שתף קטע נבחר

גשם בניו יורק, גמר ה-US Open נדחה ליום ב'

כמו בשנתיים האחרונות, נאדאל וג'וקוביץ' ייאלצו להמתין 24 שעות נוספות עד לקרב על תואר אליפות ארה"ב הפתוחה

בפעם השלישית ברציפות: גמר ה-US Open נדחה ליום שני. הגשם חזר אמש (א') לניו יורק והוביל לדחייה ביממה של גמר הגברים בין רפאל נאדאל לנובאק ג'וקוביץ'. 

 

גמר הזוגות נשים, המשחק הראשון בסדר המשחקים באיצטדיון המרכזי על שם ארתור אש, לא הגיע עדיין לסיומו, לאחר שהגשם עצר אותו כאשר האמריקנית ליזל הובר והרוסייה נדיה פטרובה מוליכות 2:6, 6:4, 4:5 על המקומית וניה קינג והקזאחית ירוסלבה שבדובה.


הגשם בניו יורק. פעם שלישית ברציפות שנדחה הגמר (צילום: רויטרס)

 

בדרך כלל נהוג לחשוב על ווימבלדון כאשר מדברים על הפסקות גשם שפוגעות בטניס, אבל בשנים האחרונות דחיית גמר הגברים ליום שני הפכה לסוג של מסורת והדחייה הנוכחית היא השלישית ברצף.

 

ב-2008, חצי הגמר בין נאדאל לבין אנדי מארי הופסקה במערכה השלישית וסיום המשחק, כמו גם גמר הנשים, הוזזו משבת ליום ראשון וגמר הגברים זז בשל כך ליום שני. אשתקד, רבע הגמר של נאדאל מול הצ'יליאני פרננדו גונסאלס הופסק גם הוא ביום חמישי, הגשם לא איפשר את חידוש המשחקים בשישי, מה שגרם לדחיית חצאי הגמר ליום ראשון ואת הגמר לשני.  


רפאל נאדאל. הנאחס של המארגנים? (צילום: AFP)

 

כפי ששמתם לב, במקרה של נאדאל זו פעם שלישית שהוא הופך לנפגע גשם ונראה שהמארגנים צריכים לקוות שרפא לא יגיע בעתיד לשלבים המכריעים על מנת שהגשם לא יפגע בלו"ז המשחקים.

 

אחרי שמזג האוויר יאפשר זאת, המדורג 1 בעולם ינסה לזכות בטורניר הגדול היחיד שחסר לו ואם יוכתר כאלוף ה-US Open, הוא ישלים 'גראנד סלאם' אישי, זכייה בכל ארבעת הטורנירים הגדולים בסבב, מה שרק שבעה גברים לפניו השיגו.

פורסם לראשונה 12/09/2010 23:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גשם בטורניר בארה"ב
צילום: AP
מומלצים