יום שני, 10.06.2024 שעה 18:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

דגו: רוצים לזכות באליפות, אבל לא בדיבורים

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:1 על ריינה: "צריכים להישאר צנועים, גאה לאמן שחקן כמו רפאלוב". עמוס על השיפוט: "כואב לי לדבר, לקחו לי נקודה על כלום"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

אחרי שלושה ניצחונות גדולים, מכבי חיפה אמנם לא הביסה, אבל בשורה התחתונה שוב אספה שלוש נקודות יקרות הערב (רביעי) מול מכבי בני ריינה, אחרי ניצחון 0:1 ביתי באצטדיון סמי עופר בזכות שער של ליאור רפאלוב.

המאמן מסאי דגו אמר אחרי המשחק: “קשה מאוד, ריינה קבוצה איכותית, להעמיד קבוצה כזו בלי אף מצב מסוכן זה אומר הכל. משחק של אופי, אני גאה בשחקנים, עשינו מאמץ אדיר. אי אפשר לתת שלושה וארבעה שערים כל משחק, אנחנו שוב עם רשת נקייה וצריך להמשיך”.

דגו הוסיף על כך שסימן לשחקנים להירגע: “אמרתי להם שאסור לאבד סבלנות, בהתחלה הייתה שליטה מוחלטת שלנו, היינו צריכים לגלות קור רוח ואמרתי שלהם שהגול יבוא. שמח שהגיע, זה היה קשה ואני חושב שזה הגיע לנו. שלטנו מול קבוצה מאוד חזקה”.

דגו:"ניצחון עם אופי"

על כך שליאור רפאלוב שוב כבש שער מכריע הוסיף: “תמיד אני הולך עם ההחלטות המקצועיות שלי, גם כשליאור שיחק פחות הוא התאמן בלי פרצופים, אני גאה מאוד לאמן אותו והכי שמח בשבילו, הוא נמצא בתקופה נהדרת. המספרים דומים לאליפויות הקודמות? הלוואי שנזכה באליפות, אבל פחות רוצה לגעת בזה כרגע. תמיד אנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל לא בדיבורים. לחצנו מדהים בחצי הראשון ברמה הכי גבוהה, צריכים להמשיך להיות צנועים”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם רפאלוב (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים עם רפאלוב (עמרי שטיין)

על כך שגדי קינדה קרוב לירוקים הוסיף: “מדבר על מי שנמצא, יש את מי שעובד מאחורי הקלעים ויודע מה אנחנו צריכים ואני סומך עליהם שידאגו למה שצריך”.

גדי קינדה (רדאד ג'בארה)גדי קינדה (רדאד ג'בארה)

ליאור רפאלוב הוסיף: “שמח מהניצחון, היה קצב טוב, הגענו להרבה מצבים טובים. באופן כללי אני מרוצה מהמשחק, הקבוצה מתחברת, אוהבים לעזור אחד לשני. המספרים שלי? אני באפריל בן 38, הכי חשוב מבחינתי שאני מרגיש טוב. אני מאוד נהנה להתאמן ולשחק, הקהל פה מאוד חסר לי. לפני שהגעתי כולם סיפרו על סמי עופר והאווירה ולצערי הקהל לא יכול ללוות באצטדיון מלא. אני שמח שאישרו 15,000 אלף איש, תהיה אווירה נהדרת בבלומפילד ביום ראשון”.

“אני חושב שכבר 5-6 שבועות אנחנו מציגים איכות טובה של כדורגל ויש גם תוצאות. יש פה איכות, צריך להישאר צנועים ולעבוד קשה, תהיה תחרות טובה על כל עמדה, מאמין שבינואר יגיע חיזוק”, הוסיף.

ליאור רפאלוב בטירוף (עמרי שטיין)ליאור רפאלוב בטירוף (עמרי שטיין)

שרון מימר הוסיף מנגד: “את הכבוד הרווחנו מזמן העונה, הוכחנו שיש פה קבוצה טובה מאוד שנמצאת במקום שלה בזכות ולא בחסד. רצינו לבוא ולעשות נקודות, היה משחק שקול, מכבי חיפה איכותית ועצם זה שצמצמנו את הפערים ושהגענו למצבים בסמי עופר קיבלנו הרבה כבוד. לצערי לא לקחנו נקודות, מה שמאוד רצינו לעשות. באנו בלי פחד, אני גאה בשחקנים שמבצעים הוראות בצורה מצוינת. היה חסר הגרוש ללירה, אבל ניקח את הכבוד ונתקדם”.

“כשהתלוננתי על שיפוט קראו לי בכיין אחרי שכבר הוכח שטעינו, אם אנחנו היינו מעבירים זמן כבר היה 12-13 דקות תוספת, אמרתי לשחקנים שבאימונים אני שורק כמו השופטים ושלא יקבלו עבירות. נעשה את המקסימום ולא נתעסק עם שופטים. אני לא חושב שמישהו עושה בכוונה, אבל בשריקות הקטנות זה הולך ליריבה, אנחנו מרגישים את זה. אני לא מתלונן, כי אנחנו לא קטנים. אנחנו אמנם ‘ריינה’ בשם, אבל מבחינת כדורגל אנחנו לא פחות טובים מכל הליגה”, הוסיף.

שרון מימר (עמרי שטיין)שרון מימר (עמרי שטיין)

שוע ריינה גד עמוס אמר אחרי המשחק: “אם הייתה עבירה עליי? נגיעה בתוך החמש בשוער זה פאול, קשה לי כי אנחנו עומדים 90 דקות, גורמים למכבי חיפה למשוך זמן וזה כבר מבחינתנו כבוד שהגענו למצב הזה שהם עושים את זה מולנו אצלם בבית, אבל אם זה גול – אני לא יודע מה להגיד. במשחק הרגשתי כניסה חזקה מאוד, כשהשופט אישר את הגול חשבתי שהבלם שלי נכנס בי ולכן השער אושר, אבל כשראיתי בטלוויזיה שזה היה פיירו שנכנס בי ונפל עליי, אז בחיאת – זה מוגזם, זה לא נעים, וחבל, נקודה שהלכה סתם”.

“כואב לי, אני לא יכול לדבר. אתה נותן הכל 90 דקות. אם זה היה הפוך, הוא היה שורק? בגלל זה זה כואב, חיפה מצוינת. הגיעה לנו נקודה, קשה לי לדבר. מרגיש שלקחו לי נקודה על כלום. לא רוצה להעביר ביקורת על שניר לוי, הוא שופט מצוין, אבל...”, סיכם.

גד עמוס (עמרי שטיין)גד עמוס (עמרי שטיין)

השופט שניר לוי התייחס לשער של הירוקים: “לפני שנתחיל בעניין המקצועי, איחולי החלמה לניב שטייף שאני מאוד אוהב ולכל הפצועים. מקצועית, באירוע מבחינתי היה כדור רוחב, החלוץ פיירו והשוער ירדו יחד לכדור, ראיתי שאין מגיע שמצריך שריקה לעבירה, משהו שלא מצדיק פאול, בעבירות שמובילות לשער נדרשים להציב רף יותר גבוה”.

“איפה בחוקה כתוב שכל מגע עם השוער בתיבת החמש זה פאול? אם יש עבירה אני שורק ואם אין אני לא שורק, באירוע לא היה משהו שמצדיק שריקה, ובגלל זה יש VAR שהיה צריך לקרוא לי לשנות אם היה משהו לשנות”, סיכם השופט.

מנגד, במכבי חיפה לא מבינים על מה התלונות ובמועדון טענו: “חד משמעי גול חוקי, מי שקופחה זו מכבי חיפה בפנדל שלא נשרק על ליאור רפאלוב. הגול חוקי, הנהי מיותר”.

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */