הפועל ת"א רשמה אמש (שבת) את הניצחון השלישי מפתיחת העונה והראשון מאז חודש ספטמבר - 1:2 על הפתעת העונה בני ריינה. בתגובה לכך ששלוש הנקודות, שהגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים, הושגו בקושי רב, אמרו במועדון: "כרגע הדרך לא מעניינת, רק התוצאה".
בהנהלה מודים השבוע כי בשל ההפסדים הצפויים נוכח המלחמה, המוערכים בכ-4 מיליון שקל, ייתכן כי כבר בחלון ההעברות של ינואר ישוחררו או יימכרו שחקנים. השמות הבולטים ברשימה: הישאם לאיוס, בן בנימין ואל-ים קנצפולסקי.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
הדרך פחות חשובה. שחקני הפועל ת"א חוגגים בגרין
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א עומרי אלטמן עם חוסה רודריגס, אור בלוריאן
שחקן הפועל ת"א עומרי אלטמן עם חוסה רודריגס, אור בלוריאן
אלטמן מאושר. ניצחון שלישי בלבד של הפועל ת"א מפתיחת העונה
(צילום: אלעד גרשגורן)
"אם נמכור שחקנים, נרכוש שחקנים", הסביר השותף-מנהל דיוויד מינצברג, אולם נראה כי בדומה לשכרו של המאמן הספרדי בורחה למה (שעל פי הערכות מרוויח כ-6,000 דולר בחודש), יבואו ככל הנראה שחקנים בעלויות ידידותיות. בריאן פאסי צפוי להשתחרר בשל האכזבה מיכולתו, כאשר במועדון מעוניינים להחתים בלם, מגן ימני, שחקן כנף ימני וחלוץ.
במסגרת צעד נוסף שמעיד על תהליכי ההתייעלות בהפועל ת"א, עמית פסט, שמשמש כאחראי תפעול של המועדון, ישמש גם כמנכ"ל במקום איתי בונה שעזב ועלות שכרו נאמדה בכ-60 אלף שקל לחודש. מנגד, היועץ המקצועי ניק האמונד, שהיה נדמה שהפסיק את פעילותו, ממשיך להיות המילה האחרונה בכל הנוגע להחלטות מקצועיות, כולל מינויו של בורחה למה.
3 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
"אחרי ה-7 באוקטובר, הדבר האחרון שנעשה זה לעזוב". מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שמועות על עזיבה של משקיעים בקבוצת הרכישה של הפועל ת"א, מינצברג הבהיר: "אחרי ה-7 באוקטובר זה הדבר האחרון שמישהו מאיתנו יעשה. אנחנו לא בפאניקה ויש לנו מחויבות גדולה יותר נוכח מה שעברו ישראל ואוהדי הפועל ת"א. המטרה שלנו היא להיות בסיום העונה בפלייאוף עליון ולהתמודד על כרטיס לאחד המפעלים האירופיים. נמשיך להשקיע במועדון גם בעונה הבאה ועם מטרות גבוהות יותר".
על פי גרסת מינצברג, התקציב של הפועל עומד על כ-55-60 מיליון שקלים, כששכר שחקנים תופס כ-20 מיליון. השקעה של קבוצת הרכישה נאמדת בכ-15-20 מיליון שקלים.