ארסנל תשחק רק מחרתיים (חמישי, 22:15), נגד ווסטהאם, ומי שניצלה זאת הערב כדי לעקוף אותה בטבלה ולטפס למקום הראשון בפרמייר-ליג, לפחות באופן זמני, זו ליברפול, שניצחה 0:2 את ברנלי בחוץ והיא כעת עם 42 נקודות לעומת 40 של התותחנים. מי שפספסה הזדמנות להיצמד לקבוצה של קלופ היא אסטון וילה, שאיבדה יתרון כפול והפסידה 3:2 אצל מנצ'סטר יונייטד, מה שהשאיר אותה במקום השלישי, עם 39 נקודות.
מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:3 | אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון וללא שער בכל המסגרות, המשחק הזה התחיל באופן זוועתי עבור המאחרת - שנראתה בדרך הבטוחה להפסד שלישי ברציפות באולד טראפורד לראשונה מאז 1962 - אחרי שג'ון מקגין (21) ולינדר דנדונקר (26) העלו את הקבוצה של אונאי אמרי ליתרון כפול.
אבל למחצית השנייה יצאה יונייטד חדשה, ששטפה את הדשא. ה-VAR פסל שער מצמק של אלחנדרו גרנאצ'ו (50), אבל הארגנטינאי בן ה-19 לא נתן לכך לעצור אותו, וצמד שלו (59, 71) קבע שוויון. השדים האדומים המשיכו ללחוץ על הגז, ובדקה ה-82 היה זה רסמוס הוילונד, עם שער הפרמייר-ליג הראשון בקריירה שלו, שהעניק לה את הניצחון. יונייטד עלתה לפחות זמנית למקום השישי עם 31 נקודות, וילה עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון.
6 צפייה בגלריה
הוילונד
הוילונד
מהפך שמנע רצף שלילי מביך. הוילונד
(צילום: Nathan Stirk/Getty Images)
6 צפייה בגלריה
גראנצ'ו
גראנצ'ו
לא נתן ל-VAR לעצור אותו. גראנצ'ו
(צילום: Nathan Stirk/Getty Images)
6 צפייה בגלריה
הוילונד
הוילונד
יופי של טיימינג לשער בכורה בפרמייר-ליג. הוילונד
(צילום: AP Photo/Dave Thompson)
ברנלי - ליברפול 2:0 | האורחת לא הפסידה בליגה מאז סוף ספטמבר, והיום היא האריכה את הרצף שלה בטרף מור לשישה ניצחונות, מאז ההפסד באוגוסט 2016. דרווין נונייס חזר להרכב וכבש כבר בדקה השישית. בהמשך שערים של קודי גאקפו (28) והארווי אליוט (55) נפסלו. הראשון בעקבות עבירה, השני בגלל נבדל ולאחר התערבות ה-VAR. אבל דיוגו ז'וטה שחזר מפציעה סגר עניין (90).
6 צפייה בגלריה
נונייס חוגג
נונייס חוגג
נונייס מאושר
(צילום: Jan Kruger/Getty Images)
ניוקאסל - נוטינגהאם פורסט 3:1 | מאז היווסדה של הפרמייר-ליג, ניוקאסל מעולם לא הפסידה לנוטינגהאם פורסט. עד היום. המגפייז ממשיכים להתרחק מהצמרת הגבוהה, עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אלכסנדר איסאק כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-23, אבל מאותו רגע המארחת פשוט הפסיקה לשחק והמופע של כריס ווד, אקס ניוקאסל, החל.
חלוץ נוטינגהאם פורסט איזן, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע מהפך בהמשך (53). שבע דקות חלפו ו-ווד נעץ את המסמר האחרון. אגב, ווד הפך לשחקן השביעי שמבקיע שלושער בבוקסינג דיי בעידן הפרמייר-ליג, לצד תיירי הנרי (2000), קווין פיליפס (2000), רובי פאולר (2001), דימיטר ברבאטוב (2011), גארת' בייל (2012) והארי קיין (2017). נוטינגהאם משיגה בכך ניצחון חוץ ראשון על ניוקאסל מאז 1988. ניוקאסל נותרה במקום השביעי עם 29 נקודות, 12 יותר מנוטינגהאם שבמקום ה-16 בטבלה.
6 צפייה בגלריה
שחקני פורסט חוגגים
שחקני פורסט חוגגים
ווד חוגג עם החברים
(צילום: REUTERS/Scott Heppell)
6 צפייה בגלריה
איסאק מתוסכל
איסאק מתוסכל
איסאק מתוסכל
(צילום: REUTERS/Scott Heppell)
שפילד יונייטד - לוטון 3:2 | שלושה ימים אחרי שרבקה וולש הפכה לשופטת הראשונה שניהלה משחק בפרמייר-ליג, ציון דרך נוסף נרשם הערב בממלכה. סם אליסון הפך לשופט השחור הראשון שמנהל משחק בליגה הבכירה באנגליה. במשחק עצמו, אלפי דוהטי כבש ראשון לאורחת (17), אוליבר מקבורני (61) ואנל אחמדהודזיץ' (69) הפכו. אבל שערים עצמיים של ג'ק רובינסון (77) ואניס בן סלימן (81) הכריעו.
במשחק נוסף: בורנמות' - פולהאם 0:3. כבשו לבורנמות': ג'סטין קלייברט (44) דומיניק סולאנקה (62 בפנדל) ולואיס סיניסטרה (94).
פורסם לראשונה: 16:27, 26.12.23