נבחרת ברזיל פתחה בצורה רעה מאוד את קמפיין מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, ונמצאת במקום השישי לאחר שישה מחזורים עם שלושה הפסדים. בסלסאו חשבו שהפיתרון יגיע עם בוא הקיץ, אז - כך קיוו - קרלו אנצ'לוטי צפוי היה להגיע ולהחליף את פרננדו דיניז, אך נראה כי פה הם צפויים לנחול אכזבה.
ב'אס' דווח היום (חמישי) כי המאמן האיטלקי, שאמור היה לסיים את חוזהו עם ריאל מדריד בסוף העונה, צפוי להישאר ולהאריך את חוזהו בבלאנקוס. על פי העיתון הספרדי, אנצ'לוטי שוחח עם אשתו וילדיו על כמה שטוב לו במדריד ועל כך שאם תהיה לו האפשרות לחתום על חוזה חדש, הוא יעשה זאת. עוד נכתב כי כסף הוא לא הסיפור מבחינת אנצ'לוטי, שמקבל הערכה גדולה מההנהלה והשחקנים, ומהקהל בברנבאו.
1 צפייה בגלריה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
יישאר בריאל מדריד? קרלו אנצ'לוטי
(Angel Martinez/Getty Images)
בתקופה האחרונה קושר כאמור אנצ'לוטי לנבחרת ברזיל, ואפילו דובר על כך שיו"ר ההתאחדות הברזילאית, אדנלדו רודריגש, אמור להכריז על החתימה הרשמית בקיץ הקרוב, בחודש יוני. רודריגש אפילו הכריז כי "צורת המשחק של דיניז מזכירה את זו של המאמן הבא של הנבחרת - קרלו אנצ'לוטי".
לעומת זאת, אנצ'לוטי עצמו דאג להתנער מכך שיש לו כל הסכם עם הסלסאו, ועשה זאת במספר מסיבות עיתונאים של ריאל מדריד, לפני ואחרי משחקים. "ריאל מדריד היא הבחירה המועדפת שלי, ואם המועדון יציע לי חוזה חדש אהיה כאן גם בעונה הבאה.
על פי הדיווח, בריאל מתכננים לשבת לשיחות עם אנצ'לוטי על עתידו באמצע חודש ינואר, לאחר שהקבוצה תחזור ממשחקי הסופר-קאפ הספרדי, שייערכו בסעודיה. עוד נטען, כי הבלאנקוס מתכננים להציע לאנצ'לוטי חוזה לעוד עונה, כלומר עד יוני 2025.