לא בפעם הראשונה: טויוטה מכריזה על ריקול ענק לרכביה בארה"ב

יצרנית הרכב הודיעה על ריקול של כמיליון רכבים שנמצאים בשימוש בצפון אמריקה כתוצאה מבעיה טכנית בכריות האוויר • היצרנית טוענת כי בדגמים ספציפיים יוצרו הכריות באופן לא תקין, דבר שעלול לגרום לקצר חשמלי בעת חירום • בהודעה רישמית הודיעה החברה על שישה רכבים מסוג טויוטה ועוד חמישה מסוג לקסוס

טויוטה. לא הריקול הראשון. צילום: אי.פי

יצרנית הרכב הגדולה טויטה הודיעה בלילה שבין רביעי לחמישי (שעון ישראל) כי היא מכריזה על ריקול של כמיליון רכבים שנמצאים בשימוש בארה״ב כתוצאה מבעיה טכנית בכריות האוויר שברכביה.

יצרנית הרכב טוענת כי כריות האוויר בדגמים ספציפיים יוצרו באופן לא תקין מה שעלול להוביל לקצר חשמלי ובהתאם לתקלות בפתיחתן בעת חירום.

בהודעה הרשמית של החברה מצויינים שישה רכבים מסוג טויטה, ועוד חמישה רכבים מסוג לקסוס. בנוסף, הודיעה החברה כי תפנה באופן יזום ללקוחותיה המחזיקים ברכבים אלו עד חודש פברואר הקרוב.

מדובר בריקול השלישי שמבצעת יצרנית הרכב המובילה כאשר בנובמבר האחרון ביצעה ריקול של כשני מיליון רכבי ספורט בארה״ב לאור החשש שהבטריות ברכבים עלולות להוביל לשריפה, ובאוקטובר קראה לריקול של כ-750 אלף רכבים אחרים שבהם הפגוש הקדמי עלול ליפול במהלך נסיעה ולפגוע בנהגים.

בנוסף, יצרנית הרכב הודיעה כי גם בקנדה היא מכריזה על ריקול של כ-100 אלף רכבים הסובלים, לטענת טויוטה, מאותה בעיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר