ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
קרב תגובות

עימות פומבי בין ראה"מ נתניהו לסמוטריץ'

בליכוד תוקפים את שר האוצר סמוטריץ' אחרי שמתח ביקורת על קבינט המלחמה. "נתניהו הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס, כפי שהנחה לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו", נמסר | בציונות הדתית לא נשארים חייבים

עימות פומבי בין ראה"מ נתניהו לסמוטריץ'
ראש הממשלה וסמוטריץ צילום: מתוך הסרטון

עימות בקואליציה: בליכוד תקפו הערב (רביעי) את שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' שמתח ביקורת על קבינט המלחמה. "נתניהו הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס, כפי שהנחה לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו", עקצו בליכוד.

מוקדם יותר היום, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתח ביקורת בעקבות דיווח על כך שקבינט המלחמה אישר לראש המוסד דדי ברנע לדון עם ארגון הטרור חמאס על שחרור מחבלים "כבדים" בתמורה לשחרור חטופים.

סמוטריץ' כתב: "קבינט המלחמה צריך לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס בכל מקום שהם ולא לדבר איתם ולנהל איתם מו"מ".

מהליכוד נמסר בתגובה: "מצער ששר האוצר בחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד. ראש הממשלה נתניהו כבר הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם כפי שהנחה את שר האוצר לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו לאזרחים, לעסקים, למפונים, לחיילים ולמילואימניקים".

מהציונות הדתית נמסר בתגובה להודעת הליכוד: "הברזים היחידים שרה"מ ניסה ללחוץ על שר האוצר לפתוח בכל מיני קומבינות הם אלה שנועדו להזרים כספים לרשות הפלשתינית כדי שהיא תעביר אותם לחמאס בעזה. טוב ששר האוצר עמד בפרץ והציב קו אדום".

מהליכוד נמסר בתגובה: "מודים על תמיכתו של סמוטריץ׳ במדיניות שמוביל ראש הממשלה נתניהו ביום שאחרי חיסול החמאס - לא נחליף את חמאסטאן בפת"חסטאן".

הליכוד מלחמת חרבות ברזל בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד