בסרביה "חגגו" את הפיטורים של ברק בכר: "המאמן הכי יקר, וגם הכי גרוע בתולדות המועדון"

בתקשורת המקומית נפרדו מהמאמן שפוטר מהכוכב האדום בלגרד: "הוא חשב שהוא בפרמייר ליג ויצר דיסטנס בינו לבין השחקנים" • המנהל הספורטיבי הודה: "אם הוא היה מנצח בדרבי, היה ממשיך"

ברק בכר בכה במסיבת העיתונאים ותקף: "הכדורגל העולמי אכזב, הכל זה כסף?"

קצת יותר משבעה חודשים אחרי שנחת בסרביה, ברק בכר פוטר היום (חמישי) מאימון הכוכב האדום בלגרד. הישראלי כשל בליגת האלופות כאשר סיים במקום הרביעי בשלב הבתים, והפסד ליגה בדרבי לפרטיזן היה זה שחתם את הקדנציה הקצרה שלו בקבוצה. 

בתקשורת הסרבית "חגגו" את הפיטורים של בכר: "המאמן הכי יקר בתולדות המועדון, וגם הכי גרוע. שלום ולא להתראות. פייק 'סיר' בכר", כתבו באתר "בליק". עוד נטען כי בכר "מהיום הראשון בבלגרד, בכר התנהל כמו מאמן בפרמייר ליג, וניסה לחקות את אלכס פרגוסון כשיצר דיסטנס בינו לבין השחקנים ושלח את עוזריו כדי לתקשר עם כולם. הוא לקח את זה צעד אחד רחוק מדי".

ב"טלגרף" אמנם נתנו לבכר יותר כבוד, אבל גם הטילו ספק ביכולת של הישראלי למצוא קבוצה חדשה בקרוב: "בישראל הוא עדיין מאמן אגדי, אבל מי ייקח אותו אחרי הכישלון החרוץ בתפקידו הראשון בחו"ל?"

ברק בכר, ימשיך לקבל משכורת, צילום: AFP

זבזדן טרזיץ', המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום, התראיין במסיבת העיתונאים עם ההודעה על פיטוריו של בכר וחשף: "אם בכר היה מנצח אמש בדרבי, היינו ממשיכים בשיתוף הפעולה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"כשניהלנו משא ומתן עם ברק, אמרנו לו שיהיה לו הכל בכוכב האדום חוץ מזמן. יש קווים אדומים שאנחנו לא יכולים לחצות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר