המגן הצרפתי של מכבי ת"א, איבן מאסון, נמצא בדרך החוצה מהמועדון וההערכה כי במהלך חלון ההעברות בחודש הבא הוא ישוב לצרפת. מאסון שייך לסנט אטיין, ממנה הושאל לצהובים. בעונה שעברה הוא שיחק בפריז מליגת המשנה בצרפת.
כזכור, מאסון התראיין לפני כחודש לתקשורת הצרפתית והביע את רצונו לעזוב את הקבוצה של רובי קין, מאז הוא לא שיחק. בניצחון 1:2 על מכבי נתניה אתמול (ראשון) הוא כבר לא היה חלק מסגל הקבוצה, כשאת מקומו תפס שרן ייני, שאף שולב בדקות הסיום.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א איבן מאסון
שחקן מכבי ת"א איבן מאסון
צפוי לעזוב. איבן מאסון
(מתוך האתר של מכבי ת"א)
"בקבוצה שלחו את כל הזרים בעקבות המצב הביטחוני הקשה בעקבות המלחמה, כך שאני לא בטוח שאשאר בישראל", אמר מאסון באותו ריאיון לאתר 'פוט-מרקאטו'. "המטרה שלי היא למצוא קבוצה בליגה הבכירה בצרפת, מועדון אחר באחת הליגות באירופה. זו הייתה התוכנית שלי ליוני 2024, אבל נראה שזה יצטרך לקרות מוקדם יותר. בכל מקרה, המטרה שלי היא למצוא קבוצה חדשה באירופה".
מאסון הספיק לערוך 12 הופעות במדי הצהובים. הוא כבש שער אחד במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים בקונפרנס-ליג, בניצחון 2:3 על בריידבליק במשחק שנערך בבלומפילד בסוף ספטמבר.
בתוך כך, מי שנראה מדוכדך מאוד בניצחון של מכבי ת"א על נתניה הוא יונתן כהן, ששוב לא שותף במשחק וחזר למעמדו מהשנה שעברה. אנריק סבוריט שנפצע ונטש את המשחק לא יהיה כשיר למשחק מחרתיים מול הפועל באר-שבע בטרנר.