אישום: דקר למוות את בת זוגו באילת "בגלל הפרשת חלה"

אשר אבוחצירה נאשם שרצח את בת זוגו, זהבה דמרי, שתכננה אירוע הפרשת חלה בביתה • לפי כתב האישום, השניים ניהלו מערכת יחסים במשך כמה שנים שבמהלכן נהג אבוחצירה באובססיביות כלפיה • לאחר הרצח נמלט מהמקום

זהבה דמרי ז"ל. צילום: פייסבוק

אישום הוגש נגד אשר אבוחצירה, בן 58 מאילת, שדקר למוות את בת זוגו, זהבה דמרי, שתכננה אירוע הפרשת חלה בביתם המשותף בחודש שעבר. על פי כתב האישום, שהוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אבוחצירה הורשע ברצח. 

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ליאת לוי-סיגל מפרקליטות מחוז דרום, בני הזוג התגוררו ביחד. בתשעה בנובמבר דמרי תכננה לערוך טקס "הפרשת חלה" בביתם למען חתנה וחיילי צה"ל המשרתים בעזה. לאחר שביקשה מבן זוגה כי במהלך הטקס, ישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד, הוא סרב והתעקש כי יישאר בחדרו בבית ולא יצא. באותו היום, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את המנוחה כשמונה פעמים בשתי סכינים שונות.

לאורך מערכת היחסים, נהג אבוחצירה באובססיביות כלפיה. בין היתר, נהג לעקוב אחריה, להתקשר אליה עשרות פעמים ביום לבדוק את מכשיר הנייד שלה באופן קבוע, ואף אסר עליה לצאת עם חברות.

לאחר הדקירה אבוחצירה הותיר את דמרי מתבוססת בדמה, וברח מהמקום. היא הובהלה לבית החולים "יוספטל" באילת ומשם הוטסה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. במהלך הטיסה, חלה החמרה במצבה של המנוחה, המסוק חזר על עקבותיו לבית החולים "יוספטל", שם נקבע מותה. 

במהלך מנוסתו, אבוחצירה לקח את הטלפונים הניידים שלו ושל בת זוגו נכנס לרכבה וברח מהמקום. בהמשך חלף על פני מחסום משטרה, ולאחר מספר ק"מ התנגש בתמרור ונמלט רגלית מהרכב. כוחות משטרה שהגיעו אל המקום, איתרו את אבוחצירה שניסה להמשיך במנוסתו.לאחר שקפץ מצלע הר עליו היה לכיוון הכביש, נפצע ונעצר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר