כי למה לצאת מהעיר? שתי מסעדות חדשות בפתח תקווה

בר הקוקטיילים "קולולו" והמסעדה "בראסרי 22" מביאים איתם רוח מרעננת לחיי הלילה של העיר, שאם נודה באמת - הרבה מהאנשים שגרים בה לא ממש ששים לצאת ממנה לתל אביב

פרעצל אסאדו בקולולו. צילום: אסף קרלה

בואו נודה באמת, אנשים מפתח תקווה בדרך כלל לא ממש ששים לצאת ממנה אל תל אביב הקולינרית והפקוקה, שלוקה במחלה ממאירה של מחסור במקומות חניה. לרוב, גם אין להם באמת סיבה לצאת מהעיר, שהיא החמישית בגודלה בארץ. אזור התעשייה ואזור רחוב השחם הפכו די שוקקים בשנים האחרונים, גדושים מסעדות וברים, וזה די טוב ונוח גם לאורחיה מבקעת אונו.

לשמחת כל אלו, אפשר לבשר על שני מקומות חדשים שנפתחו באם המושבות רק לאחרונה.

קולולו הוא "בר קוקטיילים חדש שמביא איתו קצת מלונדון, קצת מהאמזונס וקצת מתל אביב", מסבירים מקימי המקום שנפתח ברחוב השחם 36. החלל של המקום החדש מעוצב באופן שבו הוא גורם לאורחים בו לשכוח היכן הם נמצאים. אפשר ליהנות במקום מתפריט קוקטיילים יצירתי איכותי. המשקאות נרקחו בהובלת המיקסולוג טל גנץ והם יוצאים מהבר בסגנון הגשה מיוחד, שמתכתב עם האווירה - החל מהגשה בכוסות קלאסיות ועד לצורות הגשה מעט "מצועצעות" יותר כמו למשל בכוסות בצורת כריש או גולגולת.

צורות הגשה מיוחדות, צילום: אסף קרלה

על האוכל במקום אמון השף צבי אבישר. הוא יצר מנות ביסטרו עדכניות שנועדו בין השאר ללוות את הדרינק. בין המנות: קרפצ'יו של דג ים מתובל עם ויניגרט שמבוסס על "פיקו דה גאיו" מקסיקני עם טוויסט מקומי של זעתר; ניוקי תפוחי אדמה עם בר בלאן שקיבל טוויסט עם תוספת ארומטית של לימון פרסי, תבשיל של עלים ירוקים, גבינת פרמז׳ן ולאבנה; לחמניית פרעצל שבה בשר אסאדו בבישול ארוך עם תבלינים חמים ומעושנים שנותנים לו מתיקות עדינה וארומה של ברביקיו. ברקע מוזיקה בסגנון אפרו ביט, דיפ האוס, רגאי ולאונג' - דמיינו את האווירה. באמצע השבוע בין השעות 17:00-19:00 תמצאו גם 30% הנחה על כל התפריט.

קצת מהאמזונס,

שחם 36, פ"ת

בראסרי 22 היא "מסעדה חדשה שמביאה את תל אביב לאם המושבות", אומרים מקימי המקום, שפתחו אותו בהשקעה של מיליונים כדי להעניק לו שיק מעוצב פריזאי. המסעדה פועלת משעות הצהריים כדי לשרת את העובדים באזור, אך ככל שמתקדם היום האווירה בה משתנה. בשעות הערב היא פונה למשפחות וחובבי קולינריה ובלילה היא כבר הופכת למקום בילוי שמשלב קוקטיילים ואווירה קלילה.

בראסרי 22,

האוכל במקום הוא של השפית מעיין נדיר, בעברה יועצת קולינרית למסעדות רבות ובהן: פאט ויני, רולדין, קפה עלמה ועוד. בתפריט תמצאו בין השאר: פלאפל כרישה וגבינות פריכים, שמנת חמוצה ודיפ עגבניות ופרמזן (44 שקלים), סלט שוק ארטישוק (59 שקלים) או פסטת לינגוויני קרם פומודורו (62 שקלים).

שולחן לעת ערב, צילום: חיים יוסף

בעלי הבראסרי 22, ארז אביב, הוא מבעלי מלון מאייר האוס בכיכר דיזנגוף ושותף בכמה מוסדות קולינריים תל אביביים ותיקיםכמו בר היין בורדו, קפה מאייר, ג׳ניה בר בכיכר דיזינגוף, רובינא בכיכר הבימה ועוד. לדבריו, את המקום, שחולש על פני 400 מ"ר עם 180 מקומות ישיבה, מרפסת דק ובר מרכזי, הוא בחר לעצב בהשראת טיוליו באירופה. בין השאר, על קירות המקום יוצגו תערוכות אמנות של אמנים מקומיים והן יתחלפו מידי תקופה.

שחם 22 פ״ת (מול יכין סנטר)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר