לראשונה מאז תחילת הלחימה: זה הכוכב שיופיע בהיכל מנורה

בשל המלחמה, הופעתו הגדולה של איתי לוי, שאמורה הייתה להתקיים ב-23 באוקטובר, התבטלה • כעת הוא מודיע על תאריך חדש למופע שיתקיים בכפוף להנחיות פיקוד העורף

קהל בהיכל מנורה (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

שבועיים לפני המלחמה השיק איתי לוי את אלבום העשור שלו, "אחת לדקה", אותו תכנן לחגוג במופע מושקע בהיכל מנורה ב-23 באוקטובר. בשל הלחימה, כמובן שהמופע לא התקיים ומאז לוי מופיע בהתנדבות ללוחמים, לפצועים ולמפונים במלונות. כעת הזמר מכריז על מופע מחודש במנורה.

איתי לוי - שובר שתיקה

המופע יתקיים ב-24 בינואר 2024 ויאופיין בגרסה אינטימית, בהתאם למגבלות ההתכנסות. מדובר, למעשה, במופע הראשון שנפתח בהיכל מנורה מאז אותה שבת ארורה. ראשונים יוכלו להגיע כל רוכשי הכרטיסים של המופע שבוטל בשל המצב, ולאחר מכן ייפתחו הקופות לקהל הרחב. הופעתו של לוי תתקיים בכפוף להנחיות פיקוד העורף ועד 5,000 איש.

איתי לוי, צילום: קוקו

בהודעה שיצאה לתקשורת, לוי מוסר לקהל: "אהובים שלי, בחודשיים האחרונים אני פוגש אתכם בשטח וכל פעם אתם שואלים אותי 'מתי יש הופעה בקרוב?'. עם יד על הלב, הבטן מתהפכת לי מהמחשבה, ונכון שיש הרבה סיבות ללמה לא, אבל הסיבה המרכזית ללמה כן היא אתם. כמה שאנחנו בעורף חייבים להיות חזקים, כמה אנשים צמאים להתפרק קצת, להתנתק לשעתיים ולמלא את הנפש. אני מבטיח לכם שבכל רגע על הבמה נרגיש כמה עם ישראל חי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר