טוב שנגמר: 5 הטרנדים של 2023 שנשמח להשאיר מאחור

אופנה יכולה להיות מחדשת ומרגשת, אבל לא תמיד זה מצליח ומה שנראה טוב במגזינים או באינסטגרם לא בהכרח פוגש את המציאות • הנה חמש מגמות שנשמח לשכוח ב-2024

תצוגת אופנה שאנל. צילום: AFP

טרנדים באים והולכים, אבל חלקם נשארים יותר זמן ממה שהיינו מעדיפים. אמנם  2023 הביאה איתה לא מעט מגמות חדשות ומרגשות, אבל יש גם כמה כאלה שאנחנו מאוד שמחים להשאיר הרחק מאחור.

תחתונים במקום מכנסיים

אחד הרגעים הפחות מלבבים של 2023 הוא הטרנד שכבר שלל סלבס ברחבי העולם: תחתונים רחבים, עדיף נוצצים, במקום מכנסיים. זה אולי נראה נחמד בצילומי אופנה, אבל לא עובד במציאות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

אי אפשר באמת להתהלך בתחתונים, מעוצבים ככל שיהיו. זה נראה מגוחך לחלוטין.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Grece Ghanem (@greceghanem)

נעלי טאבי

יפן מספקת לנו לא מעט השראות אופנתיות, אבל את הנעל הזאת היינו שמחים להשאיר הרחק מאחור. מדובר באדפטציה של נעלי עבודה יפניות מסורתיות, שבית האופנה הצרפתי היוקרתי מיזון מרג'יאלה אימץ לעצמו כבר בשנות ה-80, ועכשיו באופן מאוד מוזר עשה קאמבק. עם הסוליה השטוחה וההפרדה בין הבוהן הגדולה לשאר אצבעות הרגליים, יש דברים שמוטב לא להחזיר לאופנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Libby Rasmussen (@libbylivingcolorfully)

תיק קטן

אמנם השיר "תיק קטן" של נס וסטילה היה להיט רציני בישראל, תיק קטן פיצפון הוא לא בדיוק פריט שנוח להסתובב איתו. תיקי המיקרו הם אולי חמודים לילדות קטנות, אבל לא לנשים שצריכות לנהל חיים ולרוץ מהבית לעבודה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

אובר-אובר סייז

החולצות הגדולות, המכנסיים שכמעט נופלים וגם הבלייזרים חזרנו אלינו בענק וגרמו לכולנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו ואין ספק שמדובר בטרנד שכיף לאמץ במקום בגדים צמודים, אבל יש כאלה שלקחו את האובר סייז קצת יותר מדי קדימה, עם ג'קטים שנופלים מהגוף ומכנסיים שמנקים את המדרכה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ZARA Official (@zara)

קאט-אאוט

אם יש משהו שאנחנו ממשים נשמח לשכוח מאחור לקראת 2024 הוא הקאט-אואט, אותם פתחים וחתכים גדולים שמשום מה תפסו מאוד חזק את משפעניות האינסטגרם, אבל אנחנו מעדיפים נשים אמיתיות שמתלבשות ומשאירות גם קצת מקום לדמיון.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by KJ Closet FANPAGE (@kyliejennercloset)

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר