1 צפייה בגלריה
לוקאס גולדנברג
לוקאס גולדנברג
לוקאס גולדנברג
(עמרי שטיין)
לאחר שהפועל אילת הפסידה שני משחקים ברציפות, הקבוצה הדרומית הצליחה להשיג ניצחון בכורה הערב (שני) במסגרת המחזור העשירי בליגת ווינר סל אחרי שניצחה 80:94 את הפועל עפולה שירדה למאזן שלילי של 3:2 וחזרה למציאות אחרי הניצחון המוחץ על הפועל ירושלים.
המשחק היה צמוד ונהדר מההתחלה, כאשר בפתיחה החבורה מהדרום יצאה לריצת 0:10 ושמרה על ההובלה עד סיום הרבע הראשון שנגמר 25:29. הרבע השני היה בסימן ריצות והמשחק התהפך מצד לצד בכל פעם, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח לגמרי, שבסופו של דבר המחצית נגמרה ב-45:50 לאילת.
המחצית השנייה נפתחה בצורה נהדרת מצד החבורה של רועי פרל, מרסלוס ארלינגטון הלוהט (שגם הורחק בסיום) סחב את הצפוניים ברבע השלישי שהסתיים בהובלה קטנה, 66:67. הרבע הרביעי היה צמוד, ארלינגטון הורחק והשחקנים של פרל לא הצליחו לשמור על ההובלה. הקבוצה הדרומית הייתה טובה יותר וניצחה לבסוף 80:94
קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 17 נקודות, לוקאס גולדנברג 15 נקודות, נועם אביבי וקמרון שלטון 12 נקודות כל אחד, קסיוס סטנלי 10 נקודות
קלעו להפועל אילת: סקאר אנום 21 נקודות, אלייז’ה סטיוארט 18 נקודות, דיישון בוקר 17 נקודות, יונתן לוי ואור אשכנזי 7 נקודות

רבע ראשון: 25:29 להפועל אילת

חמישיית הפועל עפולה: קסיוס סטנלי, ספנסר וייס, נועם אביבי, מרסלוס ארלינגטון וקמרון שלטון.
חמישיית הפועל אילת: סקאר אנום, אור אשכנזי, דיישון בוקר, אלייז’ה סטיוארט ואנדרו סמית
הקבוצה הדרומית פתחה את הרבע בצורה אדירה עם ריצת 0:10, ארלינגטון ואביבי עצרו את בצורת בצד השני עם שלוש נקודות עונשין, סטיוארט הגיב עם שלוש מהקו משלו, אביבי ענה עם ליי אפ, בוקר ואנום קלעו חמש נקודות, 5:18 לאילת, החבורה של רועי פרל ענתה עם 0:7. אנום קלע ארבע נקודות, גולדנברג ענה עם שתיים משלו. סטיוארט קלע שתי נקודות, שלטון הגיב עם שתיים משלו, אנום הלוהט בצד השני עם שלשה, גולדנברג ולוטאטי צימקו עם ליי אפ, ז’ורנו קלע בצד השני שתי נקודות, ארלינגטון וגולדנברג קלעו ארבע נקודות וחתמו את הרבע.

רבע שני: 45:50 להפועל אילת

האורחת פתחה את הרבע עם חמש נקודות רצופות, המארחת הגיבה עם ריצת 0:7. יהונתן לוי קלע ליי אפ בצד השני ואנדרו סמית הוסיף שלוש נקודות, ארלינגטון הגיב עם שש רצופות וצימק את התוצאה, 39:38. לוי ענה בצד השני עם שלשה, ארלינגטון הלוהט קלע מחוץ לקשת ושפר עם ליי אפ נתן יתרון ראשון, 42:43. הדרומיים הגיבו עם ריצת 0:6, אביב קלע ליי אפ בצד השני. סטיוארט קלע שתי נקודות וחתם את הרבע.

רבע שלישי: 66:67 להפועל עפולה

אנום פתח את הרבע עם נקודה אחת מהקו, החבורה של פרל ענתה עם ריצת 0:6, בוקר קלע שלשה, סטנלי עם שתי נקודות בצד השני ואשכנזי הגיב עם סל מחוץ לקשת. אביבי ושלטון עם ארבע נקודות, 57:57. אשכנזי קלע שתי נקודות, ארלינגטון וסטנלי הגיבו עם חמש נקודות, לוי עם ליי אפ בצד השני. ארלינגטון עם שתי נקודות ולוטאטי הוסיף, 61:65. סטיוארט קלע שתי נקודות מהעונשין. שלטון ענה עם שתיים משלו, אשכנזי קלע בצד השני וחתם את הרבע.

רבע רביעי: 80:94 להפועל אילת

הדרומיים פתחו את הרבע עם ריצת 0:8, גולדנברג קלע שתי נקודות בצד השני, סמית הגיב עם שלוש נקודות, שלטון ענה עם שתי נקודות. סמית קלע שתי נקודות, ארלינגטון צימק עם שלשה, אבל אנום הרגיע עם שתי נקודות משלו. וייס קלע שלשה אדירה. אנום קלע שתי נקודות, סטנלי הגיב עם שתי נקודות משלו. בוקר קלע שבע נקודות מהעונשין. ההמשך היה גארבג’ טיים.