הפועל חולון "ציינה" אתמול (רביעי) שנה למשחק המכריע נגד אוסטנד, יריבתה הקרובה בפלייאין ליגת האלופות של פיב"א. גם אז, הקבוצה הישראלית ידעה שניצחון יכול לעלות אותה לטופ 16, וקיבלה אתמול, אחרי ההפסד הדרמטי 75:74 לבורסאספור, דה-ז'ה-וו. הקבוצה של עמית שרף סיימה במקום השני בבית, הודות להפרש סלים טוב יותר מבראוגן ובורסאספור, כשכל הקבוצות בבית (כולל הראשונה בון) סיימו עם מאזן זהה (3:3).
חולון לא ניצלה את הפסד בון בספרד, ספגה הפסד דרמטי משתי קליעות עונשין בשנייה האחרונה ושוב תצטרך ללכת "בדרך החתחתים", כפי שאמרו בקבוצה 365 ימים אחורה, מול היריבה הבלגית המוכרת, זו שמולה תשחק בסדרה קצרה (הטוב מ-3 משחקים) על הכניסה ל-16 הגדולות של המפעל.
1 צפייה בגלריה
האנס ואנוויין
האנס ואנוויין
הפסד מרגיז. האנס ואנוויין
(צילום: FIBA PHOTOS)
"עם כל מה שעברנו, המלחמה ולא לשחק בבית", אמר שרף בסיום המשחק, "הרגשתי כמה אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו. הם נותנים לנו יתרון. סיימנו במקום השני בבית, היו לנו שתי הזדמנויות לסיים ראשונים וזה עלינו, אין מישהו אחר להאשים".
כעת, תתרכז הקבוצה בחזרה רציפה לליגה. היום (חמישי) חלף שבוע מהמשחק האחרון נגד הפועל ב"ש/דימונה, לאחר שהסגולים דחו את המשחק נגד מכבי ר"ג, וזה שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בבית מול עירוני נס ציונה נדחה בשל בקשת האורחת. בכך, ביום שלישי תתארח הקבוצה בקריית אתא וביום שישי תארח את הפועל חיפה וגיא גודס, שישוב לראשונה להיכל הטוטו מאז סיים את דרכו בקבוצה אחרי שנה וחצי, שכללה את האליפות ההיסטורית ב-2022.
בתוך כך, בחולון הודיעו כי ניק ג'ונסון סיים דרכו בקבוצה. לשחקן היה חוזה עד לסיום שלב הבתים של ליגת האלופות שהסתיים אמש. "אנו מודים לניק ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעת המועדון.