חגיגת חג המולד של משפחת קרדשיאן – והקשר הישראלי

שבט הקארדשיאנ'ס חגגו את חג המולד בהשתתפות כל הנשים המובילים במשפחה • בעוד גולשים פרו-פלשתינים מצאות משהו מעצבן במיוחד - הגולשים הישראלים מוזמנים ליהנות מרגע של נחת מעוצב במיוחד, שהוא לגמרי משלנו

קוטני, קלואי, קים וקריס. הקרדשיאנ'ס. צילום: איי.אף.פי.

כמיטב המסורת, שבט הקרדשיאן-ג'נר ציין את הולדתו של ישו בחגיגת חג מולד מוגזמת שכללה כמובן הפקה יוקרתית ומנצנצת בהשתתפות כל הנשים המובילות במשפחה, כשלחגיגה המפוארת היה גם קשר ישראלי.

בעוד הגולשים הפרו פלשתינים ברשת הביעו רוח חג והשקיעו את הנשמה בתקיפה של קים קרדשיאן שבחרה לעטוף את מתנות החג שלה במותג המחטבים שלה Skims מאחר והדבר הזכיר את תכריכי הקבורה של הגופות בעזה (בדיוק כפי שנטען לגבי הקמפיין של זארה), לגולשים הישראלים היה רגע של נחת כשקלואי קרדשיאן בחרה ללבוש שמלה חובקת קימורים ונוצצת במיוחד של המעצבת הישראלית גליה להב, עמוסה באבני סברובסקי עם תג מחיר של 13 אלף דולר. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Galia Lahav (@galialahav)

"קוקו האחת והיחידה הידועה כקלואי קרדשיאן נראית כמו תכשיט לבושה בגליה להב", שיתף בגאווה עמוד האינסטגרם הרשמי של מעצבת האופנה הישראלית המצליחה. 

על הסטיילינג של קלואי (39) הופקדה הסטייליסטית של קים דני לוי (בת הזוג ממוצא ישראלי של בן אל תבורי) ועל התכשיטים המעצבת היהודייה לוריין שוורץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר