האמת המבעיתה: זה מה שתמצאו בספרי לימוד של ילדים פלשתינים

מורה שמעלה סרטונים לרשתות החברתיות שלו בחר להסביר בצירוף צילומים מהם הדברים שפלשתינים לומדים בבית ספר יסודי ובתיכון - וזה מבחיל • לסיום הוא הביא סרטון של ילד פלשתיני שעונה למצלמה מה בדיוק מלמדים אותם שם

דני בולר. צילום: אינסטגרם

בימים כתיקונם דני בולר מעלה סרטוני מדע שונים לערוצי האינסטגרם והיוטיוב שלו, "ASK DANI", אולם מאז המלחמה הוא מעלה הרבה סרטוני הסברה שחלקם מקבלים עשרות אלפי צפיות. 

בסרטון האחרון שלו מספר דני על הדברים שתוכלו למצוא בספרי לימוד של ילדים פלשתינים - שמתוכם הם לומדים בבתי הספר - בצירוף תמונות שמוכיחות את דבריו, ומסקנה מטרידה שעולה בסוף הסרטון.

"בכיתה א' הם לומדים חשבון על ידי ספירת השאהידים בכל אינתיפאדה. בכיתה ג' הם לומדים שירושלים אינה קדושה ליהודים. בכיתה ה' - לומדים איך שיהודים הם 'אויבי האסלאם', בזמן שטרוריסטים ותומכי נאצים מקבל ציון לשבח. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dani Buller‎‏ (@‏‎ask__dani‎‏)‎‏

"רשימת הגיבורים הפלשתינים לא כוללת מדענים, רופאים או מתכנתים, ונכתב ש'המוות טוב מהחיים'. בכיתה ו' - הם לומדים איך שהמדינה הפלשתינית מבוססת מהים עד לנהר. בכיתה ז' - בואו נלמד על החוק השני של ניוטון באמצעות שימוש בקלע שמכוון אל חיילי צה"ל.

"כיתה ח': לומדים ערבית באמצעות חומרי קריאה העוסקים במחבלים מתאבדים, ואמירות שהצעירים צריכים לבצע ג'יהאד. כיתה ט': לומדים איך שהטבח בחברון, שבו עונו ונהרגו 67 יהודים, היה מעשה 'טבעי ולגיטימי של לוחמי ההתנגדות', למרות שהוא בוצע 20 שנה לפני שהוקמה מדינת ישראל".

דני ממשיך גם לכיתות הבאות, כמו שתוכלו לראות בסרטון, ומוסיף שישנן עוד ועוד דוגמאות, ואף מביא סרטון של תלמיד ששואלים אותו מה הוא לומד בבית הספר, ועונה: "אנחנו צריכים להקדיש את החיים שלנו ולמות כשאהידים. עם עזרתו של אללה, כל היהודים ימותו".

ומי כותב את הספרים האלה, שואל דני בסוף הסרטון? עובדים של אונר"א: "זו יצירה של האו"ם. ואתם יודעים מה זה אומר?", הוא פונה לצופיו דוברי האנגלית - "שאתם שילמתם על זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר