האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אבל לחיילים בשטח יש ביקורת על הפיקוד |
אוהב ישראל |
13.12.23 18:43 |
1 |
כי יש סיבות למה לא רוצים להקריס את הבניין |
Cat Catul |
13.12.23 18:56 |
21 |
למה? מה יכול להיות? שוב חוזרים לטמטום הזה של שמאלניות? |
בן של מלך |
13.12.23 18:59 |
23 |
המצאות של חטופים במבנה למשל |
פומפיה |
13.12.23 19:04 |
27 |
אז בואו נחטוף חיילים הרוגים בסיטונאות בשביל הסיכוי שחטופים (שגם ככה במנהרות) שם |
Cabrio |
13.12.23 19:07 |
29 |
אז אתה אומר בעצם שהכוח היה צריך להכווין בפצצה למבנה גם אם יש שם חטופים? |
פומפיה |
13.12.23 19:08 |
33 |
רק במציאות של וודאי חטוף חי עושים פעולת חילוץ, וגם זה בתנאי שיש הגנה מספקת שלא ימותו רבים |
Foreteller |
13.12.23 19:18 |
45 |
לכן אנחנו צריכים להשען על מידע קונקרטי. |
פומפיה |
13.12.23 19:30 |
62 |
כנראה היועץ המשפטי לא אישר את הפצצת המבנה |
צוקי |
13.12.23 20:07 |
81 |
אני לא חושב שזו החלטה שלהם |
eliransh |
13.12.23 20:11 |
84 |
++ מסכים לגמרי. |
Ofer H |
13.12.23 19:34 |
67 |
חד משמעית. |
ilanpesia |
13.12.23 20:22 |
88 |
אז הכוח כשל |
פומפיה |
13.12.23 20:23 |
90 |
הוא אומר בעצם שאין לו מושג איך דברים עובדים אבל הוא לא מרוצה כרגע |
raceway |
13.12.23 20:26 |
93 |
אם משפחות החיילים ההרוגים יותר ממלכתיות מאשר |
QE2 |
13.12.23 20:57 |
100 |
עם כל הכאב על מות החיילים - התפקיד שלהם הוא להגן על האזרחים |
beckham17 |
13.12.23 21:54 |
104 |
אז בוא נסכן 40 חיילים חיים עבור חטוף אחד מת? |
בן של מלך |
13.12.23 19:08 |
32 |
אתה יודע בודאות שהיה מדובר שם בחטוף מת? |
פומפיה |
13.12.23 19:09 |
35 |
אני יודע שמחבלים ששומרים על חטוף או כמה חטופים יהרגו אותם לפני שיתנו לחיילים להתקרב. הם לא יתנו לך תמונת ניצחון. צאו מהראש השמאלני הכושל |
בן של מלך |
13.12.23 19:10 |
37 |
קודם כל אתה מניח הנחות ואתה לא יודע מה היה בשטח |
פומפיה |
13.12.23 19:17 |
44 |
אני לא מניח, זה ידוע, עובדתית לא מצאת חטופים חיים. |
בן של מלך |
13.12.23 19:27 |
57 |
מצאו חטופים מתים? ידוע אם המחבלים הבריחו אותם בזמן הקרב? |
פומפיה |
13.12.23 20:03 |
78 |
אני אומר ככה. |
Ofer H |
13.12.23 19:29 |
60 |
מסכים ב100 אחוז. יש לי תוספת לטוקבקיסטים |
פומפיה |
13.12.23 20:08 |
82 |
מה הקשר שמאל? תאכל קצת מוח |
דודיליא8 |
13.12.23 19:38 |
69 |
תפיסה שמאלנית אידיוטית שלא מבינה שאויב יש להשמיד. |
בן של מלך |
13.12.23 19:40 |
71 |
אני משתדל לגבש דעה בכל נושא, על |
Alpha-Sierra |
13.12.23 22:13 |
105 |
אין בעיה. |
בן של מלך |
13.12.23 22:14 |
106 |
לא היו חטופים במבנה |
tkhri |
13.12.23 19:09 |
34 |
מקור? |
פומפיה |
13.12.23 19:10 |
36 |
זה לא היה מבצע לשחרור חטופים זה היה מבצע לטיהור מבנים |
tkhri |
13.12.23 19:11 |
40 |
וחוץ מהמטרה, האם הם פירטו לגבי האם היו חטופים או לא? |
פומפיה |
13.12.23 19:22 |
50 |
יש לך מקור שהיו שם חטופים? |
tkhri |
13.12.23 19:23 |
52 |
אין לי ולכן אני לא מסיק מסקנות עד להשלמת תחקיר |
פומפיה |
13.12.23 19:31 |
64 |
לא צריך לבצע תחקיר אם היו חטופים או לא, צה''ל יודע לאיזה מבצעים הוא מוציא את החיילים שלו |
tkhri |
13.12.23 19:34 |
66 |
צריך לבצע תחקיר כדי ללמוד, ולא רק אם היו חטופים אלא עוד מרכיבים מהשטח כחלק ממכלול |
פומפיה |
13.12.23 19:45 |
73 |
לא אכפת לי מפוליטיקה כי אני לא מאמין לפוליטיקאים כי הם שקרנים ולא אכפת לי מבית המשפט |
tkhri |
13.12.23 19:49 |
75 |
בסדר גמור. זה היה לכלל |
פומפיה |
13.12.23 20:10 |
83 |
עשו ניתוח לפי הנופלים וסוג הכוחות |
Foreteller |
13.12.23 19:19 |
46 |
אתה מבין שאם היו יודעים שיש שם חטופים בסבירות גבוהה |
ערן זה אבי |
13.12.23 19:47 |
74 |
קודם כל שמאלניות זה לא טמטום סלח לי. זה שלא מבינים את המשמעות של ימין/שמאל לא בהכרח אומר שזה ״טמטום״ |
Cat Catul |
13.12.23 20:21 |
87 |
גם המצאות חטופים לפעמים בעייתית אם המחיר הלוחמים גבוה מידי |
מחשבמסלולמחדש |
13.12.23 22:38 |
108 |
למי להאמין, לעדות של תגובה 20 או לעדות שאתה הבאת? |
פומפיה |
13.12.23 19:03 |
26 |
זאת לא עדות זאת סתם דעה |
סמולני_מפוכח |
13.12.23 19:11 |
39 |
המסכנה היא שאופי הפעולה של צה״ל הוא דבר סובייקטיבי וצריך להסיק מסקנות עם שכל ישר ולא לפי רגשות ועדויות |
פומפיה |
13.12.23 19:20 |
47 |
מי שלא שם לא יכול להבין את תהליך קבלת ההחלטות בזמן אמת |
סמולני_מפוכח |
13.12.23 19:23 |
51 |
אני מסכים והנקודה שלי היא שהרבה מגיבים כאן כבר הקימו ועדת חקירה וכל אחד נהיה כאן ראש אגף תיכנון |
פומפיה |
13.12.23 19:41 |
72 |
כשבקבינט המצומצם נמצאים רמטכלים לשעבר שמתגאים בסיכון חיילים בשביל לא לפגוע באוכלוסיית האויב |
mctom |
13.12.23 19:29 |
61 |
לא אמין. שום כוח לוחם לא יוצא ממקום בטוח אל מקום רווי בבניינים מסוכנים ואז מתחיל לחשוב מחוץ לבניין הממולכד איך לפעול בבניין כשהכל מסביב עומד |
totoloto |
13.12.23 18:43 |
2 |
אתה תופתע מה יכול לקרות באמצע לחימה. |
Street |
13.12.23 18:54 |
17 |
את חוסר האמון במערכת הם קנו ביושר עקום: |
totoloto |
13.12.23 18:57 |
22 |
הכוחות מטהרים את השטח ואת כל המתחמים.. |
ברטון |
13.12.23 19:21 |
48 |
לא בכל מקום ניתן להפעיל כוח אווירי ( במיוחד בטיהור מבנים בהם יש חשד להימצאות חטופים) |
shai_stg |
13.12.23 18:44 |
3 |
רחפן גם נחשב כ'כח' אווירי.ויכול לסייע מאוד בטיהור מבנים |
1111 |
13.12.23 18:49 |
7 |
בדיוק, לא יאמן שהצבא שהתהדר ביכולת הטכנולוגית שלו אין רחפנים טרמיים וחודרי קירות שיכולים לסרוק בניינים. |
David Sword |
13.12.23 18:52 |
12 |
כי כל התקציב הופנה לפיתוח גלימות היעלמות |
הגלוי |
13.12.23 19:07 |
30 |
למה לכתוב תגובות מטומטמות כאשר אין ידע ? |
David Sword |
13.12.23 20:15 |
86 |
אכן הידע קיים,השאלה למה לא מקדמים את 9900. |
1111 |
13.12.23 20:23 |
89 |
אז אם זה בפיתוח למה לבוא בטענות שזה לא בשימוש? |
הגלוי |
13.12.23 21:43 |
103 |
כי הם לא יכולים להרים פצצות כבדות וכי אי אפשר שהם יהיו זמינים כל הזמן בכל מקום |
פומפיה |
13.12.23 18:52 |
13 |
אין צורך בחימוש כבד עבור חיסול ממוקד |
1111 |
13.12.23 19:16 |
43 |
אני חשבתי שהתכוונת לרחפנים תוקפים |
פומפיה |
13.12.23 19:27 |
56 |
לא צריך שירימו דבר, צריך היה סריקה עם הרחפן בתוך הבניין בכל האמצעים, טרמי צילום רגיל, ואקוסטי. רחפן טוב עולה אלפי שקלים, |
Klipper |
13.12.23 19:22 |
49 |
חסר הרבה מידע בשביל לקבוע שזה היה יכול למנוע את האסון הזה |
פומפיה |
13.12.23 19:37 |
68 |
לא חוסר סיוע. חוסר הכנת השכונה לכניסת הכוחות |
דוד |
13.12.23 18:45 |
4 |
לא המשפטנים |
כתום |
13.12.23 18:50 |
8 |
אויש כמה שטויות. בינתיים כל פעם שהיה צריך להתקפל גלנט הצביע בעד התקפלות. רק עוצמה יהודית הצביעו תמיד נגד. מילים לחוד מעשים לחוד |
totoloto |
13.12.23 18:52 |
14 |
ואל תגיד לא המשפטנים שבדיוק היום זבנג וגמרנו העלה אשכול בנושא. אפשר לומר לא רק המשפטנים אלא בנוסף לביבי, גלנט, גנץ וכו' |
totoloto |
13.12.23 18:53 |
16 |
לגלנט יש רק דימוי אגרסיבי, במהות הוא גנץ והרצי |
Klipper |
13.12.23 19:25 |
53 |
הפעם אלו לא המשפטנים |
SmokinKills |
13.12.23 18:55 |
19 |
בלה בלה בלה. אמרו משהו אחד ואלו משפררים אותנו עם משהו אחר. |
ANTI-PC |
13.12.23 18:47 |
5 |
לא חייבים סיוע אווירי, סוללה של תותחי וולקן עושה אחלה עבודה והרבה יותר זולה ויעילה. |
David Sword |
13.12.23 18:48 |
6 |
+++ בדיוק העליתי את הדברים האלה בתגובה 22 שלי |
totoloto |
13.12.23 18:59 |
24 |
זה לא היעוד של וולקן. סתם בזבוז תחמושת ולא אפקטיבי |
פומפיה |
13.12.23 19:00 |
25 |
כרגיל הקונספציה וחוסר יכולת לחשוב מחוץ לקופסה. לא יעיל ??? ראית מה קורה לבניין שוולקן יורה עליו צרור רציף ? |
David Sword |
13.12.23 19:27 |
55 |
אז תדע שירי של וולקן ממטוס הוא לא ממש מדוייק ויכול לסכן את הכוח ובשנים האחרונות הוא פחות בשימוש |
פומפיה |
13.12.23 19:58 |
76 |
מי דיבר על ירי ממטוס ???? מה יהיה עם הבנת הנקרא ? כתבתי סוללה של תותחי וולקן, ממתי יש סוללת תותחים במטוס ??? |
David Sword |
13.12.23 20:05 |
79 |
היעוד של וולקן הוא נ.מ , השימוש בו בכינון ישיר הוא הרבה יותר אפקטיבי מהיעוד המקורי. |
Klipper |
13.12.23 19:31 |
63 |
אז זה אומר שלא היה צריך להשתמש בו כי הוא פשוט לא קיים |
פומפיה |
13.12.23 20:01 |
77 |
הבעיה שכל מומחי הצבא ברוטר ניזונים מערוצי הרעל ולוקחים כל כותרת כאילו נאמרה מפי מלאכי השרת |
Dyoss |
13.12.23 18:50 |
9 |
אין קשר לערוצים כאלה או אחרים |
עולה ותיק |
13.12.23 22:34 |
107 |
תירוצים עלובים! |
ראיס |
13.12.23 18:50 |
10 |
יש לנו חיילים נפלאים ויש לנו צמרת צבאית כושלת |
גושן |
13.12.23 18:51 |
11 |
אני רק מניח את זה כאן… |
kitzz |
13.12.23 18:53 |
15 |
ששש, אל תפריע לקול הרעם מתל הביב להמשיך לשקר. |
David Sword |
13.12.23 18:54 |
18 |
חיילים שנמצאים בעזה אומרים את זה, גם הם קול הרעם? |
אוהב |
13.12.23 19:14 |
42 |
לא נראה שהבנת את התגובה שלי. |
David Sword |
13.12.23 19:28 |
59 |
כפי שאמרתי לOferH היום, כאחד שלחם בפנים (ועדיין שצריך) |
Cat Catul |
13.12.23 18:55 |
20 |
למה אתה חושב שמה שקרה כשהייתם אתם צריכים קורה בכל מקום תמיד ? |
David Sword |
13.12.23 19:33 |
65 |
ברור. איזה שאלה. |
Cat Catul |
13.12.23 20:24 |
91 |
אולי אין מספיק טנקים? |
פומפיה |
13.12.23 20:31 |
94 |
עשית צבא ? |
David Sword |
13.12.23 20:46 |
96 |
כן, זו אשמת חיל האוויר ושאר קודקודי הצבא. |
David Sword |
13.12.23 20:44 |
95 |
דוד אתה לוקח חלק בלחימה? אתה מחובר למה שקורה בשטח? |
Cat Catul |
13.12.23 20:51 |
98 |
זו בדיוק הבעיה שאין ריכוך ארטילרי ואווירי לפני כניסה למקומות כאלו. |
David Sword |
13.12.23 21:25 |
101 |
איזה שטויות. סלח לי אבל עפי כותרת התגובה שלך אינלך מושג כנראה איך הרצועה נראית. |
Cat Catul |
13.12.23 21:27 |
102 |
הייתי מספיק פעמים ברצועה כדי לדעת איך היא נראית רק שלפני הפיתוח המסיבי שיש בה כעת. |
David Sword |
13.12.23 22:41 |
109 |
הפיקוד הבכיר משקר |
איתי |
13.12.23 19:06 |
28 |
מה שאנחנו דורשים שלא נישמע על מקרים ותירוצים או צידוקים. תחריבו ותעקרו את עזה ותושביה מאדמתה עד מלמעלה ובחריש עמוק |
פלומה |
13.12.23 19:07 |
31 |
אין להם תשובה עניינית צריך לחקור מי מנהל את מדיניות הקרב בעזה |
Admiral |
13.12.23 19:11 |
38 |
מצד אחד תירוצים מצד שני מתדרכים את הניו-יורק-טיימס על השיקולים המשפטיים |
PASTE |
13.12.23 19:14 |
41 |
יש מקום לביקורת וטענות נגד המנהיגים שחושבים שאין בעיה שחיילים ימותו בקרב |
fni01 |
13.12.23 19:25 |
54 |
הם כאילו בכח לא רוצים להבין.... מה טענו ומה הם עונים |
דיאלקטיקה |
13.12.23 19:28 |
58 |
האם מותר לחייל במדים לדבר נגד המפקדים שלו והממשלה ? |
light |
13.12.23 19:39 |
70 |
איפה הייתם בצוק איתן??? |
אחוות אחים |
13.12.23 20:07 |
80 |
ועדיין... |
פודי בן קיפוד |
13.12.23 20:14 |
85 |
נועם תיבון - ' את שג'יעה , צריך לשטח. למחוק את השכונה הזו'. עם תותחים וכינון ישיר. (ח'ע12) |
עמלץ פלד |
13.12.23 20:24 |
92 |
אין תקיפות אוויריות משמעותיות ביומיים האחרונים. נראה שחיל האויר הפסיק |
מודיעין-אזרחי |
13.12.23 20:48 |
97 |
אולי אין טילים? ומחכים לרכבת האוויר. מצד שני. נועם תיבון אמר שאפשר בכינון ישיר של תומתים והשיריון |
עמלץ פלד |
13.12.23 20:51 |
99 |
חבר מתאריך 2.4.12
17937 הודעות, 233 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
תסיק לבד את המסקנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.13
3452 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
איזה חטוף יקר מפז יישמר בפאקינג בניין בסג׳עייה? זה טמטום אופייני לנו לא לאויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
30520 הודעות, 158 מדרגים, 290 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
וגם מה היה שיקול הדעת של קציני גולני, להאשים אותם זה קצת לא pc
אם אין לנו מידע קונקרטי זה מיותר גם להאשים את דו״צ בשקרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.22
297 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
338 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
הכח הראשוני שנכנס פנימה הוא לא מגולני למיטב ידיעתי
החטיבה פעלה בסמיכות למקום האירוע וכאשר שמעו בקשר ישר קציני החטיבה קפצו לקבל משימות.
מג״ד 13
מג״ד 53 ומפקד הסיירת איגפו את המבנה על מנת למנוע בריחה ולאפשר חילוץ.
הקצונה מרמת המ״מ ועד לרמת המח״ט פשוט מעולה, חתירה למגע, הובלת הכוחות ודוגמה אישית, מקצועיות
חבל שהם אחר כך מתקלקלים או עוברים סיכול ע״י החבורה שמשבטת את עצמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
52652 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
אני שמח על הרעש הציבורי הזה שנולד מהאסון שקרה בשג'אעיה.
זה מסר לקבינט (ולצבא) אל תשחקו עם החיילים שלנו כדי לרצות את ביידן. (גם אם זה לא מה שקרה עכשיו, זו הזהרה מצוינת להבא).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
915 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
במידה והיו חטופים שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
41186 הודעות, 326 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.20
1176 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
משפחות אחרות, יכול להיות שההנהגה חוששת יותר מתוצאות תקיפה אווירית מאשר מנפילת חיילים? חבר שואל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
7584 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
כולל החטופים בעזה.
אז כן, בכל מקום בו יש חשש להריגת חטופים - המבצע חייב להיות כירורגי, למרות הסכנה שזה גורם ללוחמים הגיבורים.
ברור שהצבא חייב לספק את כל האמצעים כדי שהסכנה תהיה נמוכה ככל הניתן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
אתה יכול לומר את זה על כל מבנה. אתה רוצה לסיים עם אלפי חיילים הרוגים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ותתעוררו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
דבר שני אם אתה חושב שצריך להפציץ בית עם חטופים זה לוקח לדיון ערכי ולא להחלטה טקטית בשטח, יענו אתה מאשים את הקצינים של גולני
דבר שלישי מה הקשר לשמאל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ואין ודאות איפה החטופים, צהל מתייחס לכל התקלות כאילו יש חטופים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
ידוע אם היתה ידיעה כזאת שכביכול היתה שגויה?
ואיך זה שאם אני לא מחזיק בספקולציות שלך זה הופך אותי לשמאלני כושל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
52652 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
אם יש שם גופות חטופים לא נכנסים בשום אופן.
אם יש ספק אם יש שם חטופים לא נכנסים בשום אופן.
אם יש שם מידע שאולי יוביל לחטופים לא נכנסים בשום אופן.
רק אם בוודאות יש שם חטופים חיים נכנסים ובזהירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
אם לא יודעים את כל המידע ובהעדר מיצוי תחקיר יסודי, לא מאשימים גורמים שונים בהתאם לאג׳נדה ותחושות בטן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.12
2246 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2839 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
סמך העובדות וההיגיון שלי. זה מביא אותי לפעמים לאחוז בדעות ימניות ולפעמים בדעות שמאלניות (לפחות על פי האבחנות הרדודות המקובלות בישראל).
כל קריאה של תגובה עם תוכן וסגנון כמו שכתבת, מרחיקה אותי עוד מעט מאחיזה בדעות ימניות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
17976 הודעות, 178 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
אם אתה מתרחק מדעה ימנית בגלל שמישהו העביר ביקורת על דעה שמאלנית כנראה שאתה לא מגבש דעה באופן "נקי" כמו שנראה לך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7456 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7456 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
נאמר על ידי כל הכתבים שזו הייתה המטרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
והאם פירטו לגבי מסקנות תחקיר שעדיין לא הושלם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7456 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7456 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
יצאו לטהר מבנים בשג'אעיה ונפלו למספר מארבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
אני מגיב להערות של מגיבים כאן שתולים את האסון בדברים שקשורים באג׳נדה פוליטית, למשל שדובר צה״ל משקר, או שבית המשפט אשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.10
7456 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אני לא נכנס בכלל לדיונים האלה, רק רציתי לציין שזה לא היה מבצע לשחרור חטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
30520 הודעות, 158 מדרגים, 290 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.18
2368 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
אז לא גולני (עם כל הכבוד) היו נשלחים לחלץ אלא יחידות מיוחדות.
מסכנים חיילים כדי לרצות את הסבאל'ה מאמריקה.
והקבינט המצומצם מורכב מאנשים שרגילים לכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
סלח לי.
אתה מספיק אינטליגנט לחשוב לבד למה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
840 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
וכן הפיקוד הבכיר והממשלה קנו בצדק את חוסר האמינות שלהם והזהירות מפגיעה באוייב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
4571 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
לכל אחד יש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
4571 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
אף אחד מהגיבורים האלה לא רצה למות גיבור, כולם רצו לחזור למשפחה.
ובכל זאת פעלו כפי שפעלו. כנראה שזה מה שהיה דרוש באותו הרגע וזהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
זה נראה כמו סתם להאשים בשביל להאשים או לדחוף אג׳נדות פוליטיות כגון בית המשפט אשם, גנץ אשם, ביידן אשם וכו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
8456 הודעות, 19 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וכשהמטכ״ל מורכב ממינויים שלהם אז מה חשבתם שיהיה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
41955 הודעות, 272 מדרגים, 529 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך להפציץ את הבניין מאיזה כיוון. ההחלטות האלה מתקבלות כבר לפני שיוצאים לעבר הבניין החשוד ולפי מה שאמרו הבניין הזה היה חשוד כבר.
תירוץ שקרי ועלוב של מחדל שמישהו מנסה להסתיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
31349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
41955 הודעות, 272 מדרגים, 529 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
יוסי יהושוע
קצין בכיר: ׳מקדם השבירה׳ לפני הכניסה הקרקעית לג׳באליה לא היה משמעותי בגלל שנשארה שם אוכלוסיה. אנחנו צריכים להחליט מי יותר חשוב לנו האוכלוסיה או הלוחמים שלנו. לי התשובה ברורה״
https://twitter.com/YehoshuaYosi/status/1725992930471490033?t=j5BDnCp6L_1QbeBpqjrxmQ&s=19
קצינים מנעו תקיפות מחבלים בטענה שהאזור לא פונה מאזרחים: "הטרוריסטים הצליחו לחמוק"
אמיר בוחבוט
16.11.2023 / 9:29
גורמים בצה"ל טוענים כי קציני אוכלוסייה במרכזי האש מנעו תקיפות מחבלים בטענה שלא הייתה סטטיסטיקה על האזור כלא מפונה. מפקדים בכירים נתנו להם גיבוי ולבסוף לא בוצעו תקיפות. גורם צבאי: "המערכות עובדות על דיוק. קציני האוכלוסייה פועלים על בסיס סטטיסטיקה והערכות"
https://news.walla.co.il/item/3622900
וגם היום צה"ל הוא כנראה הצבא הכי לא מוסרי בעולם.
כי אין דבר מוסרי פחות מאשר לבחור לסכן ולהקריב לוחמים שלך בעבור חיים של נאצים שסרבו להתפנות אחרי שישראל התחננה (!) בפניהם לעשות זאת במשך למעלה מחודש.
חוסר בהירות מוסרי שמעיד על עיוות עמוק בחסות סיסמאות חלולות של משפטנים ובירוקרטים על 'משפט בינלאומי' או 'מידתיות'.
החרפה הזו רשומה על הפיקוד הבכיר ועל הקבינט שאחראי על הלחימה.
יש לנו עם של אריות שמונהג בידי חבורה של כבשים.
בצה"ל החליטו להדיח מפקד פלוגה וסגנו אחרי קרב בצפון רצועת עזה בשיאו של התמרון הקרקעי, שבמהלכו הכוח נסוג לאחר שלא קיבל סיוע באש מול עשרות רבות של מחבלים שארבו לחיילים. האירוע החריג יצר משבר חריף בין מפקדי הפלוגה והלוחמים שלהם למפקד הגדוד, באופן שגרם לכמחציתם לא לחזור ליחידה בשל ההחלטה החטיבתית לעמוד לצד המג"ד ולא לצד המ"פ.
פירסם @yoavzitun
https://twitter.com/YehoshuaYosi/status/1729016180592029735?t=kbYEx6FPxMNuiuuxo9o7Pw&s=19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.10.21
1250 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
באמצע טיהור המתחם הם הותקלו.
מהרגע שיש לך היתקלות ונתק עם כוח בתוך מבנה סיוע ארטילרי כבר לא יעיל לאותה הנקודה..
עושים מעגל אש לחילוץ ומבודדים את הגזרה באש ארטילרית מתגבורת של אוייב.. אבל אל הנקודת היתקלות לא ניתן לבצע ירי.
לפי איך שהמבנים נראים הם כן הופגזו.. לצערנו כנראה במתחם היה תשתית תת קרקע שנתנה לכוחות שם יכולת לארגן מטענים ומארב. הלקח אולי להפציץ מתחמים כאלה בנקודות מסויימות (כגון פתחי דלת וכו ע״מ ליזום מטענים מבעוד מועד)..
בכל אופן למי שהיה בשאג׳עייה יוגע ומכיר עד כמה השטח שם צפוף. זה הקאסבה הכי צפופה בעזה… שכונה אחת עם 100-150 אלף תושבים. מקום בעייתי ומקווה מאוד שיסיימו לכבוש ולטהר אותו במהרה.
ואגב הלוחם בסרטון מה שהוא מסביר זה הגיוני מאוד.. כשיש לך שטח גדול יש לאן לברוח. ככל שאתה כובש וחונק אותם יותר אתה תחווה יותר התנגדות בלי קשר לכמות הריכוך האווירי/ארטילרי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.23
572 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.23
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
יח' הרחפנים מתמחה בדיוק בזה.אז למה הם לא בתמונה בעוצמה מלאה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
כנראה שיותר חשוב לשלם מלארדי שקלים בהגדלות רמטכ"ל לא חוקיות מאשר לדאוג לציוד שיציל חיי לוחמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.22
147 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
סנסור טרמי חודר קירות זה הגיוני בדיוק כמו לפתח מכונת זמן ל6/10/23.
אחרי כל כך הרבה מבנים שהושמדו בצפון הרצועה קצת קשה לומר שמישהו חוסך בהקרסת מבנים.
בטוח שלאף עיתונאי או כל טוקבקיסט אחר אין את התמונה המלאה ולמרות המחדל הגדול בשבת השחורה אני בטוח שאף אחד לא רוצה ששיערה אחת תיפול מראשו של אף חייל.
אמר פעם ראש ממשלה "אלו החיים?"...בהחלט אחד הרגעים הכואבים שבהם אני אישית מבין שלמלחמה יש מחיר כואב מאוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
כבר יש בפיתוח מכשור שיכול "לראות" מעבר לקירות, אומנם עדיין בחיתולים אבל קיים.
ואם הצבא חוסך על חשבון חיי חיילים ולא רוצה להכניס מכשור שעדיין לא הסתיים הפיתוח שלו, יכל להכניס רחפנים שידעו לטוס ולצלם בתוך מבנים ולחפש מחבלים באופן אוטומטי. רחפנים זה כבר מוצר שסיימו לפתח.
לא נראה לי שאף אחד לא רוצה שתיפול שערה משערות ראשו של חייל, יש כאלו שלא ממש איכפת להם אם זה יקרה, עיין ערך בני גנץ שהודה שסיכן חיי לוחמים למען אזרחי האוייב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.23
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.22
147 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
מצלמה חודרת קירות מבוססת רנטגן כנראה בפיתוח.
מצלמה טרמית חודרת קירות לא יכולה להתקיים כל עוד הקירות בבנייה סטנדרטית שחוסמת IR.
רחפנים בתוך מבנה? אכן קיימים, כרגע בפיתוח המטעד שדופק על הדלת/חלון ויודע לענות לשאלה "מי שם?" בערבית.
הכי קל לתת ביקורת, יותר קשה להבין שלפעמים אי הוודאות רבה ואין פתרונות קסם.
זהו, סיימתי לכתוב עוד תגובה מטומטמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
וגם כי המחבלים מסתתרים ומוגנים יחסית וגם הכוח מתפזר וחלק קרובים למבנה ואז זה מסכן אותם. כאוס בקיצור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.23
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
סריקה
מיפוי
נטרול מטענים
ושליחת נ.צ למטוסים ולחיילים
בגדול אני הייתי מטיס רחפן מעלי אקספרס ברחובות עזה ומצלם
לייב כמו גוגל סטריט,
כל נקודה של פגיעה ברחפן.פצצה של טון לנקודה
מאמין 20\30 רחפנים סוגרים את הפינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מעבר לזה, הניתוח שלך צריך לעמוד מול המציאות אך הבעיה היא שהתחקיר עוד לא הושלם ולכן הצעות טקטיות מסוג כזה הן חסרות תוכן ממשי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מקסימום נאבד רחפן. כמה עלתה ותעלה למדינה ההתקלות אתמול? רחפנים בעיקר בשטח בנוי חייבים להיות חלק אינטגרלי מכוח הלחימה לא פחות ממאגיסט. צבא טכנולוגי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
כגון, האם הכוח היה יכול לחכות עד שיגיע צוות רחפן, האם שיקול דעת המפקדים היה לקוי, האם יש רחפן זמין לכל פלוגה למשל, האם תנאי השטח איפשרו טיקטיקה זו, ועוד..
וגם אם הסיקו את המסקנה הזו והיא נכונה, האם צריך לעצור את המבצע כדי להכשיר כוחות להפעלת רחפן…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
14834 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עזה עפה בחודש וחצי הראשונים בחגורות אש כל לילה. בניינים הושמדו. וזהו המשפטנים השתלטו שוב על כפתורי השיגור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1932 הודעות, 8 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ההנהגה הבכירה שמחליטה ובראשותה ביבי
ידוע שגלנט אגרסיבי אני מאמין שביבי לא נותן לו לתמרן כמו שהיה רוצה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
41955 הודעות, 272 מדרגים, 529 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
41955 הודעות, 272 מדרגים, 529 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
11493 הודעות, 20 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הנהגה חזרה להיות רופסת בגלל ביקורת של העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
15248 הודעות, 175 מדרגים, 279 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שורה תחתונה, צה"ל מסכן חיילים כדי שהמטכ"ל הכושל שתמך בסרבנים יוכל לנפנף לפטרונים ומעניקי מלגות ה"לימודים" כמה הם שומרים על האחים המוסלמים והאחים הפלסטזים מחד ומסכנים ושופכים דם יהודים מאידך.
איך אפשר לסמוך בניהול המלחמה על אנשים שתמכו באמירות שהיהודים הם האוייב?
איך אפשר לסמוך על אנשים שהאג'נדה מפריעה להם לפענח את המציאות כראוי?
לא מעניין כמה מחבלים הופצצו!
מעניין כמה חיילים הופקרו!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואת השקרים של קול הרעם מתל הביב "שאין מגבלות על הפעלת אש" ספרו למ"פ שהדחתם בכלל שסירב להקריב את חיי חייליו בגלל חוסר בהפעלת אש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
41955 הודעות, 272 מדרגים, 529 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
גם לשנע את התותחים ממקום למקום בגזרות השונות ובזמן קצר. יש רק 12 סוללות בצה״ל . קיצר רעיון דבילי ולא פרקטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
לא ישאר מלחבלים בני השטן העזתים אפילו חורים בהריסות כדי להתחבא בהם.
ואיזה בזבוז תחמושת ?
כמה עולה טיל או פצצה למטוס וכמה עולים פגזי הוולקן ?
הוולקן הרבה יותר זול יעיל זמין ואפקטיבי מכל מטוס שאולי יגיע ואולי לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
ואם הכוח נמצא בטווח ביטחון מהיעד אז לא צריך וולקן יש פצצות אחרות.
הוא יותר דבר מגניב וסקסי בשביל סרטים ובשביל טוקבקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
למה להגיב תגובות מטומטמות על דברים שאין בהם הבנה ???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מטוסי חיל האויר ככלל לא מתאימים לסוג הלחימה הנוכחי. חסרים מפציצים, מטוסים לגובה נמוך כמו האינטרודר ועוד. חיל האויר בנה עצמו ליעודים אסטרטגיים כשבפועל הלחימה הוא מול מחבלים בשטח בנוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
וזה בהקשר לתגובה שלי למגיב מעליי שכביכול מאשים שהיה צריך לעשות כך ולא אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
3863 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
4321 הודעות, 26 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
החיילים בשטח מספרים הכול. וכן, גם לי יש חברים. וכן, גם הם מתלוננים ששומרים יותר מדי על האוכלוסיה האזרחית. זה לא דאגה לחטופים ולא נעליים. זה פשוט דאגה לאוכלוסיה האזרחית שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
4200 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
41386 הודעות, 217 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
122368 הודעות, 532 מדרגים, 1028 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.05
27671 הודעות, 127 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מאוד מסכים עם דו״צ אתם לא מבינים באיזה עוצמת אש מדובר ואילו סגירות מבצעים בזמן כל כך קצר שאפילו בשום אימון לא היו יכולים להגיע לכאלו תקיפות וסיוע אווירי.
אני לא יודע את מה שקרה ב שג'אעיה, ואני באמת אוכל את הלב איפה הסיוע האווירי שהיה שצריך אותו שם. אני מקווה שיסיקו את המסקנות בקרוב (ובנימה אישית אני כבר תוהה למה לא סגרו מעגל ארטילרי ולמה לא היו טנקים לשימוש המג״ד?? לדעתי יכול להיות שחשבו שיש חטופים ורצו למנוע את זה במיידי).
אבל להגיד שאין ועושים חשבון למישהו; מידיעה ועדות בעיניים, ברגליין ובאוזניים, לא עושים חשבון!!!
לא לאמריקאים, לא לעזתים, לא לחמאס.
חלאס עם ההנפצות וביחד ננצח 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
היה כבר מ"פ חכם שסירב לסכן חיי חיילים שלו לשווא בגלל חוסר בסיוע אש ועל זה הדיחו אותו.
נראה ששכחת את כינוס המפקדים מהחי"ר שבו נציג מחיל האוויר אמר להם שהם תמיד יהיו זמינים עבורם והם פרצו בצחוק גדול.
אם חושבים שיש חטופים, שישלחו רחפן לבדוק אין טעם להכניס חיילים ללש"ב בלי שזה הכרחי לעשות זאת.
לא משנה כמה אתה מיומן, אתה צריך גם מזל בשביל לצאת מזה חי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ניראלך שכל אחד מקבל מענה מחיל האוויר באופן מיידי?
ברור שלא.
חלק מצליחים להיחלץ מזה וחלק לא.
האם זה עכשיו אשמת חיל האוויר?
קבל סקופ - זה לא אשמת אפאחד. אני בטוח שאפאחד לא רצה שיקרה מה שקרה.
וכן כל מג״ד/ דרגת פיקוד כזו או אחרת מאומן לזה שהוא צריך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ברגע הנתון. אין לשפוט מה שנקרא..
כמו שכתבתי לדעתי הם חשבו בפיצוץ הראשון של המטען שיחטפו את החיילים ולכן כנראה המג״ד החליט שעושים הכל למנוע את זה.
אתה מדבר על חיל האוויר, אני שאלתי שאלה פשוטה; איפה הטנקים? טנק אמור להיות צמוד לגדוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
13186 הודעות, 61 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
הרבה טנקים נפגעו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
אנחנו לא נלחמים בשטח ענק שבו קשה לחיל האוויר לתת מענה לכולם, זו מלחמה על שטח מאוד קטן ויש מספיק מטוסים ומסקרי"ם כדי לתת מענה, או לפחות כל היה אמור להיות וברור כעת מדוע מפקדי החי"ר פרצו בצחוק רועם מול נציג חיל האוויר.
אם חיל האוויר מתקשה לספק מענה על שטח כזה קטן, מה יקרה במלחמה כוללת ??
אם במקום לשלוח לוחמים ללש"ב מיותר ומסוכן היו משטחים לפני, זה לא היה קורה, כך שכל מי שמנע את השטחת השטח אשם במה שקרה.
המציאות הינה שמפקדי הצבא כן שופטים את מי שמסרב להקריב את חיי חייליו לשווא, עובדה שהדיחו את המ"פ שנסוג בגלל מחסור בסיוע אש.
ובקשר לאיפה הטנקים, כנראה שהם נמצאים איפה שהיה הצבא ה 6.10, לאחר שדם אזרחי מדינת ישראל הפסיק לרתוח חזרו לקונספציה.
אם היו חושבים מחוץ לקופסה לא לכל גדוד אלא לכל פלוגה היה מצוות צוות תותחי וולקן, הרבה יותר יעילים מטנקים בהרבה מקרים ובטח שבשטח בנוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מי אמר בהכרח שחיל האוויר היה אמור לקחת חלק בתקיפה? מי אמר שכוח הקרקע היה בקשר עם חיל האוויר?
התנאים היו קשוחים. גשם, רטוב. יכול לגרום לכלים כאלה ואחרים לא להיות זמינים.
תתחבר לשטח, אל תחפש אשמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
אחד מהדברים הכי מסוכנים שיש זו לחימה בשטח בנוי, לא משנה כמה אתה מיומן (ורבים ממש לא מיומנים וראינו דוגמא לזה מסרטון שפורסם אתמול) צריך גם הרבה מזל, אז למה לסכן חיילים סתם ??
אם אין אפשרות לסיוע אש, אז שילמדו מהמ"פ שהודח וימתינו עד שיהיה, האוייב כבר לא על הגדרות ואין לחץ זמן.
לא הייתי מחפש אשמים אם הצבא לא היה מחפש אשמים ומדיח מ"פ שדאג לחיי חייליו.
תחשוב אם המ"פ לא היה חזק ואמיץ לדעת מתי לסגת לאיזו הודעות חלילה היו מפורסמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
13907 הודעות, 42 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
14148 הודעות, 53 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
הרצועה צריכה להיות משוטחת, לא צריך להשאר שם בניין אחד עומד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
8851 הודעות, 59 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כפי ששיקר לפני המלחמה.
זו תרבות קלוקלת שהשתרשה.
יתכן וצריך להדיח כבר כעת את אלה שממילא יודעים שרגע אחרי המלחמה יודחו.
לא יקרה כלום.
לא אלמן ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
90597 הודעות, 211 מדרגים, 394 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.13
7235 הודעות, 51 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.11
44423 הודעות, 154 מדרגים, 295 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.07
9249 הודעות, 80 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.23
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
1981 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.14
2364 הודעות, 18 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
4339 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
68687 הודעות, 164 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.11.23
405 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
68687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד