הפעם האחרונה בה אסטון וילה הוליכה את הטבלה באנגליה רגע לפני חג המולד הייתה בדיוק לפני 25 שנה. הערב (שישי) כדי שההיסטוריה תחזור על עצמה, וילה הייתה צריכה לנצח את נועלת הטבלה שפילד יונייטד. רק שהיא לא עמדה בלחץ וחילצה 1:1 ביתי מפתיע שהעלה אותה "רק" למקום השני בפרמייר-ליג, מתחת לארסנל.
אחרי 15 ניצחונות ביתיים - החבורה של אונאי אמרי נעצרה דווקא במשחק הכי נוח על הנייר. שער של לאון ביילי נפסל על-ידי ה-VAR בדקה ה-59, ורגע לפני סיום הזמן החוקי - קמרון ארצ'ר האורח העניש מהעבר השני (89). ניקולו זאניולו המחליף איזן, שבע דקות בתוך תוספת הזמן.
3 צפייה בגלריה
לנגלה
לנגלה
לא הערב של אסטון וילה. לנגלה
(צילום: Catherine Ivill/Getty Images)
לווילה יש 39 נקודות, בדיוק כמו ארסנל המוליכה ואחת יותר מליברפול השלישית. ליברפול וארסנל, אגב, ייפגשו בשבת (19:30) ראש בראש באנפילד.
באיטליה, פיפו אינזאגי, מגדולי חלוצי מילאן בכל הזמנים, היה קרוב לסנסציה ענקית מול האקסית עם סלרניטנה. המאמן של נועלת הטבלה ראה אמנם את פיקאיו טומורי האורח כובש כבר אחרי 17 דקות, אבל נהנה ממהפך של פדריקו פאציו (42) ואנטוניו קנדרבה (63). לוקה יוביץ' המחליף איזן בתוך תוספת הזמן (91) וחילץ לרוסונרי נקודה ב-2:2 הדרמטי.
3 צפייה בגלריה
שחקני סלרניטנה חוגגים את הסנסציה
שחקני סלרניטנה חוגגים את הסנסציה
כמעט ורשמו סנסציה ענקית. שחקני סלרניטנה חוגגים
(צילום: CARLO HERMANN / AFP)
לאציו השיגה ניצחון חוץ ראשון מזה חודשיים - 0:2 באמפולי. זאת למרות שמאורציו סארי איבד את צ'ירו אימובילה (22) ולואיס אלברטו (25) ונאלץ להחליף אותם בשל פציעה עוד במחצית הראשונה. מתאו גנדוזי (9) ומתיה זקארי (67) עשו את ההבדל. במשחקים נוספים: סאסואולו - גנואה 2:1, מונזה - פיורנטינה 1:0.

השער ה-870 של רונאלדו בקריירה

בסעודיה, אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו גברה 1:3 על אל-איתיפאק במסגרת המחזור ה-18. הפנומן הפורטוגלי כבש את שערו ה-870 בקריירה והוסיף גם בישול.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
ממשיך בשלו. רונאלדו
(צילום: REUTERS/Stringer)
ועדיין, הסיפור של המשחק היה הגולאסו המופלא של אלכס טלס (43). רונאלדו בישל, כאמור, בהמשך למרסלו ברוזוביץ' (59) ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה (73). אל-נאסר עדיין רחוקה עשר נקודות מאל-הילאל המוליכה.