים שמאז 2017, יותר מ-1,000 נשים חוו תקיפה מינית על ידי מהגרים מדי שנה. אפשר אפוא לשער שהיו לפחות 7,000 נשים קורבנות מאז שנת המשבר של 2015.

המונח "מהגרים" בו משתמש ה-BKA מטעה בכך שהוא מסתיר את העובדה שמדובר בהגירה לא סדירה. בשימוש כללי אנו נוטים לדבר על פליטים. מומחי הגירה מתייחסים למבקשי מקלט המגיעים לאירופה מאפריקה כדי לשפר את מצבם הכלכלי כ"מהגרים כלכליים".

פחות מ-2.5 אחוז מהאוכלוסייה הם מהגרי מקלט
המספרים הם גם נפיצים בהקשר. על פי סטטיסטיקת הפשע של המשטרה, דווחו כמעט 12,000 מקרים של אונס ותקיפה מינית בשנת 2022. מתוך כ-10,000 חשודים, 6,366 היו גרמנים ו-3,679 לא גרמנים. מהגרים היוו 1,155 מהחשודים. לכן הם מיוצגים יתר על המידה בפשעים נגד הגדרה עצמית מינית, בהתחשב בחלקם הקטן באוכלוסייה.


מכיוון ששיעור מהגרי המקלט היה פחות מ-2.5 אחוזים מכלל האוכלוסייה ב-2022. הם מיוצגים יתר על המידה לא רק באונס, אלא גם בפשעים אלימים אחרים כמו רצח והריגה.


שיעור מהגרי המקלט מכלל האוכלוסייה הוא פחות מ-2.5 אחוזים. לגברים צעירים יש ייצוג יתר בקבוצה זו בהשוואה לשאר האוכלוסייה.

כשזה מגיע לפשע של אונס, יש כמות עצומה של מסתורין. מומחים מניחים שרק 20 אחוז מכל הפשעים נגד הגדרה עצמית מינית מדווחים. הקרימינולוג כריסטיאן פייפר אמר ל"Tagesschau" שהמספר הנמוך של אנסים מורשעים נובע מהעובדה ש"85 אחוז מהנשים לא מדווחות על כך, ואז אין הרשעות". בדרך כלל לא מדווחים על תקיפות בבית עצמו, במשפחה ובזוגיות.

מאז 2015 מגיעים בעיקר גברים צעירים
צודק כל מי שחושב שהשיעור הגבוה של גברים צעירים ורווקים מהגרים הוא הגורם לפשעי המין הרבים. בעוד ש-49 אחוזים מכלל האוכלוסייה הם גברים (ורבים מהם מבוגרים או צעירים יותר ממהגר המקלט הממוצע), למעט אוקראינים, גברים מהווים כשני שליש מהמהגרים הבלתי סדירים. אבל זה לבדו לא מסביר את ייצוג היתר בפשעים.

כמעט 70 אחוז ממהגרי המקלט הם גברים

בכל הנוגע לאונס, בולט ייצוג היתר של פליטים גברים. בשנת 2020, פליטים היו בייצוג יתר של 5 פעמים במקרי אונס, בשיעור של 14 אחוזים, כפי שכותב קופמנס בספרו "הגרלת המקלט". כשמדובר בפשעים מיניים בסך הכל - זה כולל גם הטרדות מיניות והתעללות מינית - הם חשודים פי 3.3 ממה שחלקם באוכלוסיה יציע.


הסיבות לכך הן הן חוויות האלימות של הגברים עצמם בילדותם ובנעורים, שגורמות לאלימות להיראות עבורם כאמצעי לגיטימי, והן המבנים הארכאיים של ארצות המוצא שלהם.

ארץ המוצא משחקת תפקיד
בניגוד לאומות המערב, מדינות אסלאמיות כמו אפגניסטן, איראן וסוריה מתאפיינות במבנה הפטריארכלי שלהן. נשים ונערות מושפלות באופן שיטתי ומתייחסות אליהן כאזרחיות סוג ב'. גם הנשים במגורי פליטים או בדרך לאירופה חשופות לסכנה ולרוב חסרות הגנה כמטיילות בודדות.

על פי המשרד הפדרלי להגירה ופליטים (Bamf), הסורים הגישו 33% מבקשות המקלט ב-2022. כפליטי מלחמת אזרחים, הם כמעט תמיד מקבלים הגנה משנה. למרות שהמצב נרגע בחלקים מסוריה, משרד החוץ עדיין מייעץ נגד גירוש.


ההבדל בין מדינות המוצא בולט מאוד בסטטיסטיקת הפשיעה. קופמנס מציין כי סורים אינם חשודים בעבירות מין פי שניים מאשר במקרה של פשעים כלליים, אלא פי שלושה. גם מהגרים מאפגניסטן ופקיסטן - שתיהן מדינות עם אי שוויון מגדרי גבוה מאוד - מיוצגים בכבדות כחשודים, במיוחד בפשעי מין.


CDU קוראת לגירוש לסוריה ואפגניסטן
ה-NZZ ביקש מכל המפלגות המיוצגות על ידי קבוצות פרלמנטריות בבונדסטאג להצהרה על מספר המקרים. למרות מספר פניות, לרבות לחברי ועדת הפנים, לא נמסרה תגובה מהירוקים.

חבר הפרלמנט של ה-CDU כריסטוף דה פריס, חבר ועדת הפנים, קובע: "ברור שהסיכון של נשים להפוך לקורבנות אונס או עבירות מין אחרות בגרמניה גדל על ידי הגירת מקלט מהאזור הערבי וממדינות המגרב אל המדינות, עלה משמעותית בשנים האחרונות".

הפוליטיקאי של ה-CDU דורש לצמצם לצמיתות את מספר המקלטים ולגרש בעקביות פושעים - כולל לסוריה ואפגניסטן. ההגנה על נשים חייבת "לקבל עדיפות על פני ההגנה על טורפים מיניים ופושעים אחרים".

משרד הפנים הפדרלי קורא לפעולות "מתועבות"
זה לא מתקבל על הדעת ש"נשים נמנעות יותר ויותר ממקומות ציבוריים כמו על יונגפרנשטיג בהמבורג בשעות הערב מכיוון שהן מוטרדות שם באופן קבוע על ידי פליטים צעירים", אמר הנוצרי-דמוקרטי ל-NZZ. דה פריס דורשת ש"הירוקים וה-SPD, שבדרך כלל מרימים את קולם בקול רם למען מכסות נשים ושפה המתאימה למגדר, יתחייבו גם הם להגן על נשים בשלב זה".

חברת הפרלמנט של ה-FDP, אן-וורושקה יוריש, אמרה גם כי זה לא מקובל שמבקשי מקלט "ינצלו לרעה את הזכות לאירוח ויבצעו פשעים, במיוחד פשעים נגד הגדרה עצמית מינית". הליברלים מתייחסים ל"חוק שיפור ההחזרה" של קואליציית הרמזורים: "התקנות החדשות מכוונות ליישם במהירות את גירוש העבריינים".


מול המספרים, משרד הפנים הפדרלי, בראשות הסוציאל-דמוקרטית ננסי פאסר, הגיב: "המעשים האלה מתועבים. זה חל ללא קשר ללאום של החשודים". כל אחד מהמעשים הללו חייב להיחקר ו"להעניש במלוא חומרת שלטון החוק", אמר דובר ה-NZZ.

מנהיג Co-AfD Weidel מוצא שמספרי המקרים "מדהימים"
היו"ר המשותפת של האלטרנטיבה לגרמניה, אליס ויידל, מכנה את המספרים "לא ייאמן". ויידל אמר ל-NZZ: "מאחורי כל תיק יש גורל אישי נורא". נשים בגרמניה צריכות לחשוש לשלמותן הפיזית בשל "הוויתור הפוליטי הרצוי על שליטה".

"החלק הבלתי פרופורציונלי של 'פליטים' בקרב החשודים" בפשעים נגד הגדרה עצמית מינית הוא "התוצאה המפחידה של המדיניות חסרת האחריות של גבולות פתוחים מאז 2015", מתח וידל.

בדומה למשרד הפנים הפדרלי, מנהיג ה-AfD קורא ל"קפדנות מלאה של שלטון החוק" ובנוסף, לגירוש לאחר מכן עבור עבריינים מורשעים. אין להתמקד ב"סובלנות לא מובנת כלפי פושעים זרים, אלא בהגנה על האזרחים שלנו", אמר ויידל.

העבריינים מוכרים לרוב למשטרה
סגן היו"ר הראשון של איגוד המשטרה הפדרלית הגרמנית, מנואל אוסטרמן, אמר ל-NZZ: "המבצעים מוכרים לעתים קרובות למשטרה ונהנים ממעמד הגנה זמני בגרמניה". אוסטרמן דורש לגרש לאלתר מהגרים, לרבות בעלי הגנה משנה, שהורשעו כדין.


אם אין תעודות זהות הנחוצות לגירוש אדם, מעצר גירוש של עד חצי שנה יהיה אפשרי מבחינה חוקית, מסביר אוסטרמן. "כל מי שמבצע פשעים נגד הגדרה עצמית מינית לא חייב להיות בעל הזכות להישאר בגרמניה".

קצין המשטרה הפדרלית אמר גם: "אנחנו חווים אובדן קולקטיבי של חופש בגרמניה, במיוחד עבור נשים". זה "לא נדיר שנשים נמנעות ממקומות ציבוריים או מחגיגות מכיוון שהסיכון האובייקטיבי והסובייקטיבי להפוך לקורבנות של מעשה אלימות הולך וגדל כל הזמן".

פשעים רבים היו יכולים להימנע
חוקר ההגירה רווד קופמנס כותב בספרו "הגרלת מקלט": "הקורבנות, שרק מיעוט קטן מהם מוזכר בפרק זה, לא היה פשוט חסר מזל שהיו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". רבים מסיפורי הסבל היו יכולים להימנע אילו הייתה לגרמניה מדיניות הגירה אחרת, מסכם קופמנס.

היא תולדה של מדיניות הגבולות הפתוחים מאז 2015, בראשות הקנצלרית לשעבר אנגלה מרקל, שחשפה אלפי נשים בגרמניה לסכנה זו. אבל גם לאחר תום עידן מרקל, אין שיפור באופק. בראיון קיץ אמר שר הפנים פאסר: "עלינו להציל את אירופה של גבולות פתוחים". השאלה היחידה שנותרה היא מה המחיר שזה יעלה.

למקור (בגרמנית):
https://www.nzz.ch/international/asyl-und-sexualverbrechen-tausende-frauen-opfer-von-fluechtlingen-ld.1769909



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ממליץ להקדיש כמה קטנות לקרוא את המאמר הנפלא של סבסטיאן רודריגז, ''אירופה מתה באושוויץ'': קונטרס הספקות 30.12.23 18:27 1
     1+ הרב 30.12.23 18:32 5
     זה מאמר פייק תשבץ 30.12.23 18:34 6
         יש או אין רודריגז כזה - המאמר מדוייק. קונטרס הספקות 30.12.23 18:57 21
         זה מאמר אוהד כלפי המהגרים gזאביק 30.12.23 19:00 23
     מכתב בשישי_לשישי 30.12.23 19:42 26
  welcome refugees ציני 30.12.23 18:28 2
  נשאלת השאלה אם הם אונסים את שלהם או את נשות המארחים צדק יחסי 30.12.23 18:31 3
     רשום שהנאנסות ברובן המכריע והגדול - גרמניות 100 אחוז 30.12.23 19:04 24
         לא מבין מדוע קוראים לאנסים ''פליטים'' ולמה קוראים לנשים ''נאנסות''.זו רב תרבותיות של מוסלנאצים וכופרות. כמו בכל ארץ מוסלמית אברהם 30.12.23 19:47 29
  לאט לאט האנושות תבין שמוסריות מוגזמת כלפי זרים היא חוסר מוסריות כלפי האזרחים היינו כחולמים 30.12.23 18:32 4
     בדיוק. מגינים על ה״חפים מפשע״ על חשבון החפים מפשע האמיתיים Lestat 30.12.23 19:06 25
  אז מה? השרת האילם 30.12.23 18:34 7
  אם הפליטים הם מוסלמים אז קשה לי להאמין לכתבה אלא אם כן הם גם מכים אותן או הורגים אותן... סתם איש פשוט 30.12.23 18:36 8
  וכמה נאנסות שלא מעיזות לספר. ישנם עשרות סיפורים על פעילות לטובת פליטים וארגונים אנטי ישראלים לזכויות אדם שנאנסו אבל בשל המטרה הגדולה מכילות. פלומה 30.12.23 18:37 9
     בחיי שחיפשתי את תגובתך. גרפיטי 30.12.23 18:41 12
         בדיוק מה שאמרתי הארגונים משתמשים בפעילים של המיטו, שמרביתם גם פעילים בגופים נוספים למטרות אחרות לחיזוק האסלם והאנטישמיות בדיוק כמו שאמרתי. פלומה 30.12.23 18:46 14
             כן. אבל התרעמת מה פתאום מתעסקים באונס והרבה. גרפיטי 30.12.23 18:48 16
                 אז אולי לא הסברתי את עצמי . אין לבעייה שיתעסקו הרבה רק ברור לי שאין מה לצפות אחרי כל הזוועות והטבח כאילו לא די בזה להראות את המעשים הנבזים פלומה 30.12.23 18:52 19
                     אין לי כוח לחפש את תגובתך שקוממה אותי כל כך. גרפיטי 30.12.23 18:55 20
                     השגתי לך את התגובה מהבוקר. אין שום הלימה. גרפיטי 30.12.23 19:00 22
  רק תיקון קטן רציאונלי 30.12.23 18:37 10
  זה בגלל הכיבוש כמובן DvirS 30.12.23 18:38 11
     האמת שאתה צודק. מבחינת האיסלאם הרדיקלי חלק ממדינות המערב שייכות לאיסלאם ההיסטורי וצריך לכבוש אותן חזרה תשבץ 30.12.23 18:45 13
     תגובה ל0 שימי 30.12.23 18:47 15
  ממוצע של 3 ביום -עם כמות מהגרים של מיליונים -זה לא כל כך הרבה יותר ממוצע רגיל gזאביק 30.12.23 18:50 17
  Free Free Germany הפיראט 30.12.23 18:52 18
  אם הפליט מוסלמי זה לא נחשב אונס. בשישי_לשישי 30.12.23 19:44 27
  ששש אסור לדבר על זה hutznik 30.12.23 19:45 28

   
   
קונטרס הספקות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
13388 הודעות, 133 מדרגים, 263 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:27   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ממליץ להקדיש כמה קטנות לקרוא את המאמר הנפלא של סבסטיאן רודריגז, ''אירופה מתה באושוויץ'':  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ.
הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ
שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם.
תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו.
ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד.
הם הפכו את הערים הספרדיות היפהפיות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע.הם מסתגרים בדירות שקיבלו בחינם מהממשלה ובהן הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים.
וכך - לרוע מזלנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, כישרונות יצירתיים בכישורי הרס, אינטליגנציה בפיגור ודעות קדומות. המרנו את רדיפת השלום של יהדות אירופה ותכונתם לתקוות לעתיד טוב יותר לילדיהם, היצמדותם הנחושה בחיים כי החיים קדושים, באלה אשר תרים אחר המוות, באנשים אשר נכלים בתשוקת המוות לעצמם ולאחרים, לילדינו ולילדיהם. איזו טעות נוראה נעשתה על ידי אירופה האומללה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
14227 הודעות, 85 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:32   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. 1+  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
94896 הודעות, 374 מדרגים, 665 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:34   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. זה מאמר פייק  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
https://rotter.net/forum/politics/32352.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונטרס הספקות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
13388 הודעות, 133 מדרגים, 263 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:57   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. יש או אין רודריגז כזה - המאמר מדוייק.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gזאביק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.08
4631 הודעות, 15 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:00   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. זה מאמר אוהד כלפי המהגרים  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשישי_לשישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.22
4706 הודעות, 19 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:42   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
19789 הודעות, 63 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:28   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. welcome refugees  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה מה שאמרה מרקל בזמנו .
שיבואו אליה בטענות .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק יחסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.17
3446 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:31   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נשאלת השאלה אם הם אונסים את שלהם או את נשות המארחים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
100 אחוז
חבר מתאריך 14.3.23
376 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:04   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. רשום שהנאנסות ברובן המכריע והגדול - גרמניות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.16
20820 הודעות, 76 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:47   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. לא מבין מדוע קוראים לאנסים ''פליטים'' ולמה קוראים לנשים ''נאנסות''.זו רב תרבותיות של מוסלנאצים וכופרות. כמו בכל ארץ מוסלמית  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היינו כחולמים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.6.23
977 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:32   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לאט לאט האנושות תבין שמוסריות מוגזמת כלפי זרים היא חוסר מוסריות כלפי האזרחים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lestat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
6237 הודעות, 73 מדרגים, 142 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:06   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בדיוק. מגינים על ה״חפים מפשע״ על חשבון החפים מפשע האמיתיים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השרת האילם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.23
1238 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:34   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אז מה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה הסקופ ומה הבעיה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם איש פשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
3586 הודעות, 31 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:36   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אם הפליטים הם מוסלמים אז קשה לי להאמין לכתבה אלא אם כן הם גם מכים אותן או הורגים אותן...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
91433 הודעות, 215 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:37   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. וכמה נאנסות שלא מעיזות לספר. ישנם עשרות סיפורים על פעילות לטובת פליטים וארגונים אנטי ישראלים לזכויות אדם שנאנסו אבל בשל המטרה הגדולה מכילות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי
חבר מתאריך 14.1.19
37682 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:41   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. בחיי שחיפשתי את תגובתך.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
רק הבוקר כתבת "מתעסקים באונס" ועניתי לך שזו בעיה אוניברסלית וענית לי תשובה מעומעמת שלא הבנתי.
אז כן צריך להתעסק באונס כשמדובר בנשות העולם ופה אצלנו לנפנף את הבעיה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
91433 הודעות, 215 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:46   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. בדיוק מה שאמרתי הארגונים משתמשים בפעילים של המיטו, שמרביתם גם פעילים בגופים נוספים למטרות אחרות לחיזוק האסלם והאנטישמיות בדיוק כמו שאמרתי.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי
חבר מתאריך 14.1.19
37682 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:48   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כן. אבל התרעמת מה פתאום מתעסקים באונס והרבה.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
91433 הודעות, 215 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:52   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אז אולי לא הסברתי את עצמי . אין לבעייה שיתעסקו הרבה רק ברור לי שאין מה לצפות אחרי כל הזוועות והטבח כאילו לא די בזה להראות את המעשים הנבזים  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
ניתלים על דברים שאם רצח ושרפת אנשים וכריתת איברים לא ישכנע כלום וישראל צריכה לעשות מה,שטוב לביטחון .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי
חבר מתאריך 14.1.19
37682 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:55   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אין לי כוח לחפש את תגובתך שקוממה אותי כל כך.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי
חבר מתאריך 14.1.19
37682 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:00   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. השגתי לך את התגובה מהבוקר. אין שום הלימה.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/831519.shtml#6



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רציאונלי
חבר מתאריך 6.9.22
374 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:37   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. רק תיקון קטן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מבחינת המהגרים עונה זה לא פשע
אלה פעולה לגיטימית שיש לבצע כלפי כופרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DvirS לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.7.14
2595 הודעות, 20 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:38   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. זה בגלל הכיבוש כמובן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
94896 הודעות, 374 מדרגים, 665 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:45   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. האמת שאתה צודק. מבחינת האיסלאם הרדיקלי חלק ממדינות המערב שייכות לאיסלאם ההיסטורי וצריך לכבוש אותן חזרה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שימי
חבר מתאריך 25.1.23
508 הודעות
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:47   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תגובה ל0  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
איפה כל ארגוני הנשים ידוע כי המוסלמים מתנהגים כמו חיות כלפי נשיהם ולפעמים גם רוצחים אותם אז קל וחומר כלפי אישה או נערה זרה חושבים שמותר להם הכל כי כל העולם שותק ולא רק שותק אלה תומך בהם כלכלית זה לא מובן אם לא יתחילו בחוקים נוקשים עכשיו מצבם ילך וידרדר עוד ארוכה הדרך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gזאביק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.08
4631 הודעות, 15 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:50   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ממוצע של 3 ביום -עם כמות מהגרים של מיליונים -זה לא כל כך הרבה יותר ממוצע רגיל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.12.23 בשעה 18:58 בברכה, gזאביק
 
ב 2010 היו כבר 5 מיליון מהגרים בגרמניה היום הרבה יותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפיראט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
7483 הודעות, 58 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    18:52   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. Free Free Germany  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשישי_לשישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.22
4706 הודעות, 19 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:44   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אם הפליט מוסלמי זה לא נחשב אונס.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hutznik לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18457 הודעות, 144 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בטבת תשפ''ד    19:45   30.12.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ששש אסור לדבר על זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה עוד יעודד איסלמופוביה ככה אומרים לנו הנאורים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות