מכבי ת"א חוזרת הערב (חמישי, 21:05) ליורוליג ותארח בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד את אנאדולו אפס הטורקית במסגרת המחזור ה-14 במפעל.
הצהובים, שפתחו את השבוע עם ניצחון על בני הרצליה בליגה המקומית, חזרו לבירת סרביה לקראת המשחק הערב והספיקו לערוך שני אימונים בסגל מלא, לאחר שרק ביום שלישי הקבוצה התאחדה יחד עם שלושת הזרים שנותרו בבלגרד: ווייד בולדווין, בונזי קולסון ולורנזו בראון, שלא הגיעו למשחק בארץ.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
הספיקו לערוך שני אימונים מלאים לקראת המשחק. שחקני מכבי ת"א
(צילום: DJORDJE KOSTIC)
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם איתן יהלומי, ששוחרר משבי חמאס
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עם איתן יהלומי, ששוחרר משבי חמאס
התארח באימון מכבי ת"א. איתן יהלומי, ששוחרר משבי חמאס עם עודד קטש
(צילום: רז שכניק)
מכבי ואנאדולו תופסות את מקומות 9-10 עם מאזן זהה של שבעה ניצחונות ושישה הפסדים. הצהובים רוצים לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לבולוניה בשישי האחרון, שקטע להם רצף של שני ניצחונות ביורוליג ומנסים שלא להקל ראש ביריבה, למרות שהיא מגיעה בסגל חסר במיוחד בעקבות מכת פציעות כשטיבור פלייס, אלייז'ה בראיינט, וויל קלייברן ורודריג בובואה לא צפויים לשחק. מי שעוד נמצא בספק הוא האקס אנטה ז'יז'יץ', שלא שיחק בשני המחזורים האחרונים.
מעבר לכדורסל, מכבי ת"א נקלעה לקשיים כלכליים גדולים בעקבות המלחמה והמעבר לבלגרד. לאור המצב בקבוצה כבר קיצצו כ-15 אחוז משכרם של עובדי המועדון, כולל הצוות המקצועי. לאחרונה החליטו במועדון שהקיצוץ לא מספיק ולכן פנו לארגון השחקנים של היורוליג בבקשה לקצץ כ-10 אחוז מהשכר של השחקנים וקיבלו אישור לכך בכפוף לסעיף שהוכנס אחרי הקורונה דרכו קבוצות יכולות לדרוש לקצץ בשכר השחקנים במקרים שהמועדונים יפגעו כלכלית במידה מסוימת בעקבות אי הכנסת קהל למגרשים.
בתוך כך, בבוקר שאחרי הניצחון על בני הרצליה, רפי מנקו ורומן סורקין הגיעו למחלקת השיקום בבית החולים שיבא-תל השומר שם ביקרו את סגן מפקד גדוד 13 ניר בוימפלק, אוהד מכבי ת"א ושחקן כדורסל לשעבר, שנפגע ב-7 באוקטובר בקרב על נחל עוז. בנוסף, שחקני הקבוצה נפגשו בבלגרד עם הילד איתן יהלומי בן ה-12, ששוחרר משבי חמאס לפני כשבועיים וחצי ונכח גם במשחק של הכוכב האדום בלגרד נגד מנצ'סטר סיטי כאורחו של ברק בכר.