שישי קטלני בדרכים: הרוג ושלושה פצועים, בהם ילד בן שלוש

משאית פגעה בבן השלוש ביבנה • הוא פונה לבית החולים קפלן במצב קשה ולא יציב, עם פגיעה רב מערכתית • בתאונה בכביש 90, צוותי מד"א קבעו במקום את מותו של אחד משלושת הפצועים, גבר בן 63

תאונת דרכים (אילוסטרציה). צילום: יוסי זליגר (ארכיון)

משטרת ישראל פתחה בחקירת תאונת דרכים קטלנית בכביש הערבה הבוקר (שישי) בכביש 90, סמוך לצומת יהל, בין משאית לרכב פרטי. צוותי מד״א קבעו במקום את מותו של אחד משלושת הפצועים המעורבים בתאונה, גבר בן 63.

אישה בת 58 שהייתה אתו ברכב פונתה במצב קשה, ונהג המשאית במצב קל. מסוק מד"א הוזנק לאירוע. כוחות משטרת מרחב אילת, בהם בוחני תאונות דרכים, הוזעקו למקום, מכווינים את התנועה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

תאונה קשה סמוך לעזריאלי בתל אביב: הולך רגל נפגע מרכב, מצבו אנוש (ארכיון) // דוברות המשטרה

חובש בכיר במד"א, עופר דיווקר, וחובש רפואת חירום במד"א, שמעון בוגנים, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות של משאית ורכב פרטי, שמעוצמת התאונה היה בצד הכביש. נהג הרכב, גבר בן 63 היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. לאחר בדיקות רפואיות בשטח פרמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותו. חילצנו את האישה שישבה לצידו ופינינו אותה לחבירה עם מסוק מד"א, שפינה אותה לבי"ח סורוקה כשמצבה בינוני. נהג המשאית שהתהלך בזירה ונפצע באורח קל פונה באמבולנס מד"א לבי"ח יוספטל באילת".

ילד בן 3, הולך רגל, נפגע הבוקר מרכב ברחוב רחל המשוררת ביבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן במצב קשה ולא יציב, עם פגיעה רב מערכתית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר