שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר הניצחון אתמול (שלישי) על וולבס הליטאית 81:89 שקירב אותה משמעותית לעבר הבטחת העלייה לשלב הבא ביורוקאפ. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של האדומים, שכעת נמצאים במאזן של 2:8, רק מתחת למוליכת בית 1 פריז, לה הפסד אחד עד כה.
הקבוצה של דני פרנקו שלטה במשחק, אך חמד זאת היו לה לא מעט איבודי כדור - 18 במספר - ובכך איפשרה למארחים לחזור בכל פעם למשחק. עם זאת, ברבע האחרון הקבוצה העלתה הילוך וברחה כל הדרך לניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
"יש לנו רוח מדהימה שמביאה ניצחונות". פרנקו
(צילום: מועדון הפועל ת"א)
2 צפייה בגלריה
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
וולבס הפועל ת"א יורוקאפ
ג'ייקובן בראון
(צילום: מועדון הפועל ת"א)
"ניצחנו היום קבוצה טובה עם מאמן מצוין וזה משמח אותנו מאוד", אמר פרנקו בסיום המשחק. "במחצית השנייה עברנו להרכבים נמוכים יותר וזה עזר לנו לעשות עצירות ויתר לרוץ ולייצר יתרון שעזר לנו לנצח. קשה מאוד לבנות קבוצה יציבה בתנאים שאנחנו עובדים איתם, אבל יש לנו שחקנים מדהימים וצוות מצוין ורוח מדהימה שמביאים לנו את הניצחונות".
מאמן האדומים התייחס גם לחזרה לליגה במקביל למסגרת האירופית: "בעולם רגיל יש לנו עכשיו שני משחקים רצוף בת"א וזה היה מציב אותנו במצב מצוין, אבל בשבילנו כל משחק הוא משחק חוץ. זה אתגר שנתמודד איתו".
תומר גינת הוסיף: "ניצחון חוץ מצוין שלנו במגרש קשה. אנחנו חוזרים לארץ בתחושה טובה יחד עם כל הזרים לשני משחקי ליגה בהם נרצה להמשיך לנצח ביחד ולהציג יכולת טובה. מחכים לשחק ביום שישי בבית מול האוהדים שלנו".
אז הקבוצה כאמור תשוב היום (רביעי) לארץ, וכבר ביום שישי בצהריים תשחק מול עירוני נס ציונה בהיכל קבוצת שלמה. לראשונה כל הזרים של הפועל ת"א יגיעו לארץ לקראת המשחק, כולל ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד שעד עכשיו (שני משחקים) לא הגיעו לארץ. ביום ראשון כבר יתארחו האדומים בהיכל בגין למשחק חוץ נגד הפועל אילת.