זה היה משחק רווי אירועים ובסופו של יום מכבי ת"א ניצחה 0:1 בטוטו-טרנר את הפועל באר-שבע והמשיכה להתבסס בפסגת ליגת העל.
אחד האירועים הבולטים היה עמוק בתוך תוספת הזמן, כשיוני סטויאנוב הכשיל בבירור את דור תורג’מן וספג אדום. השופט רועי ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה, אך לאחר שהלך לבדוק זאת ב-VAR - חזר בו (מהפנדל ומהאדום).
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ריינשרייבר עם ברדה
(צילום: עוז מועלם)
ריינשרייבר עצמו הסביר את הביטול כי "מהזווית שלי במגרש ראיתי מגע ברגליים בין סטויאנוב לתורג'מן. שופט המסך המליץ לי לבוא לבדוק, מבחינתו לא היה מגע. אני ניסיתי לקבל זוויות נוספות כי הזווית הראשונה לא סיפקה אותי, אחר כך החלטתי לבטל. ברגע שאין ודאות מלאה, עדיף לא לשרוק וללכת עם המלצת שופט המסך". רק שעל-פי הפרוטוקול - במקרה שאין ודאות מלאה - צריך ללכת עם ההחלטה המקורית. ריינשרייבר לא עשה זאת ומי שכעס על כך מאוד הוא שחקן הצהובים אנריק סבוריט, שצייץ לאחר ההתמודדות: "בושה".
עוד אחד שהיה עצבני בסיום הוא מאמנה של באר-שבע, אליניב ברדה, שקבוצתו נמצאת רק במקום השביעי בטבלה. "בעשרה שחקנים מול מכבי ת"א הצלחנו לייצר מצבים", אמר ברדה. "במחצית הראשונה היינו הרבה פחות טובים ודווקא עם עשרה יותר טובים".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים בבאר-שבע
שחקני מכבי ת"א חוגגים בבאר-שבע
שחקני מכבי ת"א חוגגים בבאר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
"אצלי אין משחק שכונתי", הוסיף המאמן בזעם. "הגענו למצבים שער ב-100 אחוז. זה נכון שהיו שלבים שהם שלטו והיו טובים מאיתנו. חסרים לנו דברים, צריכים להתחזק במקומות מסוימים. צריכים לשחק כדורגל יותר טוב ויותר אמיץ, על השופט אני לא רוצה לדבר מילה, אני מחזיק את עצמי".
"אני מאוד לא מרוצה, חזרנו מהפגרה קטסטרופה", המשיך ברדה. "ההרגשה מאוד לא נוחה כי באר שבע התרגלה למקומות אחרים. השנה זו באר שבע אחרת, מי שמנסה לייפות את זה משקר לעצמו. נקלענו לסיטואציה קשה, נצא ממנה כמו שיצאנו במשחק הקודם. אם המשחק היה נגמר בתיקו, הפרשנות הייתה אחרת. הגענו ליותר מצבים מסוכנים מהם".