שביעות רצון במכבי חיפה לאחר ה-1:5 המרשים אתמול (ראשון) על הפועל חדרה. האלופה נקלעה לפיגור בדקה ה-12 והמארחת גילתה עליונות ב-20 הדקות הראשונות, אך ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה קיבלה שערים מעילאי חג'ג', ענאן חלאילי וליאור רפאלוב, ולמעשה סגרה עניין.
חיפה חזרה לרקוד על המגרש הרבה בזכות הצעירים הכישרוניים שלה: חג'ג' (שסיים עם צמד), חלאילי וגם מחמוד ג'אבר, עילאי פיינגולד, חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו ניצלו את הצ'אנס שקיבלו ממסאי דגו, ולאחרונה הם משדרגים את הירוקים.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי עם עילאי חג'ג'
שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי עם עילאי חג'ג'
"התינוקות של מסאי". ענאן חלאילי עם עילאי חג'ג'
(צילום: עוז מועלם)
"תאווה לעיניים לראות את הקבוצה, התינוקות של מסאי מוכיחים שיש להם הרבה מאוד כדורגל", אמר גורם בקבוצה. "הכל עניין של חיבור וסבלנות ולכולם היה ברור שזה יתחבר. מילת המפתח היא המשכיות". מי שעוד זכו לשבחים הם ליאור רפאלוב וחלאילי שנראים טוב יותר ממשחק למשחק: "הם משדרגים את עצמם ואת הקבוצה, נכנסים לכושר טוב יותר ומפגינים הרבה מאוד מנהיגות וביטחון. זה עושה טוב לקבוצה".
על אף החמישייה אתמול, במכבי חיפה מבינים שכרגע הקבוצה רחוקה מאוד ממיצוי הפוטנציאל מאחר שהרבה מאוד שחקנים חסרים לקבוצה. חזרתו הצפויה של דולב חזיזה בעוד כחודש אמורה להוסיף הרבה מאוד מחץ להתקפה, קני סייף שחתם ויוכל להתחיל לשחק בינואר אמור להיות בורג משמעותי ובקבוצה מתכוונים להתחזק לפחות בעוד שלושה שחקנים בחלון ההעברות הקרוב, כאשר גדי קינדה נמצא חזק על הכוונת.
בתוך כך, הקללות שספג דיא סבע מאוהדי האלופה אתמול מרחיקות את האפשרות שיחזור לשחק בקבוצה. לאחר הפוסט המתנצל שהעלה החלוץ היה נראה בדרך לקאמבק לאחר שהבהיר שלא הייתה לאשתו שום כוונה רעה אך במועדון מבינים שלקהל קשה מאוד לסלוח לחלוץ.
לקראת משחק הצמרת ברביעי מול בני ריינה בסמי עופר (20:00) מקווים במכבי חיפה להכשיר את שון גולדברג למשחק על מנת לתת לו דקות ולהכניס אותו לעניינים שכן בעוד שבועיים צפוי משחק העונה מול המוליכה, מכבי ת"א.