יום ראשון, 09.06.2024 שעה 16:48
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

עוזריו של קין העבירו את האימונים לקראת המשחק

מכבי תל אביב תפגוש ב-20:00 את הפועל חיפה, המאמן יצא ליומיים של חופשה לחג המולד והשנה החדשה: "חיזוק? מחפשים רכש שלא יעשה בעיות בחדר ההלבשה"

|
רובי קין (רדאד ג'בארה)
רובי קין (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תגיע היום (ראשון, 20:00) לסמי עופר למשחק חוץ מול הפועל חיפה. כ-4,000 כרטיסים הוקצו לאוהדים הצהובים והם יגיעו לאצטדיון הצפוני כדי לנסות ולדחוף את הקבוצה לעבר ניצחונה ה-11 העונה בליגת העל. זו כמובן תהיה משימה קשה, שכן מולם תתייצב הקבוצה שבמקום השלישי בטבלה וגם אם היא במומנטום פחות טוב כרגע, ידעה לעשות לא מעט צרות למכבי ת”א בשנים האחרונות ורוני לוי במיוחד מצליח לרוב לייצר בעיות לצהובים. 

המאמן רובי קין הבהיר כבר אחרי בית”ר ירושלים כי הוא ירענן קצת את ההרכב גם למשחק הקרוב ויהיה מעניין לראות איזה שינויים הוא יביא הפעם אחרי שהפתיע במשחק מול הירושלמים עם כמה הצבות מפתיעות, כמו המקום בהרכב של עידו שחר שהיה טוב, או התפקוד של רוי רביבו כמגן ימני שהופך בזמן ההתקפה לקשר האחורי. את מקומו של ניר ביטון שסיים את העונה אמור למלא עידן נחמיאס, אבישי כהן יחזור להגנה וגבי קניקובסקי לקישור. אחרי המשחק מילסון ימריא לאליפות אפריקה. אייל גולסה ואנריק סבוריט לא השלימו את האימון המסכם לקראת המשחק, דן ביטון כן.

אגב, את שני האימונים לקראת המשחק (שישי ושבת), העבירו עוזריו של רובי קין – דייב סרקאן ורורי דלאפ. המאמן נמצא בחופשה פרטית עם משפחתו לרגל חג המולד והשנה החדשה שבפתח, ועל כן הצוות שלו היה זה שתפס פיקוד על שני האימונים האחרונים, כאשר קין יעשה את דרכו מהחופשה במהלך הלילה אל ההתכנסות של הקבוצה בבית המלון ויעמוד על הקווים מול הפועל חיפה. טרם יציאתו לחופשה, התראיין קין בנוגע למשחק שבפתח. 

על רקע העומס שאתם חווים, בלוח הצפוף הזה, איך אפשר למצוא מנוחה לשחקנים?
”היה להם יום מנוחה ביום חמישי. האם זה מספיק? הייתי שמח לתת להם שני ימים כאלה, אבל האימון שמגיע יום לאחר היום החופשי הוא קל עבור מי שפתחו בהרכב. אין עומס מאסיבי. אבל, מי שלא פתחו בהרכב הם אלה שצריכים להתאמן חזק יותר ולשמור על החדות שלהם, הם צריכים להיות מוכנים וכל מי שעלה נגד בית”ר היה נראה בכושר והיה נראה חד, ברור שנרענן דברים שוב ביום ראשון”. 

ניר ביטון. נחמיאס אמור להחליפו מול הפועל חיפה (רדאד ג'בארה)ניר ביטון. נחמיאס אמור להחליפו מול הפועל חיפה (רדאד ג'בארה)

הפועל חיפה לא במומנטום טוב, הם פתחו מעולה את העונה אבל ספגו כמה הפסדים קשים לאחרונה, לאיזה משחק אתה מצפה ביום ראשון?
”סביר להניח כמו זה שהיה לנו נגד בית”ר, כנראה, אני לא באמת יודע. ראיתי כמה משחקים שלהם, ראיתי גם משחקים של קבוצות שהתכוננו אליהן ואז הם באו מול מכבי ת”א ושינו דברים ושיחקו אחרת, אני אתרכז במה שאנחנו עושים ואיך אנחנו יכולים לנצח”. 

זה יהיה אחד המשחקים האחרונים לפני פתיחת חלון ההעברות, שמענו על כך שניר ביטון סיים את העונה, במשחק מול בית”ר אמרת בעצמך שאבישי כהן היה צריך מעט מנוחה וראינו שאין בספסל עוד מגן ימני, מה תעשו בחלון הזה?
”קודם כל, רוי רביבו פתח כמגן ימני מול בית”ר כי זו הייתה חלק מתכנית המשחק שהכנתי. אם אני צריך מגן ימני מחליף אני יכול לפתוח עם שרן ייני. לגבי החלון – אנחנו תמיד נבדוק את השוק, ותמיד נחפש מישהו שיכול לשפר באמת את הסגל. רק מי שבאמת יכול לשפר אותנו יהיה רלוונטי. הכי חשוב – להביא מישהו שלא יעשה בעיות בחדר ההלבשה. בנינו משהו טוב, יש לנו רוח קבוצתית טובה, האופי של השחקן יותר חשוב מהכל ברגע הזה. אני לא רוצה לייצר מצב שבו מישהו יגיע וייצר תסכול בחדר ההלבשה. אם נביא מישהו הוא צריך לשפר את הסגל ולהיות טוב לחדר ההלבשה”. 

10 ניצחונות בליגת העל מ-11 משחקים. מהי התקרה של הקבוצה הזאת?
”אני חושב שיש בנו עוד, באמת, יש בקבוצה הזאת עוד. אני חושב שהם יכולים להיות יותר טובים אבל זה תלוי בנו לתת להם את ההוראות או את החופש לעיתים לעשות דברים. יש פה עוד רמת כדורגל שלא פרצנו”. 

מילה על עידו שחר? לא דיברנו עליו אחרי בית”ר. 
”אני חושב שהוא היה טוב, אמרתי לו את זה אחרי המשחק. אני חושב שכל מי שנכנס היה טוב מאוד. החלפתי את עידו רק מסיבה טקטית וכדי לרענן קצת. הוא הביא המון אנרגיות, הוא נכנס נכון בכיסים, הוא חיכה הרבה לדקות האלה. אתה יודע, אני מאמן אבל אני גם אדם עם רגשות לאנשים. זה נורא כששחקן לא משחק, אני שונא את זה, יהיו רגעים שיהיה לי קשה לשלב את כולם אבל מה שאני כן רוצה להגיד זה שעידו, יוני, אלו שחקנים שלא הורידו את הראש בשום שלב. הגיעו לכל אימון, עבדו קשה, מקצוענים. אמרתי להם בשבוע שעבר – ההזדמנות שלכם תגיד ואתם צריכים לקחת אותה. הם לקחו אותה נגד בית”ר”.

מכבי כלל לא הגישה הצעה על גדי קינדה
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */