בהפועל באר-שבע אמנם מאוכזבים מההפסד אתמול (רביעי) 1:0 למכבי ת"א בטוטו-טרנר, אך במועדון גם מבינים שבמצב העניינים הנוכחי, הפער בין הצהובים שבמקום הראשון לטבלה, לקבוצתם שקרובה מאוד דווקא אל הקו האדום, הוא תהומי.
על הקבוצה עברו לאחרונה הרבה מאוד מכות מקצועיות, וכעת חוששים במועדון שהם יאלצו להסתדר תקופה משמעותית ללא החלוץ אילון אלמוג, שנכנס כמחליף אתמול אך נפצע בברכו והוחלף. החשש הגדול הוא שמדובר בקרע ברצועה הצולבת שמוביל להיעדרות של כשלושה חודשים במקרה הטוב או למעלה מחצי שנה במקרה של הליך ניתוחי. תשובה סופית לכך תתקבל בימים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר-שבע מאוכזבים, אתמול בסיום המשחק
(צילום: עוז מועלם)
בסיום המשחק אתמול הייתה תקרית מילולית קטנה בין ערן זהבי לאחד מאנשי המנהלה של באר-שבע, כך לפי אדם שנכח במנהרת השחקנים בדרך לחדרי ההלבשה. במהלך המשחק היה גם דין ודברים בין מאמן באר-שבע, אליניב ברדה לאחד מאנשי הצוות המקצועי של הצהובים על רקע דרישת האדומים מהשופט רועי ריינשרייבר לשרוק עבורם לפנדל אחרי הכשלה על רותם חטואל ברחבה.
ברדה כעס מאוד על שחקניו שספגו צהובים מיותרים. הקשר אנדרה פוקו בגלל דיבורים מיותרים אל עבר הקוון ודקות בודדות לאחר מכן ביצע עבירה שהובילה להרחקתו. ברדה גם ציין באופן ספציפי שהוא מאוכזב משי אליאס שספג אתמול את הכרטיס הצהוב השישי שלו העונה בליגה. "לא יכול להיות שיש לו כבר שישה כרטיסים צהובים העונה. נטפל בעניין הזה מול השחקנים וגם 'ניתן להם בראש' אם צריך", אמר.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
כעס על חלק משחקניו. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
בניגוד לראיון שהעניק בטלוויזיה מיד בסיום המשחק, אל מסיבת העיתונאים בסיום המשחק הגיע ברדה רגוע יותר. "אנחנו יכולים, ואני מצפה מאיתנו, להיראות הרבה הרבה יותר טוב", אמר. "נראינו טוב, עשינו מה שרציתי והגענו להזדמנויות. אבל אני רוצה שנעשה את זה מהדקה הראשונה ולא רק עשרים דקות לסוף. מה המטרות שלנו? אני חושב רק על המשחק הבא שבתקופה הזאת הוא תוך שלושה ארבעה ימים".
המאמן הסביר את השינוי שעשה בהרכב קבוצתו כשפתח עם אליאס על חשבון אלמוג, שפתח בניצחון על מכבי פ"ת בשבת (1:4), בכך שהוא קיווה להשיג שליטה במרכז השדה.
הקשר גיא בדש, שמציג יכולת מאכזבת מאוד מפתיחת העונה, שוב לא שותף אתמול. לאחר המשחק הוא נותר דקות ארוכות לבדו בספסל המחליפים כשהאכזבה ניכרת על פניו.