שביעות רצון בבית"ר ירושלים לאחר ה-0:3 אתמול (רביעי) על מכבי נתניה, בשיחזור גמר הגביע, שהסתיים באותה תוצאה. מאז ההפסד להפועל פ"ת, מחזיקת הגביע השיגה שמונה נקודות מ-12 הנקודות האחרונות, כולל התיקו בסמי עופר נגד מכבי חיפה והיא במרחק של שתי נקודות בלבד משישייה הראשונה. נראה כי אבוקסיס היה חותם על מפגש שבועי מול רן קוז'וק.
למרות הפספוס במשחק הביתי נגד בני סכנין, כשנראה כי לפחות שלושה שינויים מהותיים שביצע אבוקסיס שינו לו את האנרגיות בקבוצה. אחד מהם הוא טימוטי מוזי, שירד בשנים האחרונות עם שלוש קבוצות שונות לליגה הלאומית והגיע בתמורה לשכר צנוע של 7,000 אירו לחודש. מאז החזרה מהפגרה החלוץ מציג יכולת מצוינת, תפס מקום בהרכב וכבש שער אמש נגד נתניה.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
היה חותם על משחק עם נתניה בכל שבוע. אבוקסיס
(צילום: יאיר שגיא )
"בתחילת העונה הוא התחיל לא טוב", אמר אבוקסיס על מוזי. "בפגרת המלחמה היו לנו הרבה אימונים וראיתי את השיפור שלו שם, הוא אחד השחקנים שמתאמנים טוב. רציתי אותו בהתחלה, חייב לציין שבגלל הלחץ פספסתי אותו קצת".
אבוקסיס שילב עוד שני שחקנים צעירים בהרכב: לי-און מזרחי על חשבונו של גריגורי מורוזוב שנראה כבוי מאז ששב ארצה ובעיקר עדי יונה הצעיר, שכבש אתמול. אבוקסיס פרגן לו: "הוא מתאמן טוב אנרגטי מצפה ממנו ליותר מספרים, שמח שהוא כבש הוא ראוי לשחק מי שמתאמן ועוד שחקן בית אז בכייף. הוא יותר קליל ממני, אני הייתי כבד".
"חלמתי על זה מגיל קטן", אמר יונה על השער שכבש. "יש לי עוד הרבה מה לתת. אעשה הכל כדי להוכיח את עצמי. חיכיתי הרבה זמן לשער הזה. ברגע שהקהל שלנו חזר הוא נותן לנו את הדרייב שמחנו להיות מחכים להם בטדי בשבת. מרגיש שנותנים לי את הבטחון כל רגע שייתנו לי ואעבוד הכי קשה על המגרש".
"התכוננו טוב למשחק, יישמנו את הדברים. למדנו את נתניה טוב ופחות או יותר מה שתכננו הצליח", סיכם אבוקסיס. "אנחנו צריכים לשמור על יציבות כי היו לנו דקות לא טובות ובנס לא ספגנו, היו יותר מידי שטחים השארנו להם, אבל היינו מסוכנים מאוד במתפרצות. הפעם השתחררנו לעומת המשחק נגד סכנין, השחקנים שפתחו עשו עבודה טובה. אנחנו צריכים להיות טובים גם מבחינה טקטית וגם מבחינה התקפית, זו קבוצה מאוזנת ויציבה".