הפועל ת"א פשוט לא עוצרת אחרי שרשמה אתמול (רביעי) את ניצחונה ה-11 ברציפות בכל המסגרות עם 101:118 על המבורג ביורוקאפ. האדומים התבססו במקום השני בבית במפעל האירופי עם מאזן 2:10. למעשה ניצחון בשבוע הבא על וילנה יבטיח להם העפלה לשלב הבא.
דני פרנקו נאלץ שוב להתמודד עם סגל חסר במיוחד - ללא ג'ייקובן בראון, ג'יילן הורד, תומר גינת ובראיין אנגולה - והעייפות הייתה ניכרת מאוד על שחקניו, שכמעט שמטו יתרון של 16 נקודות.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
יכולים לחגוג. שחקני הפועל ת"א
(צילום: יאיר שגיא)
לשמחתו של המאמן, הוא קיבל משחק בכורה מוצלח מהזר החדש דז וולס, שאמנם לא הספיק לערוך אימונים עם הקבוצה ורק שלשום עבר את הבדיקות הרפואיות, אבל סיים את הערב עם 16 נקודות. כמו כן, נתן קצת אוויר לשאר חבריו לקבוצה כששותף כמעט 25 דקות.
יחד עם וולס היו עוד שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, כולל ערב נהדר של בר טימור ששבר שיא הקריירה בנקודות במפעל אירופי (21) והוסיף 6 אסיסטים. מי שעוד קיבל מחמאות היה גיל בני שסיים עם 14 נקודות. השניים השכיחו לחלוטין את חסרונו של בראון.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א בר טימור
שחקן הפועל ת"א בר טימור
"גאה בחבריי לקבוצה". טימור
(צילום: יאיר שגיא)
"החלטנו ברבע האחרון להתעלם מהעייפות ולחזור הביתה עם ניצחון", אמר טימור בסיום. "אני גאה בחברים שלי לקבוצה, שעלו והשאירו הכל על המגרש. בשבת בליגה האולם יהיה מלא וזה יעזור לנו מאוד בסדרת המשחקים הקשה שיש לנו".
פרנקו סיכם: "השחקנים מאוד אוהבים לשחק ביחד, הם עושים אחד את השני טובים יותר. למרות שהייתה קצת עייפות, ברבע השלישי השחקנים החליטו שהם נותנים את הכל על הפרקט. אני שמח על כך, זה ניצחון חשוב עבורנו".
הקבוצה תחזור היום (חמישי) ארצה לקראת המשחק בשבת (19:30) מול עירוני קריית אתא בהיכל קבוצת שלמה. מי שאמור לקחת חלק במשחק הזה הוא הרכש הנוסף, וויל קמינגס, שהגיע ישירות לארץ.