נשיא המדינה מחזק את האלוף יהודה פוקס לאחר ההתקפה: "יש קבוצת מיעוט קולנית שגורמת נזק נורא"

הרצוג ביקר הבוקר במועצה האזורית הר חברון במהלכו נפגש עם כ-150 מפקדים מחטיבת יהודה • "חשוב לי מאוד בהזדמנות הזאת לחזק את האלוף יהודה פוקס, שעובר ימים לא פשוטים של התקפות אישיות בוטות", אמר בדבריו ללוחמים • עוד התייחס לדבריו על המוכנות להפסקת אש

נשיא המדינה במועצה האזורית הר חברון: "חשוב לי בהזדמנות זו לחזק את האלוף יהודה פוקס" // צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו

נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר הבוקר (רביעי) במועצה האזורית הר חברון. במהלך ביקורו נפגש עם כ-150 מפקדים מחטיבת יהודה שתופסים קו בגזרה בימים אלה. בדבריו ללוחמים, חיזק את מפקד פיקוד מרכז, האלוף יהודה פוקס, לאחר שבמספר מקומות ביהודה ושומרון נתלו מודעות, ובהן נכתב כי חל "דין רודף" על פוקס.

ביקר הרצוג במועצה האזורית הר חברון, צילום: חיים צח/לע״מ

"חשוב לי מאוד בהזדמנות הזאת לחזק את האלוף יהודה פוקס, שעובר ימים לא פשוטים של התקפות אישיות בוטות, חצופות ומכוערות. צה״ל עושה הכל כדי להגן על התושבים. יש קבוצת מיעוט קולנית שגורמת נזק נורא גם להתיישבות וגם לצה״ל וחשוב מאוד שנעמוד מולה ונבהיר לה - עד כאן. אנחנו מאמינים במדינת ישראל ומאמינים בחוקיה וביכולות שלה. כל העם כולו ניצב מאחורי צה״ל. בנינו ובנותינו בצה״ל, וצה״ל הוא צבא העם ששומר על העם, מגן על העם, ויביא לנו גם את הניצחון".

"אני מבקש לחזק את קבינט המלחמה בראשותו של ראש הממשלה נתניהו, ואת כל החברים בקבינט על ההחלטות השקולות והאחריות", הוסיף. "אנחנו נמצאים במערכה ארוכה, קשה, כבדה וכואבת מאוד. ונעשה הכל כדי להחזיר את החטופים הביתה. אנחנו עוסקים בזה יומם וליל".

ביקר הרצוג במועצה האזורית הר חברון, צילום: חיים צח/לע״מ

"אתמול הודעתי בצורה פומבית שאנחנו מוכנים להפסקת אש ולהפוגה הומניטרית כדי להיכנס לעוד סבב של החזרת חטופים במהרה. זאת שליחות גדולה ופדיון שבויים זו מצווה גדולה; ובמקביל לכך גם להמשיך במערכה עד הניצחון, כדי לשנות את פני האיזור ולהביא עתיד טוב יותר".

בהמשך, הגיע הנשיא לנחם ולחזק משפחת ברקוביץ׳ מסוסיא, שבנם איל נפל בקרב בצפון רצועת עזה, ואמשפחת אילני מעשהאל, ששכלה את הבעל והאב גדעון אשר נפל בקרב ברצועת עזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר