בסרביה דיווחו בשבוע האחרון כי מעמדו של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד לא יציב. הפרסום היום (שני) בסוכנות הידיעות הרוסית "TASS" רק מחדד את אותם פרסומים.
על-פי אותו דיווח, המנהל הטכני של הכוכב האדום, מרקו מארין, יצר לאחרונה קשר עם ז'ליקו בובאץ', בעבר יד ימינו של יורגן קלופ, אך היא נתקלה בסירוב של דינמו מוסקבה, בה משמש כיום הסרבי כמנהל המקצועי.
2 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
הלחץ גובר. בכר
(AP Photo/Matthias Schrader)
"שוחחו איתו על האפשרות שהוא יעבור לאמן את הכוכב האדום בלגרד", אמר דמיטרי גאפין, חבר הנהלת דינמו מוסקבה. "היו גם פניות מקבוצות נוספות בעניינו, אבל הוא יישאר איתנו". בובאץ' היה עוזרו של המנג'ר הגרמני במשך 17 שנים, מתקופתו במיינץ ודורטמונד ועד לליברפול.
הלחץ התקשורתי על בכר, כידוע, גובר מאז שהקבוצה הודחה מליגת האלופות. "בסך הכל, הטעם מר בחודש האחרון", נטען השבוע באתר 'ספורטל', "הכוכב האדום הייתה חייבת לסיים במקום השלישי בבית בליגת האלופות. את מנצ'סטר סיטי אי אפשר לנצח, אבל את לייפציג ואת יאנג בויז אפשר היה לנצח, מול הקבוצה הגרמנית היה ניתן להשיג נקודה גם במשחק החוץ. את יאנג בויז הכוכב האדום צריכה לנצח פעמיים 0:3".
2 צפייה בגלריה
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
(צילום: Ian MacNicol/Getty Images)
באתר 'קוריר' הסרבי פרסמו כבר ביום שלישי האחרון כי הדרבי הקרוב מול פרטיזן - שייערך בעוד תשעה ימים - ייקבע את עתידו של המאמן הישראלי. "זה המשחק המכריע לגביו", נטען בדיווח. "אם הוא יפסיד - אפשר להגיד לו להתראות". המפגש מול פרטיזן, אגב, יהיה האחרון לפני פגרת החורף ועשוי להיות מכריע על גורל האליפות.
בכר לפחות יכול להיות מרוצה מכך שנותר בסיום המחזור ה-18 בסרביה במקום הראשון. זאת לאור הפתעה גדולה במשחק שנעל את המחזור, בו פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו הפסידו 2:1 לרדניצ'קי המדורגת לפני אחרונה.