מלי לוי משתפת: איך הזוגיות עם שמעון גרשון?

הדוגמנית והשחקנית עדכנה בדייט רומנטי שקבעה עם בעלה כדורגלן העבר • במהלך הבילוי המשותף העבירה מסר חשוב מבחינתה בכל הקשור לחיזוק הביחד בתקופה המאתגרת שעוברת על המדינה

מלי לוי. צילום: שי פרנקו

מלי לוי רוצה שתדעו שגם בימים סוערים של מלחמה עקובה מדם ומורל לאומי שפוף, אפשר וצריך לשמור על הקן הפרטי ולתחזק את הזוגיות שלכם והאהבה הפרטית שבניתם. לכן אמש (שלישי) היא העלתה סדרת סטוריז בחשבונה באינסטגרם בעל 198 אלף העוקבים שבמהלכה תיעדה והנציחה את הדייט הרומנטי שקבעה עם בעלה ואבי שלושת ילדיה שמעון גרשון. מה בכל זאת הפריע לה רגע לפני שסעדו יחד?   

"יוצאת לזמן איכות עם שמעון. וכן, במקום תיק, יש לי תיק איפור להתאפר באוטו כי כמובן שלא הספקתי", כתבה מלי על רקע תמונה שלה מתוך המעלית בניין מגוריה. לאחר מכן המשיכה לתעד את הדייט הרומנטי, הפעם בדרך למסעדה. "הוא בשיחות עבודה עדיין", עדכנה.

צילום מסך אינסטגרם

בסטורי הבא שפרסמה לוי היא כבר הנציחה רגע משותף עם האיש שלה במסעדה. "זוגיות צריך ליצור כל הזמן כדי שהיא תתקיים עם בתקופות שקשה", הבהירה. "אני ושמעון מלא זמן לא עשינו זמן איכות בגלל המצב ובגלל שאין מצב רוח. אבל הערב החלטנו לעשות משהו בשביל עצמנו. מה אתם עושים בשביל הזוגיות שלכם?", העבירה את הכדור לידיהם של הנחשפים לתכניה.

צילום מסך אינסטגרם

מאוחר יותר, בסרטון נוסף שהעלתה לוי היא כבר הרימה כוס לחיים עם בעלה. "לחיים טובים ובשורות טובות בקרוב, אמן" יחלה תוך כדי שתיעדה את גרשון יושב לצדה במסעדה עם כוס בידו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר